آیا مدارس فردا دوشنبه ۲۳ آبان ۱۴۰۱ تعطیل است؟| تعطیلی مدارس فردا ۲۳ آبان ۱۴۰۱

9

آیا مدارس دوشنبه ۲۳ آبان ۱۴۰۱ تعطیل است؟| تعطیلی مدارس فردا دوشنبه ۲۳ آبان ۱۴۰۱ مدارس تعطیل شد؟ تعطیلی مدارس فردا دوشنبه ۲۳ آبان ۱۴۰۱ (بیست و سوم آبان ۱۴۰۱) و وضعیت تعطیلی مدارس فردا به علت آنفلوآنزا و آلودگی هوا باد و طوفان گرد و غبار و بارندگی و اعتراضات و حوادث اخیر فردا دوشنبه ۲۳ آبان ۱۴۰۱ در پاسخ به سوال کاربران که آیا دوشنبه ۲۳ آبان ۱۴۰۱ تعطیل است؟ در شهرهای تهران و البرز و ایلام و شهرهای جنوبی و اصفهان و تبریز و مشهد و خوزستان و اهواز و قزوین و رشت و شهرهای استان ها فردا به علت آنفلوآنزا و آلودگی هوا باد و طوفان گرد و غبار و بارندگی و اعتراضات و حوادث اخیر از حرف تازه میخوانید.

آیا مدارس فردا دوشنبه 23 آبان 1401 تعطیل است؟| تعطیلی مدارس فردا ۲۳ آبان ۱۴۰۱

آیا مدارس فردا دوشنبه ۲۳ آبان ۱۴۰۱ تعطیل است؟| تعطیلی مدارس فردا ۲۳ آبان ۱۴۰۱

🔸 توجه: تمامی مدارس فردا دوشنبه ۲۳ آبان ۱۴۰۱ دایر می باشد و خبری از تعطیلی نیست. اما به دلیل آلودگی هوا در برخی شهرها و خصوصا تهران زنگ ورزش تعطیل شد

در صورت اعلام تعطیلی فردا به اطلاع کاربران محترم می رسد…..

زنگ ورزش در تهران فردا تعطیل شد

روز دوشنبه (۲۳ آبان ماه) به علت آلودگی هوای شهر تهران، برنامه‌های ورزشی و فعالیت بدنی دانش آموزان در زنگ ورزش، هوای آزاد و فضای باز “ممنوع” است.

اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران اعلام کرد که بنابر تصمیم کمیته اضطرار آلودگی هوای استانداری تهران و با توجه به افزایش آلاینده‌های جوی و روند آلودگی هوا در شهر تهران، برنامه‌های ورزشی و فعالیت بدنی دانش آموزان در زنگ ورزش در فضای باز مدارس، روز دوشنبه ۲۳ آبانماه ۱۴۰۱ لغو شد.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: به مدیران مدارس مناطق ۱۹ گانه شهر تهران تاکید می شود، از هر گونه برنامه ورزشی و فعالیت بدنی دانش آموزان در زنگ ورزش روز دوشنبه ۲۳آبانماه جلوگیری کنند.

در حال تکمیل…..

هواشناسی کشور فردا ۲۳ آبان

بر اساس اطلاعیه سازمان هواشناسی، از شرایط جوی کشور: فردا دوشنبه ۲۳ آبان در اردبیل، گیلان، مازندران، گلستان، آذربایجان شرقی، زنجان، قزوین، ایلام، لرستان، همدان، مرکزی، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، خوزستان، بوشهر، نیمه شمالی فارس، اصفهان، یزد، خراسان جنوبی، تهران، قم، البرز و غرب و جنوب سمنان همین شرایط آب و هوایی را خواهیم داشت.
اثر مخاطره نیز لغزندگی جاده‌ها، اختلال در سفرهای بین شهری بویژه در عبور از گذرگاه‌های کوهستانی، احتمال آبگرفتگی محدود و محلی، احتمال بالا آمدن سطح آب رودخانه‌ها، احتمال تاخیر در پرواز و احتمال خسارت به صنعت کشاورزی عنوان شده است.

 

9 دیدگاه در “آیا مدارس فردا دوشنبه ۲۳ آبان ۱۴۰۱ تعطیل است؟| تعطیلی مدارس فردا ۲۳ آبان ۱۴۰۱

  1. سارا اسدي گفت:
    13
    1

    شرايط مدارس علي الخصوص دولتي بسيار بد است همه مريض هستند كلاس ها هم كه ٣٠به بالا جمعيت دارد چرا با وجود تمامي مشكلات اينقدر تاكيد دارند بچه ها به مدرسه برن تو اين هواي الوده

  2. ن گفت:

    همه ی کلاسها با هم که ورزش ندارن شما چطور فکر کردین آخه واقعا متاسفم بچهاتونو نفرستین مدرسه

  3. ن گفت:
    7
    1

    مدارس رو تعطیل کنید تا بهمن یا اینکه بچهامو نمیفرستم هر دو بچهام بیمار شدن تا خوب میشن دوباره فرداش مریضن از دست شما چیکار کنیم بچه‌ای ما مگه نیستن ما میگیم تعطیل کنید مدرسه ها ی تهران رو پر کردین از افغان که اصلا رعایت نمیکنن چقدر در آمد داریم که هفته آیی دوبار باید ببریم دکتر دو تا بچهامو و در ضمن برای آلودگی بچه ی من اسم داره زنگ تفریح می‌فرستن و سرفه ی شدید و گلو در تعطیل کنید یا نمیفرستم هر طور میشه بشه

  4. معلم گفت:

    چقد احمقید آخه

  5. Abol گفت:
    11

    ناموسا تعطیل باشه کپه مرگمونو بزاریم

  6. M گفت:
    10

    بچه های ما همههه سرفه و عطسه داخل کلاس هنوز شروع نشده خودم دوبار گرفتم انفونزا زیاد شده جدیدا درس مهم تره سلامتی شده؟؟

  7. armin گفت:
    8
    2

    تو مشق
    بابا ول کن

  8. مهدی گفت:
    32

    سلام .لطفا خبرنگاران شما از مدارس بازدید کنند شرایط حال دانش آموزان خوب نیست. سرفه و تب و استخوان درد همه گیری شده. دانش آموز تحت درمان خوب می شود. دوباره وارد مدرسه شده علائم گلو درد هم بر می گردد
    آقایون مسئول خودشون به خواب زدند
    بیماری باید کنترل کنند نمی کنند
    داروهای سرفه گیاهی و انتی بیوتیک چند سال دست شون باد کرده رو به مردم طبق تورم خود ساخته به مردم تجویز می کنند.

  9. پارسا شهریاری گفت:
    40

    چرا زنگ ورزش رو تعطیل می کنید اما مدارس رو تعطیل نمی کنید؟

نظرات