ماجرای فیلم کامل آتش زدن واگن مترو صادقیه تهران توسط فرد اغتشاشگر واکنش ها

0

ماجرای فیلم کامل آتش زدن واگن مترو صادقیه تهران توسط فرد اغتشاشگر واکنش ها

فیلم کامل لحظه آتش زدن واگن مترو صادقیه تهران توسط فرد اغتشاشگر و واکنش ها در ۲۴ آبان ۱۴۰۱ در ویدئوی اتش زدن صندلی واگن مترو صادقیه تهران تا دستگیری عاملان آتش سوزی کیست که از روز گذشته بازتاب گسترده ای در شبکه های اجتماعی داشته و با واکنش های زیادی همراه بوده است

ماجرای فیلم کامل آتش زدن واگن مترو صادقیه تهران توسط اغتشاشگران واکنش ها

آتش زدن واگن مترو در تهران

آتش سوزی روز گذشته (۲۴ آبان ۱۴۰۱) در مترو صادقیه به دنبال فراخوان برای اغتشاش به آتش زدن صندلی یکی از واگن های مترو صادقیه انجامید. فردی که با آتش زدن صندلی یکی از قطارهای مترو در پایتخت قصد به آتش کشیدن واگن را داشت، توسط پلیس مترو دستگیر شد.

واکنش ها

به گزارش پلیس پایتخت،« با توجه به التهابات چند ماهه اخیر در کشور و سوءاستفاده دشمنان از فضای اغتشاشات داخلی و جوسازی رسانه های بیگانه، فردی با به آتش کشیدن صندلی یکی از واگن های متروی صادقیه قصد برهم زدن نظم و امنیت حاکم بر این شهر زیرزمینی را داشت، که با تلاش عوامل پلیس مترو دستگیر شد.

در بخش دیگری از این اطلاعیه آمده است: اقدامات کور و حرکات وندالیستی عده ای فریب خورده نمی تواند در امنیت و احساس امنیت موجود در جامعه خللی وارد کند و پلیس همواره برای برخورد با هنجارشکنان و برهم زنندگان نظم و امنیت آماده است.

دستگیر عاملان آتش سوزی واگن

فرد دستگیر شده با اظهار پشیمانی از اقدام خود اظهار داشته، تحت تأثیر القائات و جوسازی رسانه‌های معاند، در ایستگاه پایانی مترو و بعد از پیاده شدن همه مسافران اقدام به اتش زدن صندلی مترو کرده و سریعاً پیاده شده اما توسط عوامل پلیس مترو شناسایی و دستگیر شده است؛ خوشبختانه آتش به سرعت خاموش شد.

اقدامات کور و حرکات وندالیستی عده‌ای فریب خورده نمی‌تواند در امنیت و احساس امنیت موجود در جامعه خللی وارد کند و پلیس همواره برای برخورد با هنجارشکنان و برهم زنندگان نظم و امنیت آماده است.»

 

نظرات