زمان پخش و ساعت بازپخش تکرار سریال گیلدخت از شبکه یک ۱۴۰۱ +تکرار گیلدخت

0

ساعت و زمان پخش و بازپخش تکرار سریال گیلدخت از شبکه یک ۱۴۰۱ روزهای پنجشنبه و جمعه ساعت ۲۲:۱۵ و بازپخش جمعه و شنبه ساعات ۸:۳۰ و ۱۵:۰۰ میباشد. در ادامه مطلب به طور کامل ساعت دقیق پخش سریال گیلدخت از شبکه یک تلویزیون و تکرار سریال گیلدخت برای علاقه مندان به این سریال اگر قصد دارید تا دوباره به تماشای سریال تاریخی و عاشقانه بنشینید با ما در ادامه مطلب از مجله حرف تازه همراه باشید

زمان بازپخش تکرار سریال گیلدخت از شبکه یک

زمان پخش و تکرار و بازپخش سریال گیلدخت از شبکه یک 1401 + تکرار

زمان بازپخش تکرار سریال گیلدخت از شبکه یک ۱۴۰۱ روزهای پنجشنبه و جمعه ساعت ۲۲:۱۵ و بازپخش جمعه و شنبه ساعات ۸:۳۰ و ۱۵:۰۰ میباشد.

سریال گیلدخت با اعلام شبکه یک، از شنبه ۱۹ آبان ۱۴۰۱ روی آنتن این شبکه خواهد رفت. این سریال را می توانید از نوزدهم آبان ۱۴۰۱ روزهای پنجشنبه ها و جمعه ها ساعت ۲۲:۱۵ از شبکه یک سیما نگاه کنید و تکرار و بازپخش آن نیز در روز بعد خواهد بود

شبکه ۱ تلویزیون برای آخر هفته سریال جدیدی را تدارک دیده است. شما میتوانید سریال گیلدخت را روزهای پنجشنبه و جمعه در ساعت ۲۲ تماشا کنید

مجموعه تلویزیونی گیلدخت به کارگردانی مجید اسماعیلی محصول سال ۱۴۰۰ است که برای اولین بار از شبکه یک تلویزیون پخش شد. این یکی از سریال های پر بازیگر با بازی بازیگران معروف ایرانی است که داستان تاریخی و عاشقانه را روایت می کند.

روزهای پخش و ساعت تکرار و بازپخش

🔹 بنا بر اعلام شبکه ۱ سیما، سریال ۶۰ قسمتی گیل دخت پنجشنبه‌ها و جمعه ها ساعت ٢٢:١٥ پخش می‌شود و تا اواخر بهار سال ١٤٠٢ روی آنتن خواهد بود.

بازپخش تکرار سریال گیلدخت از شبکه یک ۱۴۰۱ روزهای پنجشنبه ها و جمعه ها ساعت ۲۲:۱۵ و بازپخش جمعه و شنبه ساعات ۸:۳۰ و ۱۵:۰۰ میباشد.

سریال «گیل‌دخت» بنا بر اعلام قبلی روابط عمومی سیما، قرار بود از پنجشنبه هفته گذشته یعنی ـ ۱۲ آبان ماه ـ روی آنتن شبکه یک برود اما بدون هیچ توضیحی از سوی تلویزیون و سازندگان، این سریال درتاریخ اعلام شده به پخش نرسید. اکنون در اعلامی جدید، شبکه یک سیما آغاز پخش این سریال را پنجشنبه این هفته ـ ۱۹ آبان ماه ـ عنوان کرده است. «گیل دخت» عنوان سریال تاریخی است که به کارگردانی مجید اسماعیلی و تهیه‌کنندگی محمدرضا شفیعی تولید شده است.

فیلمنامه این سریال را مجید آسودگان به سفارش مرکز فیلم و سریال معاونت برون مرزی سازمان صدا و سیما نوشته و نگارش آن حدود پنج سال زمان برده است.

نظرات