آیا چهارشنبه ۲۵ آبان ۱۴۰۱ تعطیل است؟| تعطیلی مدارس چهارشنبه ۲۵ آبان ۱۴۰۱

0

آیا چهارشنبه ۲۵ آبان ۱۴۰۱ تعطیل است؟| تعطیلی مدارس فردا چهارشنبه ۲۵ آبان ۱۴۰۱ مدارس تعطیل شد؟ تعطیلی مدارس فردا چهارشنبه ۲۵ آبان ۱۴۰۱ (بیست و پنجم آبان ۱۴۰۱) و وضعیت تعطیلی مدارس و ادارات و شرکت ها و دانشگاه ها فردا به علت آلودگی هوا باد و طوفان گردوغبار و بارندگی و اعتراضات فردا چهار شنبه ۲۵ آبان ۱۴۰۱ در پاسخ به سوال کاربران که آیا چهارشنبه ۲۵ آبان ۱۴۰۱ تعطیل است؟ در شهرهای تهران و البرز و ایلام و شهرهای جنوبی و اصفهان و تبریز و مشهد و خوزستان و اهواز و قزوین و رشت و شهرهای استان ها و تهران فردا آلودگی هوا از حرف تازه میخوانید.

آیا مدارس فردا چهارشنبه ۲۵ آبان ۱۴۰۱ تعطیل است؟| تعطیلی مدارس فردا آلودگی هوا

آیا چهارشنبه ۲۵ آبان ۱۴۰۱ تعطیل است؟| تعطیلی مدارس چهارشنبه ۲۵ آبان ۱۴۰۱

🔸 هنوز تصمیمی درباره تعطیلی مدارس برای فردا روز چهارشنبه ۲۵ آبان ۱۴۰۱فردا از سوی وازات آموزش و پرورش اتخاذ نشده و تا ساعاتی دیگر برورسانی میشود. اما تا این ساعت خبری از تعطیلی مدارس نیست.

اگر خبر جدیدی درباره تعطیلی فردا اعلام شد به اطلاع کاربران محترم می رسد…

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان اخبار تعطیلی مدارس استان در شیفت عصر امروز و فردا را تکذیب کرد و اظهار داشت: روز چهارشنبه  ۲۵ آبان ماه) تمام مدارس استان در دوره‌های مختلف تحصیلی و در سطح شهر و روستا باز و کلاس‌های درس دایر است.

وی افزود: کلاس‌های دانش‌آموزان امروز و فردا نیز همانند روزهای گذشته به صورت حضوری برگزار و هیچ مشکلی در روند آموزش در مدارس استان کردستان وجود ندارد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان با اشاره به اهمیت آموزش حضوری و ضرورت بهره‌گیری از زمان آموزشی در اختیار، به خصوص فرصت طلایی سه ماهه پاییز در یاددهی و یادگیری دانش‌آموزان، تصریح کرد: از اولیا درخواست می‌شود نسبت به مسائل آموزشی فرزندان دلبند خود حساس بوده و با معلمان و مدیران مدارس همکاری مناسب داشته باشند. در جریان اغتشاشات اخیر هیچ دانش‌آموزی در کردستان دستگیر و یا مورد ضرب و شتم قرار نگرفته است.ناظمی‌جلال یادآور شد: اولیا و دانش آموزان، اخبار صحیح مربوط به فعالیت مدارس را تنها از رسانه‌های رسمی و معتبر در استان کردستان پیگیری کنند.

در حال تکمیل…..

 

نظرات