پخش زنده و آنلاین بازی ایران و تونس امروز چهارشنبه ۲۵ آبان ۱۴۰۱ [علت پخش نشدن]

0

پخش زنده و آنلاین بازی ایران و تونس امروز چهارشنبه ۲۵ آبان ۱۴۰۱ [علت پخش نشدن]

بازی ایران و تونس امروز چهارشنبه ۲۵ آبان ۱۴۰۱ از سری مسابقات دوستانه برای امادگی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر از ساعت ۱۶ به وقت دوحه (۱۶:۳۰ به وقت تهران) در دوحه به مصاف هم می روند.

پخش زنده و آنلاین بازی ایران و تونس امروز چهارشنبه ۲۵ آبان ۱۴۰۱ [خلاصه بازی و نتیجه]

دلیل پخش نشدن بازی ایران و تونس امروز ۲۵ آبان ۱۴۰۱ از تلویزیون

توجه: دیدار ایران و تونس امروز چهارشنبه از شبکه‌های تلویزیونی پخش نمی شود و این دیدار بدون حضور رسانه‌ها برگزار می‌شود.

تیم های ایران و تونس امروز چهارشنبه ۲۵ آبان ۱۴۰۱ از سری مسابقات تدارکاتی و امادگی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر از ساعت ۱۶ به وقت دوحه (۱۶:۳۰ به وقت تهران) در دوحه به دیدار هم می روند. خلاصه بازی پس از اتمام مسابقه بروزرسانی میشود

نکته مهم این بازی تیم ملی تونس مثل ایران، ششمین حضور خود در جام جهانی را تجربه خواهد کرد. این دو تیم طی پنج دوره حضور قبلی خود موفق به صعود از دور گروهی نشده اند و امسال برای این هدف مشترک تلاش خواهند کرد. یکی دیگر از اشتراکات دو تیم، مورد عجیب حضور ۴ دروازه‌بان در لیست نهایی است.

در هفته گذشته، هوادار با پیکان به تساوی ۱-۱ رسید و دیدار استقلال و آلومینیوم، گلی نداشت. در جدول رده‌بندی هوادار ۱۰ امتیازی در رده دهم قرار دارد و استقلال ۱۹ امتیازی تیم سوم جدول است.

استقلال مقابل هوادار بازی امروز ۶ آبان ۱۴۰۱ صف آرای کرده و بازیکنانی چون حسین حسینی، رافائل سیلوا، کوین یامگا و مهدی قایدی و روزبه چشمی، عارف غلامی، ابوالفضل جلالی، مهدی مهدی پور، آرش رضاوند، محمد محبی، پیکان بابایی و … به میدان می فرستد.

شبکه های پخش

دیدار ایران و تونس امروز چهارشنبه از شبکه‌های تلویزیونی پخش نمی شود و این دیدار بدون حضور رسانه‌ها برگزار می‌شود.

خبر ورزشی : تونس که پیش از رویارویی با ایران در دیداری دشوار مقابل برزیل قرار گرفته و با نتیجه ۵ بر یک شکست خورده بود، در دور گروهی جام جهانی با تیم های فرانسه، دانمارک و استرالیا همگروه است. این تیم برای رقم زدن اولین صعود خود به دور حذفی جام جهانی، مثل ایران که با ولز، انگلیس و امریکا همگروه است، کار بسیار سختی خواهد داشت.

حریف امروز تیم ملی، برای رسیدن به جام جهانی کار سختی نداشت. این تیم در گروهی که گینه استوایی، زامبیا و موریتانی حاضر بودند، کار سختی برای صدرنشین شدن نداشت تا حریف مالی در پلی‌آف شود. تونس در مجموع دو دیدار رفت و برگشت مالی را هم شکست داده و جشن صعود گرفت. منذر الکبیر، سرمربی قبلی تونس پس از جام ملت ها برکنار شد و جای خودش را به کادری داد تا این تیم با سرمربی داخلی راهی جام جهانی شود.

نظرات