ماجرای شهادت کیان پیرفلک در درگیری های ایذه

3

ماجرای شهادت کیان پیرفلک در درگیری های ایذه

پیرو فراخوان‌های روزهای گذشته برای برگزاری تجمع اعتراضی از ساعت ۱۹دیشب، افرادی بصورت پراکنده و در دسته‌های ۴۰ تا ۵۰ نفره در برخی نقاط شهر بویژه در چهارراه هلال احمر ایذه تجمع کردند.

در حاشیه همین تجمعات محدود، راکبین دو دستگاه موتور سیکلت در اقدامی تروریستی با سلاح جنگی کلاش به سمت مردم و ماموران تیراندازی کرده که این حادثه موجب شهادت ۷ نفر از هموطنانمان شده است..

کیان پیرفلک

 

رضا شریعتی ۲۵ ساله، کیان پیرفلک ۹ ساله، اشرف نیک بخت ۴۵ ساله، آبتین رحمانی ۱۳ ساله، علی مولایی ، و ۲ نفر با هویت نامعلوم افرادی هستند که در این حمله ناجوانمردانه به شهادت رسیدند.

در حمله‌ای مشابه هم راکبان یک موتورسیکلت ساعت ۲۱ شب گذشته در ‌خیابان خانه اصفهان نیروهای امنیتی را به رگبار بستند که در این حادثه ۲ نفر شهید و ۸ نفر مجروح شده‌اند.

کیان پیرفلک

(در حادثه تروریستی روز گذشته ایذه یک کودک خردسال به نام کیان پیر فلک به شهادت رسید که پدر بزرگ او خواستار پیگیری قانون از عوامل این حادثه تروریستی شد.)

محسن حمیدی و محمدحسین کریمی در این حمله به شهادت رسیده‌اند.

تلخی حادثه شب گذشته در ایذه زمانی دو چندان شد که تصاویری از کودک ۹ ساله‌ای به نام کیان پیرفلک در فضای مجازی انتشار یافت که جزو شهدای این حادثه بود.

عکس خودرویی که خانواده کیان در آن بودند

 کیان پیرفلک

 

دایی شهید کیان پیرفلک پس از شهادت پسر خواهرش در گفت‌وگویی اظهار داشت: در حال حاضر خانواده به لحاظ روحی وضع مناسبی ندارند، طوری که مادرش نمی تواند صدا کند. کیان ۹ ساله بچه بسیارمستعد بود که در مورقع رفتن به منزل دچار حمله تروریستی شد.

وی گفت: انتظار ما از نیروهای امنیتی این است، هرچه زودتر قاتلان را شناسایی و به اشد مجازات برسانند تا مادر، خانواده و ایل دیگری  دچار مصیب نشوند.

عکس اعلامیه کیان پیرفلک

کیان پیرفلک

دایی شهید کیان پیرفلک با بیان اینکه شهادت کیان دل همه را به در آورد بیان کرد: این حادثه شبیه حادثه شاهچراغ بود.

3 دیدگاه در “ماجرای شهادت کیان پیرفلک در درگیری های ایذه

  1. نزکو گفت:
    11
    10

    بله مادر کیان که نشان می دهد چقدر از قبل هم تحت تاثیر رسانه های غربی بوده حالا خود و فرزندش قربانی حوادثی می‌کند که همان رسانه ها آفریده اند
    آری این سرنوشت هر ایرانی ای است که جاده صاف کن دشمن شود چه بخواهد و چه نخواهد
    آمریکا و اسرائیل به هیچ بشری رحم ممیکند و دنبال اهداف خویش است

  2. مسعود سعیدی گفت:
    13
    10

    البته نکته جالب از اکانت اینستای مادر کیان ۹ ساله افراد و کانال هائی است که فالو کرده و دنبال کننده آنها بوده ، از مسیح علینژاد گرفته تا سعودی اینترنشنال و شبکه اسرائیل و دهها نفر و کانال از دشمنان و براندازان و تجزیه طلبان و قطعا حرفهای وی تحت تاثیر همان فالوها و طرز فکر او بوده ، اگر معلوم شد دروغ گفته مثل پدر مهسا امینی که دروغ هاش با مدرک و سند رو شد رها میشه یا برخورد میشه ؟ سئوال اینجاست که هزینه دروغ برای دروغگو چرا اینقدر کم و مجانی است و برای مملکت و مردمش هزاران میلیارد خسارت

  3. فریب گفت:
    11
    17

    جالب است ایشان میگوید از جلو به رگبار بستند در حالی که پسر عقب بوده و ماشین از بغل گلوله باران شده و در همان موقع چند تن از پلیس شهید و ۵۴ نفر هم مجروح شدند .ابله هم این حرف را باور نمیکند که پلیس نیروهای خود را به رگبار بنندد ان هم از سمتی که خودشان ایستاده اند . تمام کسانی هم که انجا بودند گفتند دومتوری پلیس و مردم را به رگبار بستند قضیه چیست . چه منفعتی برای این مادر دارد که این همه تهمت بزند . هرچند حقیقت زود اشکار میشود ولی ابله که فقط بی بی سی و من و تو را تنها یک جانبه میبیند سناریو کشتاری عظیم را دوباره پیش میگیرد ‌.لعنت خدا بر چنین افرادی

نظرات