عکس/ افشاگری جنجالی و زشت شیوا طاهری درباره مهران رجبی و واکنش ها را ببینید

0

عکس/ افشاگری جنجالی و زشت شیوا طاهری درباره مهران رجبی و واکنش ها را ببینید

شیوا طاهری مهران رجبی نابود کرد : شیوا طاهری بازیگر نه چندان معروف سینما و تلویزیون که اینروزها فعالیت چندانی در عرصه بازیگری و سینما ندارد، با انتشار متنی تند و عجیب درباره مهران رجبی دست به افشاگری زد

استوری جنجالی و زشت شیوا طاهری درباره مهران رجبی و واکنش ها را ببینید

شیوا طاهری بازیگر ایرانی در متن استوری اینستاگرامش درباره جوک های بی ادبی و رکیک مهران رجبی در پشت صحنه سریال گذر از رنج ها نوشت که با واکنش های زیادی همراه بود. اظهارات او از روز گذشته بازتاب گسترده ای در شبکه های اجتماعی داشته و حواشی زیادی برای مهران رجبی مجری و بازیگر پرکار اینروزهای تلویزیون در پی داشته است.

این بازیگر نوشت: خارج از هر بحث و انتقادی میخواهم بگویم من اولین تجربه بازیگریم در سریال گذر از رنج‌ها در سن ۲۰ سالگیم با شما بود. شما جای عموی من بازی می‌کردید. شما آقای مهران رجبی هنوز یادم هست که وقتی وارد اتاق گریم می‌شدید یا هرجا فرقی برای‌تان نمی‌کرد خانم نشسته بود یا بچه شروع به گفتن لطیفه‌های منشوری می‌کردید تا جایی که به محض ورود شماها خانوم‌ها از جایی که شما هستید بیرون می‌رفتیم.

همچنین حسام صالحی بازیگر خردسال «سه در چهار» در واکنش به این ویدئو در توئیتی نوشت: آقای مهران رجبی شما همونی نبودی که در پشت صحنه سریال سه در چهار برای من ۱۰ ساله از انواع نوشیدنی‌های الکلی توضیح میدادی؟ حالا شدی بچه مسلمون خوب؟

واکنش ها

در همین رابطه برترین ها نوشت: اخیرا شایعاتی از مهران رجبی به گوش می‌رسد که خانم بازیگر با انتشار یک استوری این شایعات را تایید کرد. مهران رجبی به واسطه موضع متفاوتی که نسبت به دیگر بازیگران داشته در روزهای اخیر بسیار خبرساز بوده، خودش گفته که تماس‌های زیادی داشته که البته محترمانه نبوده. او روزی از همین روزها مقابل دوربین نشست و اعتراضات را محکوم کرد و البته همزمان در پروژه‌های صداوسیما حضور پررنگی دارد.

مهران رجبی بازیگر بانمکی‌ست، گر چه شروع بازیگری‌اش با آن چهره سنگی و تلخ ناظم بچه‌های مدرسه همت بود، اما او شدیدا دوست داشتنی است. چهره گرمی دارد و نقش کهن الگوی خیرخواه و بزرگ جمع و یا همان حکیم فرزانه به میزان زیادی روی او می‌نشیند.

مثلا به کاراکترش در دردسرهای عظیم دقت کنید، همیشه خیر جمع را می‌خواست، معتمد همه بود، حرف همه را می‌شنید، حکم قطعی نمی‌داد و آدمی بود که خیر امور را در تعادل و وسط ایستادن می‌دید. مهران رجبی را البته با آن نقش رندانه‌اش در مارمولک هم به یاد می‌آوریم، کاندیدای فرصت‌طلب و سودجو با آن ژست‌های زاهدانه و درویش‌مسلک که مثلا به مال دنیا نه گفته بود و دردمند مردم بود!

او البته قابلیت‌های دیگری هم دارد، از آن بازیگرهای خوش‌نشین جنگ‌های تلویزیونی‌ست در اعیاد مذهبی و ملی تنور برنامه‌های تلویزیون را گرم می‌کند، ظاهرا راحت دعوت‌ها را می‌پذیرد و وقتی هم که هست، نه حاشیه خطرناکی تولید می‌کند و نه البته حضور سردی دارد. خوش بیان است و شیرین خاطره تعریف می‌کند، بماند که کلا میمیک صورتش هم جلوه‌ای از صمیمیت دارد، آن بینیِ دچار اعوجاج و پیشانی بلندش و… او را در دسترس و معمولی نشان می‌دهد.

عمده کاربرانی که مواضع رجبی را نقد می‌کنند، احتمالا متعلق به آن دسته‌ای هستند که در میان شعارهایشان چیزهایی مثل «آزادی بیان» یا «زنده باد مخالف من» زیاد دیده می‌شود. خب مهران رجبی در تقابل با جریان عمومی اظهارنظرهای سلبریتی‌ها، نظری می‌دهد که مصداق آزمون عملیِ «زنده باد مخالف من» است، چه ایرادی دارد که نظرش بدون طعن و کنایه و عتاب تحمل شود؟

ضمنا، مگر قرار است تمام انسان‌های مشهور مرجع فکری یک جامعه باشند؟ رجبی روزگاری معلمی می‌کرده و آن‌طور که خودش گفته بر حسب یک اتفاق پایش به عرصه بازیگری باز شده، کارش گرفته و حالا اصطلاحا یک سلبریتی‌ست! لزوما هر بازیگری مکتب استانیلاویسکی و برشت را که دوره نکرده، خیلی از آن دوره کرده‌هایش هم حتما و لزوما شان اجتماعی آن‌چنانی ندارند، تکلیف رجبی که روشن است.

 

 

نظرات