روند سفارش طراحی لوگو در آژانس ایران وبر چگونه است؟

0

طراحی لوگو یکی از بخش ها مهم برای شروع هر کسب و کاری است. اهمیت طراحی آرم به اندازه ای است که باعث صرفه جویی هزینه زیادی برای هر کسب و کاری است. برخی کسب و کار های با تغییر لوگو میلیارد ها تومان هزینه می کنند. این هزینه بیشتر برای بازاریابی است تا لوگوی جدید خود را در ذهن مشتری بشناسانند. چه بهتر که اوایل  شروع کسب و کار یک لوگوی استاندارد طراحی کنیم تا مجدد نیاز به ریبرندینگ نداشته باشیم.

 طراحی لوگو

آژانس ایران وبر یکی از آژانس های معروف در زمینه طراحی لوگو در ایران است. به راحتی با مشاهده نمونه کار های اختصاصی و متفاوت این آژانس به نوع کار و کیفیت کار، پی می برید. حال در ادامه روند سفارش طراحی لوگو ایران وبر را توضیح خواهیم داد.

برای سفارش لوگو از کجا شروع کنیم؟

برای سفارش لوگو ابتدا نیاز به مشاوره اختصاصی دارید. کافی است با آژانس طراحی لوگو تماس گرفته و نحوه ی کار آژانس مورد نظر را جویا شوید. آژانس ایران وبر در مسیر طراحی لوگو مشاوره های اختصاصی به شما ارائه خواهد کرد. به این صورت شما از تجربه کاری ایران وبر در لوگوی خوب بهره مند خواهید شد.

برای شروع می توانید با نمونه کار های مختلف طراحی لوگو ایران وبر را در سایت این شرکت مشاهده کنید. پس از ان به راحتی با تماس با شماره ۰۲۱۹۱۰۱۸۸۵۲  و بخش طراحی لوگو می توانید به صورت رایگان از مشاوره بهره ببرید.

مراحل طراحی لوگو

طراحی لوگو مراحل مختلفی دارد که ابتدا ان ها را بیان می کنیم:

  1. درخواست طراحی لوگو
  2. پرداخت ۵۰ درصد از مبلغ قرارداد
  3. پر کردن بریف طراحی آرم
  4. ایده پردازی و طراحی لوگو با توجه به بریف و ارسال اتود اولیه توسط ایران وبر
  5. بررسی لوگو و اتود اولیه توسط کارفرما (در صورت تایید سفارش به مرحله ۶  رفته و در غیر این صورت سفارش مجدد به مرحله ۴ خواهد رفت.)
  6. پایان کار و پرداخت ۵۰ درصد نهایی توسط کارفرما
  7. ارسال فایل های لایه باز لوگو برای کارفرما توسط آژانس ایران وبر

۱ . درخواست طراحی لوگو

در این مرحله همانطور که در بخش قبل بیان شد، با طراح لوگو تماس بگیرید. پس از توضیح روند طراحی و اسم برند خود شرکت روند طراحی لوگو خود را بیان می کند.

 ۲ . پرداخت ۵۰ درصد از مبلغ قرارداد

در این مرحله با توجه به مبلغ اعلام شده به شما ۵۰ درصد از مبلغ طراحی لوگو را به طراح پرداخت می کنید. بهترین روش پرداخت، پرداخت در دو قسط ۵۰ درصد در ابتدا و انتهای کار است. این روش باعث می شود که هم طراح و هم کارفرما از پیشرفت کار اطمینان داشته باشند.

۳ . پر کردن بریف طراحی آرم

بریف یکی از بخش های مهم طراحی لـوگو است. شما باید اطلاعات مهم در مورد کسب و کار خود را به طراح بدهید. طراح با استفاده از این اطلاعات ایده پردازی هنری لـوگو را انجام می دهد. بنابراین با دقت کافی به این سوالات پاسخ دهید. در بریف طراحی لوگو ممکن است که انواع لـوگو نیز از شما پرسیده شود. برای اطلاعات کامل در انواع لوگو می تونید مقاله انواع لوگو ایران وبر را بخوانید.

۴ . ایده پردازی آرم توسط طراح

پس از ارسال فرم بریف به طراح، کار اصلی توسط طراح شروع می شود. بسته به زمان ایده پردازی ممکن است کار طراحی بین ۷ الی ۲۱ روز کاری به طول بیانجامد. بنابراین برای به دست امدن یک نتیجه مطلوب صبور باشید. طراحی لـوگو اختصاصی در بازه ی زمانی یک روز و دو روز انجام شدنی است اما فقط امکان طراحی است و ایده پردازی را باید از ان گرفت. یک لوگوی بدون ایده نیز یک تصویر بصری ساده و بدون عمق است.

طراحی لوگو

۵ . بررسی اتود اولیه و اعلام نتیجه توسط کارفرما

پس از طراحی لـوگو اولیه، شما باید لـوگو را بررسی کنید و در صورتی که ان را بپسندید، سفارش به مرحله بعد خواهد رفت. در صورتی که لـوگو طراحی شده را نپسندید، می توانید مشکلات و دلیل این موضوع را به طراحی بگوید. با توجه به پلنی که انتخاب کرده اید ممکن است تا ۳ اتود طراحی وجود داشته باشد.

 ۶ . پایان کار و پرداخت ۵۰ درصد نهایی توسط کارفرما

در این مرحله شما لوگو را تایید کرده اید. بنابراین با واریز مابقی مبلغ، پایان کار را به طراح اعلام می کنید.

۷ . ارسال فایل های لایه باز لوگو توسط آژانس ایران وبر یا طراح دیگر

در این مرحله طراح فایل های اصلی لایه باز لوگـو را برای شما ارسال می کند. توجه داشته باشید که فایل لایه باز در هر سایزی می تواند به شما خروجی دهد. فایل لایه بازی به این معنی است که فایل در فرمت ها رایج نرم افزار های طراحی همچون ایلاستریتور یا کورل برای شما ارسال شود. این فایل را می توانید برای چاپ یا طراحی های دیجیتال استفاده کنید.

امیدواریم که از این مقاله و روند سفارش طراحی لـوگو استفاده کرده باشید. شما می توانید با سرچ طراحی لوگو ایران وبر در گوگل، این آژانس را بیابید و سفارش طراحی لـوگو خود را ثبت نمایید.

نظرات