معرفی بهترین اتاق فرار های شیراز

0

هنگامی که کودکان قصد دارند هیجان را تجربه کنند؛ معمولا پیشنهاد می‌شود که آن‌ها را به شهربازی ببریم تا با استفاده از وسایل آنجا، انرژی خود را تخلیه کنند و هیجان زیادی را تجربه کنند. اما آیا تا به حال فکر کردید که بزرگ‌ترها برای برانگیختن حس ترس و هیجانشان کجا باید بروند؟
اتاق فرار یکی از جدیدترین بازی‌هایی است که به دلیل ماجراجویی و هیجان زیادی که دارد مورد استقبال قشرهای سنی زیادی قرار گرفته است. در اتاق فرار یا همان اسکیپ روم شما به همراه دوستان و خانواده خود در اتاق یا خانه‌ای زندانی می‌شوید و باید برای بیرون آمدن از آن تلاش کنید. در حال حاضر این تفریح در بیشتر شهرهای ایران وجود دارد. اما شهر شیراز بعد از تهران و کرج، دارای بیشترین تعداد اتاق فرار در ایران است. همچنین با وجود امکانات منحصربه‌فرد، می‌توان اتاق فرارهای باکیفیت و قابل قبولی را در این شهر پیدا کرد. پس اگر دوست دارید با اتاق فرار شیراز بیشتر آشنا شوید با ما همراه باشید.

 اتاق فرار های شیراز

اتاق فرار گرمابه خان

ژانر: مهیج، دلهره‌آور

مدت‌زمان بازی: ۹۰ دقیقه

مبلغ بازی: ۶۰ هزار تومان برای هر نفر

آدرس: خيابان قصردشت، چهارراه زرگرى به سمت فلكه قصردشت، نبش كوچه ٧٧ نيكنامان، مجموعه رازماز شعبه ٢

نمی‌توان درباره اتاق فرار شیراز صحبت کرد و حرفی از مجموعه رازمارز نزد. به‌خصوص اسکیپ روم گرمابه خان که در زمان و نوع خود یک اتاق فرار پیشرو و با امکانات منحصربه‌فرد به حساب می‌آید. این مجموعه تا چند وقت پیش در سطح شهر شیراز، حدود ۱۷ اتاق فرار فعال داشت.

گرمابه خان یکی از آن بازی‌های بسیار باکیفیت این مجموعه بود که در حال حاضر فعالیت آن متوقف شده است. خیلی از افراد معتقدند تعامل در اتاق فرار برای اولین بار در همین بازی ارائه شد. در = گرمابه خان، بازیکنان باید وارد گرمابه خان شوند و با جن ساکن در این حمام روبرو شوند.

اتاق فرار زار

ژانر: وحشت

مدت‌زمان بازی: ۹۰ دقیقه

مبلغ بازی: ۶۰ هزار تومان برای هر نفر

آدرس: پل معالى آباد، ساختمان الف، طبقه ٩

دیگر اتاق فرار شیراز که حتما باید به شما معرفی کنیم، اتاق فرار زار است. این جا که در ژانر وحشت قرار می‌گیرد، جزو معدود بازی‌های فعال مجموعه رازماز محسوب می‌شود. در داستان زار شما به صورت ناخواسته و از سر کنجکاوی وارد خانه‌ای در جنوب کشور می‌شوید و پس از آن، ماجراهای این خانه شما را درگیر خود خواهد کرد.

تجربه این اسکیپ روم به‌خصوص در ژانر وحشت می‌تواند برای کسانی که عاشق هیجان‌اند، مناسب باشد.

اتاق فرار ردپا

ژانر: اکشن، دلهره‌آور

مدت‌زمان بازی: ۹۰ دقیقه

مبلغ بازی: ۶۰ هزار تومان برای هر نفر

آدرس: شیراز، خیابان برق، نبش کوچه ۱۰، پلاک ۲۰، مجموعه ردپا

اسکیپ روم ردپا، توسط مجموعه‌ای با همین نام ارائه شده و در ژانر اکشن و دلهره‌آور قرار می‌گیرد. اینجا یکی دیگر از اتاق فرارهای پرطرفدار شهر شیراز است.

در اینجا شما و هم‌تیمی‌هایتان باید به کوه‌های تبت سفر کنید و به دنبال یک ردپا، وارد غاری بدنام به نام هیولا شوید. پس از وارد شدن به این غار ماجراهای جدیدی جلوی شما قرار می‌گیرد.

اتاق فرار دخمه

ژانر: وحشت، دلهره‌آور

مدت‌زمان بازی: ۶۰ دقیقه

مبلغ بازی: ۶۰ هزار تومان برای هر نفر

آدرس: خیابان معالی آباد، گلدشت معالی آباد، نسترن ۱

در منطقه معالی آباد شیراز، یک مجموعه بسیار خوب و باکیفیت از مجموعه هزارتو با نام دخمه قرار گرفته است. اسکیپ روم دخمه در ژانر وحشت و دلهره دسته‌بندی می‌شود و شما را به صد سال پیش و محله گودعربان شیراز می‌برد.

