آخرین خبر درباره تعطیلی مدارس فردا چهارشنبه ۲۵ آبان ۱۴۰۱ بعلت آلودگی هوا (جدید)

0

آخرین خبر درباره تعطیلی مدارس فردا چهارشنبه ۲۵ آبان ۱۴۰۱ مشخص شد بعلت آلودگی هوا باد و طوفان گردوغبار و بارندگی و حوادث اخیر تعطیلی مدارس فردا چهارشنبه ۲۵ آبان ۱۴۰۱ + اخرین وضعیت تعطیلی مدارس روز چهارشنبه ۲۵ آبان ماه ۱۴۰۱ در شهرهای تهران و البرز و ایلام و شهرهای جنوبی ، اصفهان ، تبریز ، زاهدان، زابل، مشهد ، خوزستان ، اهواز ، یزد ، تهران ، بوشهر ، زنجان ، اصفهان ، رشت ، سقز ، سنندج ، کردستان و شیراز و… مشخص شد, اخبار تعطیلی مدارس فردا در روز چهارشنبه ۲۵ آبان ۱۴۰۱ بدلیل آلودگی هوا و گرد و خاک و آنفلونزا و حوادث اخیر اعتراضات و اغتشاشات و باد طوفان و آلودگی و آنفلونزا را با جزئیات خبر از حرف تازه میخوانید (اطلاعیه جدید)

تعطیلی مدارس فردا چهارشنبه ۲۵ آبان ۱۴۰۱

آخرین خبر درباره تعطیلی مدارس فردا چهارشنبه ۲۵ آبان ۱۴۰۱ به علت آلودگی هوا (جدید)

♦️ به اطلاع کاربران محترم می رساند که تمامی مدارس و مراکز آموزشی فردا چهارشنبه ۲۵ آبان (۱۴۰۱) دایر بوده و تعطیل نیست. شایعاتی مبنی بر تعطیلی مدارس روز ۲۵ آبان در شبکه های اجتماعی منتشر شده که صحت ندارد و به هیچ عنوان واقعیت ندارد. تمام دانش آموزان باید سر کلاس ها حاضر شوند.

هم اکنون به دلیل افزایش آلاینده‌های جوی و روند آلودگی هوا برخی شهرها در وضعیت هشدار قرار دارند.

اما در صورت احتمال اعلام تعطیلی به اطلاع کاربران محترم می رسد…..

تعطیلی مدارس استان کردستان صحت ندارد

همچنین تعطیلی مدارس استان کردستان سه شنبه و چهارشنبه (۲۴ و ۲۵ آبان ماه) صحت ندارد

همچنین مدیرکل آموزش و پرورش کردستان اخبار تعطیلی مدارس استان در شیفت عصر امروز و فردا را تکذیب کرد و اظهار داشت: روزهای سه شنبه و چهارشنبه (۲۴ و ۲۵ آبان ماه) تمام مدارس استان در دوره‌های مختلف تحصیلی و در سطح شهر و روستا باز و کلاس‌های درس دایر است.

وی افزود: کلاس‌های دانش‌آموزان امروز و فردا نیز همانند روزهای گذشته به صورت حضوری برگزار و هیچ مشکلی در روند آموزش در مدارس استان کردستان وجود ندارد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان با اشاره به اهمیت آموزش حضوری و ضرورت بهره‌گیری از زمان آموزشی در اختیار، به خصوص فرصت طلایی سه ماهه پاییز در یاددهی و یادگیری دانش‌آموزان، تصریح کرد: از اولیا درخواست می‌شود نسبت به مسائل آموزشی فرزندان دلبند خود حساس بوده و با معلمان و مدیران مدارس همکاری مناسب داشته باشند.

وی همچنین اخبار رسانه‌های معاند مبنی بر بازداشت دانش‌آموزان را تکذیب کرد و گفت: در جریان اغتشاشات اخیر هیچ دانش‌آموزی در کردستان دستگیر و یا مورد ضرب و شتم قرار نگرفته است.

ناظمی‌جلال یادآور شد: اولیا و دانش آموزان، اخبار صحیح مربوط به فعالیت مدارس را تنها از رسانه‌های رسمی و معتبر در استان کردستان پیگیری کنند.

در حال تکمیل…..

هواشناسی کشور فردا ۲۵ آبان

بر اساس اطلاعیه سازمان هواشناسی، از شرایط جوی کشور: رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا چهارشنبه (۲۵ آبان) با ورود سامانه بارشی به غرب کشور در دامنه‌های زاگرس واقع در غرب و جنوب غرب و بعدازظهر در دامنه‌های جنوبی البرز غربی و مرکزی، افزایش ابر و بارش باران، گاهی رعد و برق و وزش باد و در ارتفاعات بارش برف پیش‌بینی می‌شود. در این روز در شرق کرمانشاه، جنوب همدان، لرستان، چهارمحال و بختیاری، شمال شرق خوزستان و غرب اصفهان، بارش شدت خواهد داشت.

پنجشنبه ۲۶آبان گستره فعالیت این سامانه مناطقی از شمال غرب و استان‌های اصفهان، فارس، بوشهر و خوزستان را در بر خواهد گرفت و در برخی مناطق بارش باران و رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی و در مناطق سردسیر و کوهستانی بارش برف رخ می‌دهد. شدت و بیشینه بارش پنجشنبه در مناطق محدود به زاگرس مرکزی خواهد بود.

جمعه ۲۷ آبان جنوب غرب، بخش‌هایی از مرکز کشور، شرق و شمال شرق و امتداد البرز شرقی، شاهد بارش باران و رعدوبرق و وزش باد شدید و در مناطق سردسیر و کوهستانی شاهد بارش برف خواهند بود.

 

نظرات