عکس/ توهین وحشتناک و زشت پرویز پرستویی به مهران رجبی در استوری اخیرش

5

عکس/ توهین وحشتناک و زشت پرویز پرستویی به مهران رجبی در استوری اخیرش

استوری پرویز پرستویی مهران رجبی را نابود کرد : پرویز پرستویی بازیگر معروف سینما و تلویزیون که اینروزها فعالیت چندانی در عرصه بازیگری و سینما ندارد، با انتشار یک استوری به مهران رجبی حمله و توهین کرده و او و سید بشیر حسینی را معلوم الحال خواند .

عکس/ توهین وحشتناک و زشت پرویز پرستویی به مهران رجبی در استوری اخیرش

پرویز پرستویی مهران رجبی را نابود کرد

از ساعاتی پیش استوری توهین آمیز و زشت پرویز پرستویی بازیگر پیشکسوت کشورمان بر علیه مهران رجبی و سید بشیر حسینی در صفحه اینستاگرامش بازتاب گسترده ای در شبکه های اجتماعی داشته و واکنش های متفاوتی را دری داشت. پرویز پرستویی به دلیل اجراهای زیاد مهران رجبی در برنامه های مختلف تلویزیونی در یک استوری با جملات رکیک و زشت به او حمله کرده و نوشت: دوستان عزیز فیلم نیوز ببخشید جسارت بنده رو. تو این اوضاع و احوال که گوشه گوشه سرزمینمان را فریاد و دود و آتش و خون گرفته. پرداختن به این افراد معلوم الحال چه ارزشی داره. حالا فرض کنیم اینها بهترین مجری دنیا هستند آیا گره ای از مشکلات مردم را باز میکنه؟

پرویز پرستویی: به من بگویند سلبریتی کهیر می‌زنم!اینستاگرامش درباره جوک های بی ادبی و رکیک مهران رجبی در پشت صحنه سریال گذر از رنج ها نوشت که با واکنش های زیادی همراه بود. اظهارات او از روز گذشته بازتاب گسترده ای در شبکه های اجتماعی داشته و حواشی زیادی برای مهران رجبی مجری و بازیگر پرکار اینروزهای تلویزیون در پی داشته است.

واکنش ها

انتقاد و حمله پرویز پرستویی به دلیل اجراهای زیادی است که این بازیگر در شبکه های تلویزیونی انجام می دهد و یک تنه جور همه مجریان ورزشی و سرگرمی و سیاسی و تفریحی تلویزیون را می کشد.

پرویز پرستویی ۲ تیر ۱۳۳۴ در کبودرآهنگ بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون، خواننده و گوینده ایرانی است.

مهران رجبی در حال حاضر حدود ۶۰ سال سن دارد . مهران رجبی اهل کرج است و یکی از محبوب ترین بازیگر های تلویزیون ایران است . مهران رجبی لیسانس خود را در رشته گرافیک گرفته است و در حال حاضر علاوه بر بازیگری به تدریس رشته گرافیک در آموزش و پرورش می پردازد . متاسفانه مهران رجبی همسر اول خود را طلاق داده است و ازدواج مجدد کرد و مهریه همسر او فقط ۱۴ سکه است .
گفتنی است که مهران رجبی و سید بشیر حسینی به خاطر گرفتن چند اجرا در شبکه های مختلف تلویزیون مورد انتقاد گروهی از چهره ها و فعالان رسانه ای و کاربران قرار گرفتند.

اخیرا پرویز پرستویی در گفت و گویی با دفاع از حق اظهارنظر‌های هنرمندان گفت: «من اصلا معنای سلبریتی را نمی‌فهمم و اصلا نمی‌خواهم بفهمم و اصلا کهیر می‌زنم وقتی به من می‌گویند سلبریتی.»

او افزود: ما در این مملکت داریم زندگی می‌کنیم، سلبریتی یعنی چی؟ چطور مردم می‌توانند حرف بزنند چرا هنرمند که با مردمش گره خورده نتواند اظهارنظر کند؟

پرستویی گفت: حداقل جزو مردم که هست. من وقتی اظهارنظر می‌کنم به عنوان یک نفر ایرانی با شناسنامه ایرانی که تفکری برای خودم دارم حرف می‌زنم و وقتی معضلی می بینم وظیفه دارم انتقال بدهم»

5 دیدگاه در “عکس/ توهین وحشتناک و زشت پرویز پرستویی به مهران رجبی در استوری اخیرش

  1. منم زن ازاده گفت:
    21
    11

    اقای پرستویی
    تفهیم شد که تمام نقشهای شما تو امثال و اژانس و بادیگارد و لیلی و….همه بازی بیش نبوده ‘لازم بیشتر بفهمانی ‘مفهومه ؟!

  2. حمید گفت:
    36
    12

    آره جناب پرویزززز تو خوبی که نان به نرخ روز میخوری،فقط حواست باشه نونی که امروز داری میخوری بدجوری به خون آغشته است.

  3. ناشناس گفت:
    38
    14

    برام جالبه بدونم چرا وقتی یکی از نظام دفاع میکنه،میشه فرد بی قید و بند!مگه شما قبلا همدیگه رو نمیشناختید؟چرا الان داری در موردش نظر میدی؟حالا که پشت مملکتش دراومده؟
    میگی مردم الان توی درد و خون و دود هستن.لعنت خدا بر کسانی که باعث این مسائل شدن.مخصوصا سلبریتی های آشغال!!!!!!

  4. شاهرخ گفت:
    37
    12

    لطفا پیام ما را هم چاپ بفرمایید
    قابل توجه سلبریتیهای بی درد ..ورزشی..هنری..نگاه کنند.چه جرثومه های فسادی.مانند.اینترنشنال سعودی وهابی.بی بی سی خبیث.صدای آمریکا و اس اییل.سبمای منافقین ووو از این سلبریتیها واغتشاشگران حمایت کردن واین حمایت‌های قلابی به راه نادرست و غلط این قشر ناآگاه وخالی از سواد سياسي حکایت می‌کند.

  5. -آنا-Hkh گفت:
    12
    42

    آقای پرویز ما شما را هیچوقت فراموش نمی کنیم. فرقی ندارد زیاد بازی کنید یا کم.محبوبیت به این چیزها نیست.

نظرات