شما و دوستانتان در این بازی وارد یک خانه طلسم شده رمالی می‌شوید که خود را دار زده اما از مرگ نجات پیدا کرده است. این ماجرا در کل شهر می‌پیچد و کار و کاسبی رمال به هم می‌ریزد. به همین دلیل مجبور می‌شود از شهر برود. اکنون شما باید وارد این خانه شوید تا طلسم خانه را باطل کنید.

اتاق فرار کد داوینچی

اتاق فرار های شیراز

ژانر: ماجراجویی

مدت‌زمان بازی: ۶۰ دقیقه

مبلغ بازی: ۱۰۵ هزار تومان برای هر نفر

آدرس: فرهنگ شهر، کوچه ۱۹، جنب درمانگاه حکیم

این دفعه به محله فرهنگ شهر شیراز می‌رویم و سری به مجموعه بازی دیاکو می‌زنیم. دیاکو تنوع بسیار بالایی در بازی‌های خود دارد که این مجموعه را بسیار پرطرفدار کرده است.

بازی‌های جوکر و چرنوبیل در ژانر مهیج، کما در ژانر وحشت و مایا در ژانر تاریخی، از جمله مهم‌ترین بازی‌های این مجموعه هستند. اما علاوه بر این‌ها، اسکیپ روم کد داوینچی که در این مجموعه قرار دارد، هیجان دیگری به همراه دارد.

حتی خود سازندگان این مجموعه، کد داوینچی را سخت‌ترین بازی خود می‌دانند. دیاکو به خودش لقب مدرن‌ترین مجموعه اتاق فرار شیراز را داده است.

اتاق فرار فوبیا

ژانر: وحشت، دلهره‌آور

مدت‌زمان بازی: ۷۵ دقیقه

مبلغ بازی: ۹۰ هزار تومان برای هر نفر

آدرس: فرهنگ شهر کوچه ۲۷، خیابان اندیشه، اندیشه ۱۷، مجموعه ژوپ گیم

اما حیف است که به محله فرهنگ شهر برویم و اسکیپ روم جذاب دیگر آن به نام فوبیا را معرفی نکنیم. نام جدیدی که در شیراز زیاد به گوش می‌خورد، مجموعه ژوپ گیم است. این مجموعه با ارائه بازی فوبیا، نام خود را بسیار بر سر زبان‌ها انداخته است.

هنگام ورود به اینجا، شما به عنوان دانشجویان روانشناسی شاغل در یک آسایشگاه روانی، متوجه موضوعاتی می‌شوید که کنجکاوی بیش از حد به شما اجازه نمی‌دهد که از کنار آن ساده عبور کنید. اما این بار ناچار هستید تا بهای زیادی بابت این کنجکاوی بپردازید. اگر دوست دارید با اتاق فرارهای شهر خود آشنا شوید و آن‌ها را بررسی کنید می‌خواهیم به شما یک سایت در این زمینه معرفی کنیم.

اتاق فرار های شیراز

گروه تایم فور فان

گروه تایم فور فان، با بهره‌گیری از تیم مجرب و کارآزموده به نقد و بررسی سرگرمی‌های نو و تولید محتوا برای معرفی و شناساندن آن‌ها به مخاطبان خود می‌پردازد. این مجموعه از سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را در زمینه معرفی اسکیپ روم ها آغاز کرد.

هم‌زمان با گسترش تعداد بازی‌ها در سطح کشور، این مجموعه گستره‌ی فعالیت‌ها و تیم خود را نیز گسترش داد تا جایی که امروزه به عنوان بزرگ‌ترین مرجع معرفی اسکیپ روم در کشور شناخته می‌شود.

تیم تایم فور فان همچنان در تلاش است تا در آینده مرجعی برای آموزش و معرفی و نقد انواع سرگرمی‌ها در کشور باشد. همچنین شما علاقه‌مندان می‌توانید اتاق فرارهای شهر خود و دیگر شهرها، همچنین اطلاعات مربوط به آن‌ها را در وبسایت تایم فور فان مشاهده کنید.

سخن پایانی

در این مقاله درباره اتاق فرار شیراز صحبت کردیم. اسکیپ روم یک تفریح سالم و خانوادگی است که می‌تواند تاثیر بسیار مثبتی روی روحیه شما و اعضای خانواده‌تان بگذارد. مهم‌ترین نکته درباره این بازی هیجان‌انگیز، این است که در قالب بازی و هم‌زمان با اینکه اوقات خوشی می‌سازد، تاثیرات مثبتی روی مخاطبان خود می‌گذارد.

از طرفی دیگر قدرت تفکر، حل مسئله و کمک رساندن به دیگران را بالا می‌برد. تمام این مسائل دست‌به‌دست هم داده‌اند تا اسکیپ روم  را به یک بازی هیجان‌انگیز و جالب برای خانواده‌ها و دوستان تبدیل کند و به احتمال خیلی زیاد علت محبوبیت فراوان آن در این مدت کوتاه حضور در کشور هم همین باشد.

نظرات