بیوگرافی پرویز برومند دروازه بان استقلال و همسر و فرزندانش + عکس جدید و زندان

0

بیوگرافی پرویز برومند دروازه بان سابق استقلال و همسر و فرزندانش + عکس جدید و زندان

پرویز برومند : متولد ۲۰ شهریور ۱۳۵۱ ‏در اسلامشهر دروازه بان فوتبال اهل ایران و عضو سابق تیم ملی فوتبال ایران است. در ادامه به معرفی و بیوگرافی پرویز برومند دروازه بان سابق استقلال و همسر اول و دومش و فرزندانش و سوابق و خانواده همراه با زندگی شخصی و خصوصی و اینستاگرام وی تا بازداشت و دستگیری در اغتشاشات آبان ۱۴۰۱ و زندان رفتن می پردازیم. با ما همراه باشید.

پرویز برومند

پرویز برومند متولد ۲۰ شهریور ۱۳۵۱ ‏در اسلامشهر دروازه بان فوتبال اهل ایران و عضو سابق تیم ملی فوتبال ایران است.

او دارای مدرک تحصیلی فوق لیسانس تربیت بدنی است .

پرویز برومند دروازه بان سابق تیم ملی ایران دارای قد ۱٫۹۱ متر و در پست دروازه بان برای استقلال و تیم ملی فوتبال ایران بازی می کرد و در حال حاضر بازنشسته است و به دلیل شرکت در اغتشاشات در زندان بسر می برد.

پرویز برومند با نام کامل پرویز برومند شریف سابقه بازی در تیم های فوتبال سابقهٔ حضور در باشگاه‌های سپاهان اصفهان، فجر سپاه تهران، فجر سپاسی شیراز، استقلال تهران، راه‌آهن و پارسه تهران و تیم ملی فوتبال ایران را کارنامه خود دارد. پرویز برومند از سال ۱۹۹۷ به تیم ملی دعوت شد و در مجموع در ۲۰ بازی درون دورازه تیم ملی ایران ایستاد.

بیوگرافی پرویز برومند دروازه بان استقلال و همسرش با عکس و دستگیری + فرزندان

خانواده و زندگی شخصی

در خانواده کاملا ورزشی و فوتبالی به دنیا امد. یکی از برادرانش بنام حسین در سال ۱۳۸۲ بر اثر سانحه تصادف درگذشت.در خانواده او همه به فوتبال علاقه زیادی داشتند. برادرانش به شدت علاقه‌مند به فوتبال بازی کردن بودند و به همین دلیل پرویز همیشه در کنار آنها فوتبال بازی می‌کرد، اما در بین آنها فقط او بود که توانست فوتبال را بصورت حرفه‌ای دنبال کند.

شروع حرفه ای فوتبال

برومند فوتبال را از دوران مدرسه و قبلتر از دوران کودکی در کوچه و محله محل زندگی خود آغاز کرد، اما به طور حرفه ای از سال ۱۳۶۹ با پیوستن تیم سپاهان اصفهان وارد عرصه فوتبال شد. او تا سال ۷۱ در تیم سپاهان بازی کرد و سپس برای گذراندن دوران سربازی به باشگاه فجر سپاسی پیوست.

سوابق پرویز برومند

دوران دروازه بانی در استقلال

او در دوران ناصر حجازی به استقلال پیوست و پس از چند سال به دلیل مصدومیت از استقلال جدا شد. دروازه‌بان استقلال بود با این حال پارگی رباط کتف او باعث شد تا این بازیکن از استقلال جدا شود.

سوابق ملی

برومند در جام جهانی ۱۹۹۸ فرانسه به عنوان دروازه‌بان سوم تیم ملی ایران بعد از احمدرضا عابدزاده و نیما نکیسا قرار داشت.

همچنین در جام ملت‌های آسیا ۲۰۰۰ لبنان پس از مصدومیت هادی طباطبایی دروازه‌بان اول تیم ملی ایران لقب گرفت و در هر ۴ مسابقه در این تورنمنت به میدان رفت. او در مجموع در ۲۰ بازی درون دورازه تیم ملی ایران ایستاد.

