بیوگرافی مهدی آهنگران کشتی گیر با علت فوت و درگذشت + همسر و فرزندان سوابق

0

بیوگرافی مهدی آهنگران کشتی گیر با علت فوت و درگذشت + همسر و فرزندان سوابق

مهدی آهنگران کشتی گیر فرنگی کار کیست؟ بیوگرافی مهدی آهنگران کشتی گیر و همسر و فرزندانش از شروع کشتی فرنگی تا قهرمانی همراه با سوابق ورزشی و عکس های مهدی آهنگران ملی پوش سابق کشتی فرنگی تا علت فوت و درگذشت وی در ادامه مطلب این صفحه از مجله حرف تازه میخوانید.

مهدی آهنگران کشتی گیر فرنگی کار کیست

بیوگرافی مهدی آهنگران کشتی گیر با عکس

مهدی آهنگران فرنگی کار و عضو اسبق تیم ملی کشتی فرنگی ایران در ۲۳ آبان ۱۴۰۱ دارفانی را وداع گفت و درگذشت. وی از کشتی گیران و فرنگی کاران قدیمی و پیشکسوت کشورمان در دهه ۵۰ خورشیدی بود که در رقابت های جهانی ۱۹۶۹ ماردل‌پلاتا آرژانتین و ۱۹۷۰ ادمونتون کانادا عضو تیم ملی کشتی فرنگی ایران بود.

سوابق ورزشی

مرحوم مهدی آهنگران یکی از کشتی گیران و ورزشکاران حیطه کشتی فرنگی بود که با کشتی گیران نام آوری چون ناصرگیوه چی، هاشم قنبری، رحیم علی ابادی، فیروز علیزاده و … هم دوره بود و مدال های متعددی را نیز برای کشورمان به ارمغان آورد. مهدی آهنگران عضو اسبق تیم ملی کشتی فرنگی در رقابت‌های جهانی ۱۹۶۹ و ۱۹۷۰ بود. او سابقه قهرمانی در دهه ۵۰ را در کارنامه ورزشی خود ثبت کرده است.

دلیل و علت فوت درگذشت

از این کشتی با سابقه کشورمان اطلاعات زیادی در دست نیست و همچنین دلیل درگذشت و علت فوت او نیز ذکر نشده است. حتی عکسی نیز در جایی منتشر نشده است.
جامعه کشتی کشور و کمیته پیشکسوتان فدراسیون، مصیبت وارده را به خانواه محترم آن مرحوم تسلیت می گوید و از درگاه خداوند متعال برای آن مرحوم آمرزش و برای بازماندگان صبر خواستار است.

نظرات