جدیدترین مدل های بارانی زنانه ۱۴۰۲ + راهنمای خرید

0

بارانی زنانه : این نوع لباس یکی از شیک ترین و گرم ترین لباس ها برای فصل پاییز است. به همین جهت ما مجموعه مدل های بارانی زنانه ۱۴۰۲ همراه راهنمای خرید را برای شما آماده کرده ایم. همراه ما باشید.

بارانی زنانه

جدیدترین مدل های بارانی زنانه ۱۴۰۲ + راهنمای خرید

بارانی پوشاکی است ضد آب و مقاوم در برابر نفوذ آب که در هنگام باراش باران به تن می‌کنند. اندازه آن ها معمولاً تا پایین کمر و رانها و شاید زانو ممتد می‌باشد. اندازه نوع کوتاه آن با نام ژاکت بارانی یا کت بارانی تا کمرگاه می‌باشد.

بارانی زنانه شیک

راهنمای خرید

انواع بارانی زنانه :

ترانسپرنت : اگر تمایل به خرید بارانی زنانه دارید که بر تن کمتر خانمی دیده‌اید، این آیتم جذاب از جنس پلی یورتان دقیقا چیزی است که به دنبال آن می‌گردید. این بارانی آستین‌های آزاد و رهایی دارد و شما می‌توانید بدون هیچ دردسری آن را بر روی لباس‌های خود پوشیده تا خیس نشوید. یا این که مدل ساده آن که طرح بی‌رنگ است و زیر آن مشخص است را بپوشید.

راهنمای خرید بارانی زنانه

کلاسیک : مدل کلاسیک بارانی ، تمام المان های اصلی را حفظ کرده است. اگر دوست داشته باشید می توانید رنگ صورتی ملایم، یا یکی از رنگ های خنثی را انتخاب کرده، و بارانی چهاردکمه خود را با هر لباسی که می خواهید ست کنید. بارانی کلاسیک که انعطاف پذیرترین آیتم بین لباس های بیرون شما به حساب می آید، با کت و شلوار زنانه یا با دیگر لباس های رسمی تان مناسب خواهد بود. همچنین با پیراهن زنانه غیررسمی و یک جفت نیم بوت زنانه نیز بسیار جذاب می شود.

انواع بارانی زنانه

نکات پوشیدن این نوع لباس زنانه :

پیش از پوشیدن بارانی و ایجاد یک استایل پاییزی ابتدا باید به این نکته توجه نمایید که سایز بارانی باید با بدن شما کاملا متناسب باشد. بهتر است سراغ بارانی های سایز بزرگ نروید زیرا باعث پنهان شدن فرم طبیعی بدن شما شده و ظاهر بدی ایجاد می‌کند. همچنین آستین ها و شانه های بارانی نباید بیش از اندازه بلند باشد.

مدل های جدید بارانی زنانه

نکته بعد این است که اگر زیر لباس زنانه خود پیراهنی زیبا پوشیده اید و نمی خواهید این پیراهن در زیر بارانی مخفی شود، می توانید کمربند بارانی را به جای جلو در پشت کمر ببندید. همچنین بهتر است برای زیباتر شدن استایل خود از یک کیف یا کفش شیک و هماهنگ با بارانی زنانه خود استفاده نمایید تا زیبایی استایل خود را دو چندان کنید.

***

قیمت بارانی زنانه

نکات ست کردن این نوع لباس

بارانی، هر استایل آن که باشد، آیتم ضروری برای خانم هاست که با هر لباس دیگری ست می شود. می توانید همراه با بارانی زنانه تان، شلوارجین مام استایل، کتونی و تیشرت محبوب تان را بپوشید. بارانی زنانه، بدون بر هم زدن استایل تان از شما در برابر آب و هوای نامساعد محافظت می کند.

بارانی کوتاه زنانه

نکات ست کردن بارانی

بارانی کلاسیک

جنس بارانی زنانه

همراه ما باشید

نظرات