خرید دستگاه تصفیه آب خانگی اصل تایوان

0

امروز به بررسی انواع دستگاه تصفیه آب خانگی و عملکرد بهترین برند دستگاه تصفیه آب میپردازیم تا کمی از این سردرگمی که دستگاه تصفیه آب خانگی چه مارکی خوبه؟ و دستگاه تصفیه آب خانگی چی بخریم خارج شده و با اطلاعات تخصصی بهترین تصفیه آب خانگی مناسب منزل خود را انتخاب نمایید.

بدون شک بهترین روش تصفیه آب آشامیدنی لوله کشی شهری، سیستم تصفیه آب اسمز معکوس Reverse Osmosis System میباشد و جدیدترین دستگاه تصفیه آب خانگی میبایست حتما از این روش بهره گیری نماید تا به طور کامل و کافی املاح مضر موجود در آب آشامیدنی حذف و تصفیه شده و یک آب آشامیدنی تصفیه شده و استاندارد در اختیار شما قرار دهد. همانطور که گفتیم مراکز فروش تصفیه آب خانگی در ایران دارای دستگاه های ساخت ایران، چینی و تایوانی میباشند. از گذشته تا به امروز، تایوان مهد تولیدات انواع آب تصفیه کن خانگی، صنعتی و نیمه صنعتی در دنیا شناخته شده و بهترین مدلهای دستگاه ساخت کشور تایوان میباشند.

پرفروش ترین و معروف ترین دستگاه تصفیه آب بازار ایران که به علت کیفیت استاندارد و درجه یک در نظرات کاربران نیز میتوان این موضوع را مشاهده نمود، تصفیه آب مینروا Minerva تایوانی است که در مدل های شش مرحله ای تا هشت مرحله ای توسط نمایندگی انحصاری برند مینروا، شرکت مینروا فیلترعرضه و به فروش ویژه میرسند.

ادامه به بررسی عملکرد سیستم اسمز معکوس نیز میپردازیم. بازار تصفیه آب ایران مملو از برندهای معتبر و متفرقه میباشد که خرید دستگاه تصفیه آب را کمی برای خریداران دشوار نموده است.

شما میتوانید جهت اطلاع از قیمت دستگاه تصفیه آب تایوانی و مشخصات فنی بیشتر و دریافت مشاوره راهنمای خرید با کارشناسان مجموعه مینروا فیلتر به صورت ۲۴ ساعته شبانه روزی تماس برقرار نمایید.

 دستگاه تصفیه آب خانگی

بهترین مارک های دستگاه تصفیه آب خانگی

عملکرد کامل ترین مدل مینروا به این صورت است از سیستم اسمز معکوس بهره گرفته و دارای پمپ تایوانی قدرتمند و مخزن ذخیره تحت فشار است که در صورت قطع برق و آب، آب آشامیدنی تصفیه شده بدون افت فشار در اختیار شما عزیزان قرار خواهد داد. برند مینروا در واقع بهترین مارک دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی در ایران است که در فیلتر مرحله اول تا سوم تصفیه آب، املاح درشت بزرگتر از ۵ میکرون جهت جلوگیری از سنگ کلیه و کلر آب آشامیدنی جهت جلوگیری از ریزش مو و چروک شدن پوست تصفیه میشوند.

فیلتر آلکالاین یونیزه قلیایی ساز آب، با افزایش پی اچ و نگهداری آن بین ۷٫۵ الی ۹ میتواند از مضرات نوشیدن آب اسیدی که یکی از مهم ترین آنها مشکلات گوارشی است جلوگیری نماید. ضمن این که از فواید نوشیدن آب قلیایی میتوان به تنظیم قند خون و دیابت، جلوگیری از سکته و خواص قوی آنتی اکسیدانی یا ضد سرطانی اشاره نمود که به صورت علمی ثابت شده است.

فیلتر ممبران فیلمتک Filmtec تحت لیسانس آمریکا دارای هولوگرام رنگی در مرحله چهارم دستگاه های مینروا، بهترین مارک ممبران محسوب میشود و توانایی حذف املاح مضر آب لوله کشی شهری تا ابعاد ۰,۰۰۰۱ میکرون را داراست. ضمن این که این املاح پس از تصفیه به پساب فاضلاب هدایت میشوند.

فیلتر مرحله پنجم پست کربن خطی post carbon یک فیلتر آب شیرین کن خانگی است که بو، طعم و رنگ آب آشامیدنی تصفیه شده را بهبود میبخشد و پس از آن آب وارد فیلتر مینرال معدنی ساز شماره ۶ میشود تا املاح مفیدی که مورد نیاز بدن انسان هستند در آب حفظ شوند. این املاح عبارت اند از کلسیم، منیزیم، سدیم و بی کربنات که توسط سنگهای معدنی dolomite در آب تصفیه شده حفظ میشوند تا سختی آب آشامیدنی بیش از اندازه کاهش پیدا نکند.

فیلتر مرحله هشتم آنتی باکتریال اکسیژن ساز که به فیلتر o2plus نیز مشهور است با افزایش سطح اکسیژن موجود در آب تصفیه شده باعث هیدراته نگه داشتن و سرحال بودن بدن انسان در طول روز میشود ضمن این که باکتری های مضر آب آشامیدنی را نیز در مرحله هشتم حذف کامل مینماید.