عکس های پرویز برومند

خداحافظی از فوتبال

آقای برومند دوران حرفه ای فوتبال را به عنوان دروازه بان با تیم استقلال به پایان رساند و برای همیشه از فوتبال خداحافظی کرد. با اینکه کارت مربیگری فوتبال را اخذ کرده، اما وارد حرفه مربیگری نشد. او در حال حاضر در کسب و کار و شغل آزاد فعالیت دارد. او هم اکنون در زمینه دکوراسیون داخلی در کنار همسرش فعالیت دارد.

همسر و فرزندان پرویز برومند

همسر و فرزندان پرویز برومند

پرویز برومند در سال ۷۸ با یکی از آشنایانش ازدواج کرد. حاصل این ازدواج دو فرزند پسر می باشد. برومند پس از جدایی از همسر اولش دوباره ازدواج کرده و همسر جوانی را اختیار کرده است. سمیه زنگنه خواهر همسرش یکی از ورزشکاران معروف کشورمان است

فرزندان پرویز برومند

پسرانش هم اکنون در سن جوانی هستند و هر دو فوتبالیست شدند. پارسا مهاجم است و پارسیا هم دروازه‌بان. پرویز اعتقاد دارد پسرانش چند سال دیگر در تیم‌های مطرح ایران فوتبال بازی خواهند کرد.

فرزندان پرویز برومند

ناگفته های زندگی

محل زندگی در پونک و در یک خانه‌ استیجاری زندگی می کند و تومبیل شخصی‌اش هم ۲۰۷ است . بهترین خصلت اخلاقی‌اش به مهربانی او برمی‌گردد. از دروغ گفتن بیزار است و نقطه ضعفش این است که در برابر دروغ آدم‌ها به شدت عصبانی می‌شود. از بین تیم‌های خارجی طرفدار بارسلونا است.

از بچگی طرفدار ناصر حجازی بود و آرزو داشت روزی بتواند مثل او دروازه‌بانی کند. به موسیقی علاقه زیادی دارد و در اوقات فراغتش با موسیقی دنبال می‌شود

پرویز برومند دروازه بان استقلال

کتک کاری و مشت پرویز برومند

کتک کاری و مشت پرویز برومند در دربی سال ۷۹ در یادها ماندگار شد . فحاشی پایان رافت به او باعث شد تا مشت محکمی را به صورت او بزند.

بازداشت و دستگیری و زندان رفتن پرویز برومند

در حالی که مراجع قضایی و انتظامی هنوز دستگیری دروازه بان اسبق تیم ملی را به صورت رسمی تایید نکرده اند، کدهای داده شده در فضای مجازی همه نگاه ها را به سمت پرویز برومند معطوف می کند.

بیوگرافی پرویز برومند دروازه بان استقلال و همسرش با عکس و دستگیری + فرزندان

خبر بازداشت دروازه اسبق تیم ملی اولین بار صبح امروز در خبرگزاری وزارت ورزش و جوانان منتشر شد. برنا وابسته به وزارت ورزش و جوانان ساعت ۹ صبح خبر داد دروازه بان تیم تهرانی هنگام آسیب زدن به اموال عمومی بازداشت شده است.

بازداشت و دستگیری پرویز برومند

این خبرگزاری به نام دروازه بان بازداشت شده اشاره ای نکرد اما ساعتی بعد پایگاه خبری مشرق دروازه بان بازداشت شده را پ.ب نامید و دقایقی پیش خبرگزاری دانشجو علائم اختصاری و مخفف را کنار گذاشت و نوشت پرویز برومند حین پرتاب سنگ به ماموران بازداشت شده است.

در شبکه های اجتماعی تصاویری از پرویز برومند منتشر شده که گفته می شود مربوط به اتفاقات شب گذشته در شهرک غرب است

نظرات