فیلم کامل و تکان دهنده از عاقبت عمامه پرانی و توهین به روحانیت واکنش ها

2

فیلم کامل و تکان دهنده از عاقبت عمامه پرانی و توهین به روحانیت واکنش ها

عاقبت عمامه پرانی و توهین به روحانیت توسط جوانان اغتشاشگر و واکنش ها را ببینید در ویدئوی عاقبت عمامه پرانی توسط دختران و پسران معترض اینروزها مورد توجه رسانه های داخلی و خارجی قرار گرفته است. چالشی که بعد از مرگ مهسا امینی دختر سنندجی توسط اغتشاشگران راه افتاد.

فیلم کامل و تکان دهنده از عاقبت عمامه پرانی و توهین به روحانیت واکنش ها

حرکت عجیب و چالشی زشت و توهین آمیز به نام عمامه پرانی در بین معترضان و دختران و پسران اغتشاگر این روز باب شده که در ویدئوی زیر عاقبت عمامه پرانی را ببینید که عمامه پران ها گیر یک روحانی رزمی کار می افتند و مورد ضرب و شتم قرار می گیرند.

توهین و اهانت به لباس روحانیت و شخصیت روحانیون به هر شکل و نحوی باشد محکوم است و در دین ما اسلام توصیه زیادی درباره احترام به علما و روحانیون شده است. در ویدئوی زیر تصاویر لحظه درگیری روحانی رزمی کار با اغتشاشگرانی که قصد انداختن عمامه‌اش را داشتند اورده شده است. یکی از روحانیون در محکوم کردن این چالش گفته: ما عقد پدر و مادر شما را خواندیدم تا حلالزاده شوید!

ویدئویی از ماجرای درگیری روحانی رزمی‌کار با اهانت کنندگان به عمامه و عمامه پرانی که این روزها در فضای مجازی جنجالی شد را ببینید:

اهانت به روحانیت و توهین به لباس این قشر از جامعه کاری ناپسند و به دور از انسانیت است و برخی از چهره ها نیز این کار را محکوم کردند. قشری که تلاش دارند تا اسلام و دین را به بچه های ما آموزش دهند و بتوانند تحت اموزه های دینی به انسانی مفید تبدیل شوند.

2 دیدگاه در “فیلم کامل و تکان دهنده از عاقبت عمامه پرانی و توهین به روحانیت واکنش ها

  1. ایرانی گفت:
    2
    2

    نادون هایی که کلتون همش تو فضای مجازیه هیچی حالیتون نیست به حقوق همه تجاوز میکنین و بعد میگین آزادی نیست!!!!

  2. کاوه گفت:
    3
    1

    گهی زین به پشت و گهی پشت به زین

نظرات