دستگاه تصفیه آب خانگی

قیمت انواع تصفیه آب ساخت تایوان

انواع دستگاه تصفیه آب تایوانی اصل مینروا، از قیمت های کاملا مقرون به صرفه بهره میگیرند ضمن این که در کنار گارانتی طلایی بدون قید و شرط قطعات که مختص محصولات تصفیه آب مینروا Minerva در سراسر ایران میباشند، تضمین قیمت نیز به شما عزیزان ارائه میگردد. پرفروش ترین مدل مینروا، مدل ۸ مرحله ای آنتی باکتریال اکسیژن ساز Minerva RO8_O2PLUS است که قیمت این دستگاه با توجه به تعداد مراحل و کیفیت قطعات کاملا به صرفه است و میتوانید جهت اطلاع از قیمت دستگاه تصفیه آب شرکت مینروا فیلتر با کارشناسان مینروا فیلتر تماس حاصل فرمایید. توجه نمایید که هزینه تعویض فیلتر تصفیه آب نیز با توجه به این که فیلترهای تایوانی استاندارد خریداری مینمایید در طول سال کاملا مقرون به صرفه بوده و سرویس های دوره ای دستگاه شما با بهترین قیمت انجام خواهد گرفت. ضمن این که در جشنواره های فروش ویژه دستگاه تصفیه آب خانگی میتوانید با تخفیفات ارزنده از محصولات تایوانی مینروا فیلتر خرید و تهیه نمایید.

رنج قیمت دستگاه تصفیه آب خانگی سایت مینروا فیلتر، از دو میلیون تومان تا پنج میلیون تومان متغییر است. این تفاوت قیمت آب تصفیه کن به جهت کشور ساخت، کیفیت قطعات و فیلتر تصفیه آب، تعداد مراحل فیلتر تصفیه آب خانگی و شرایط گارانتی محصول و برند متفاوت میباشد. . به این صورت که در سراسر ایران با یک قیمت یکپارچه میتوانید از انواع مدل های دستگاه آب تصفیه کن مینروا خریداری نمایید و در صورت مشاهده قیمت های مختلف با نمایندگی انحصاری مینروا، شرکت مینروا فیلتر تماس حاصل فرمایید.

راهنمایی خرید آب تصفیه کن خانگی

یکی از نکات مهمی که در خرید آب تصفیه کن خانگی میبایست توجه نمایید  این است که قطعات دستگاه مینروا کاملا FOOD GRADE بوده و واکنش شیمیایی با آب تصفیه شده نخواهند داد که این موضوع باعث افزایش طول عمر فیلترها و قطعات دستگاه میگردد توجه به کیفیت پمپ و قطعات پلاستیکی دستگاه است. در کنار برند مینروا، سافت واتر، سی سی کا و آکوا نیز از دیگر برندهایی است که توسط نمایندگی رسمی مینروا فیلتر عرضه و به فروش میرسند. همچنین برای دریافت راهنمای خرید دستگاه تصفیه آب خانگی پیشنهاد میشود مشخصات فنی انواع مدل های مینروا را در سایت مینروا فیلتر مشاهده نمایید.

دستگاه تصفیه آب خانگی

خرید از نمایندگی معتبر

خرید از نمایندگی معتبر تصفیه آب نیز از مسائلی میباشد که بسیار حائز اهمیت بوده و میتواند در خدمات پس از فروش تصفیه آب تاثیر بسزایی داشته باشد .وقتی بحث خرید لوازم خانگی همچون دستگاه تصفیه آب پیش می آید، تنها کیفیت قطعات و فیلترها نیست که از اهمیت بالایی برخوردارند. . مرکز خرید تصفیه آب تایوانی مینروا فیلتر نمایندگی فروش آب تصفیه کن خانگی اورجینال اصل تایوان در ایران بوده که خدمات ارزنده ای همچون نصب و ارسال رایگان، گارانتی طلایی بدون قید و شرط قطعات، اطلاع رسانی زمان تعویض فیلتر تصفیه آب خانگی و پاسخگویی ۲۴ ساعته جهت مشاوره خرید دستگاه تصفیه آب به شما عزیزان هستند.

هزینه نگهداری دستگاه های تصفیه آب مینروا فیلتر، کاملا مقرون به صرفه بوده و در جشنواره های فروش ویژه از شرکت مینروا فیلتر میتوانید انواع برندهای دستگاه و فیلترهای تصفیه آب خانگی را با بهترین قیمت و کیفیت درجه یک خریداری نمایید.از دیگر خدمات ارزنده مرکز فروش تصفیه مینروا فیلتر امکان خرید قسطی آب تصفیه کن تا ۱۰ ماه با شرایط ویژه و بدون نیاز به مدارک خاص و تنها با ارائه برگ چک صیادی است. همچنین سرویس دوره ای دستگاه شما در زمان های معین و مورد نیاز، توسط کارشناسان فنی مینروا فیلتراطلاع رسانی و در اسرع وقت انجام خواهد شد.

نظرات