بازیگر نقش گلنار در سریال گیلدخت کیست بیوگرافی و عکس های جنجالی جدید

0

عکس ها و تصاویر لاکچری میترا‌ رفیع بازیگر نقش گلنار در سریال گیلدخت که اینروزها بعنوان بازیگر نقش گلنار در سریال گیلدخت ایفای نقش می کند و در فضای مجازی بسیار مورد توجه قرار گرفته و از او فوق ستاره سینما و تلویزیون در ایران ساخته است

میترا رفیع یکی از بازیگرانیست که هم چهره زیبایی دارد و هم بازی خوبی را ارائه می دهد و حالا با درخشش او در سریال گیلدخت و سریال بی همگان به شهرت رسیده است. سال ۱۴۰۱ برای میترا رفیع بسیار سال خوبی بود و او در دو نقش گلنار و الناز چون گوهری در عرصه بازیگری درخشید

میترا رفیع بازیگر نقش گلنار در سریال گیلدخت را بر عهده دارد. سریال «گیلدخت» اینروزها از شبکه ۱ تلویزیون در حال پخش است. این سریال تازه شروع به پخش کرده، اما دارای مخاطبان زیادی است و بسیار مورد توجه قرار گرفته است. میترا رفیع بازیگر نقش گلنار در سریال گیلدخت است کیست؟ و چرا مشهور شد؟ میترا رفیع بازیگر نقش گلناز در گیل دخت را بر عهده دارد و متولد سال ۱۲ آذر ۱۳۷۳ در تهران می باشد. از کودکی وارد عرصه بازیگری شده و با بازی در سریال گیل دخت در نقش گلنار به شهرت رسید. در ادامه با این بازیگر جوان و خوش چهره آشنا شوید

بازیگر نقش گلنار در سریال گیلدخت کیست؟

بیوگرافی بازیگر نقش گلنار در سریال گیلدخت

«گیلدخت» عنوان سریال تاریخی است که به کارگردانی مجید اسماعیلی و تهیه کنندگی محمدرضا شفیعی تولید شده است. فیلمنامه این سریال را مجید آسودگان به سفارش مرکز فیلم و سریال معاونت برون مرزی سازمان صدا و سیما نوشته و نگارش آن حدود ۵ سال زمان برده است. سارا والیانی در نقش آسیه در سریال گیلدخت بازی کرده است. گیلدخت سریالی درام در بستر تاریخی به کارگردانی مجید اسماعیلی است که از شبکه یک پخش می‌شود.

در این سریال بازیگران زیادی هم قدیمی و هم چهره های جدید ایفای نقش میکنند. یکی از نقش های اصلی این سریال یعنی نقش گلنار را میترا رفیع ایفا میکند.او در این سریال نقش یک دختر جوان را ایفا میکند .

میترا رفیع به تازگی در سریال بی همگان نیز حضور داشت که پخش آن همزمان با شروع این سریال پایان یافت. وی درباره نقش‌آفرینی در سریال «گیل دخت» این را هم گفت: دو قسمت «گیل دخت» در آخرین قسمت‌های «بی همگان» پخش شد و همپوشانی کوچکی بین این دو سریال اتفاق افتاد.

میترا رفیع به تازگی در سریال گیلدخت نقش گلنار را بازی میکند که عاشق اسماعیل میرشکار یکی از تفنگداران پدرش تقی خان شده است.

شخصیت اصلی سریال «گیلدخت» دختری به نام گلنار است که نقش او را میترا رفیع بازی میکند و دختر تقی‌خان است که دلباخته محبت جوانی خوش‌سیما و یکی از تفنگداران خان شده است.

بیوگرافی بازیگر نقش گلنار در سریال گیلدخت کیست

میترا رفیع از بازیگران جدید و خوش چهره و محبوب فیلم و سریال های ایرانی است که با بازی در سریال از سرنوشت به مخاطبان معرفی شد و با سریال بی همگان به شهرت رسید.

سریال گیل دخت عاشقانه ای زیبا را در دل تاریخ روایت می کند. به زودی مجموعه گیلدخت از شبکه یک سیما و شبکه آی فیلم پخش خواهد شد. این سریال درام و تاریخی با داستانی ماجراجویانه و عاشقانه، حدوداً در۶۰ قسمت تولید شده و به زودی برای مخاطبان شبکه یک و آی‌فیلم فارسی پخش خواهد شد.

میترا رفیع در سریال گیلدخت متولد ۱۲ آذر ماه سال ۱۳۷۳ در تهران دارای مدرک کارشناسی ارشد بازیگری از دانشکده سینما و تئاتر دانشگاه سراسری هنر تهران است و هنوز ازدواج نکرده و مجرد می باشد.

میترا رفیع در طی سال های فعالیت خود کارهای هنری زیادی تا بحال انجام داده که در ادامه به این موارد اشاره می کنیم و در نهایت جدیدترین عکس های این هنرپیشه را برای شما آماده کردیم.

بیوگرافی میترا رفیع بازیگر نقش گلنار در سریال گیلدخت کیست

رفیع با بازی در فیلم های کلمبوس و من می ترسم وارد سینما شده و با بازی در سریال های از سرنوشت و آخرین پناه نیز در قاب تلویزیون بازی خود را شروع کرده است و تا کنون بارها با فیلمسازهای کوتاهِ ایرانی همکاری داشته است.

همان طور که گفته شد میترا رفیع در هر سه حوزه تئاتر، تلویزیون و سینما سابقه فعالیت دارد. اولین حضور او در صحنه نمایش به بازی در تئاتر نقطه چین ها به کارگردانی امیر حسین شفیعی در سال ۸۷ بر می گردد و همین طور آخرین کاری که در زمینه تئاتر انجام داده نقش آفرینی در نمایش دوزخ به کارگردانی رضا اصغری در پاییز ۹۶ بود.

از دیگر آثار او در زمینه تئاتر میتوان از نمایش های “اسب های پشت پنجره” به کارگردانی پویا یادگاری، “مونولوگ کافه پولشری” به کارگردانی پویا یادگاری، “باغ آلبالو” به کارگردانی مهران جلیلوند، “خانه ی برنارد آلبا” به کارگردانی محمد براری نام برد.
کارگردانی در تئاتر

خانم رفیع سابقه کارگردانی دو نمایش با عناوین “از این تاریکی” و “یه جوری مثلِ…” هم در کارنامه هنری خود دارد.

میترا رفیع بازیگر نقش گلنار در سریال گیل دخت و همسرش کیست

سوابق بازیگری

رفیع با بازی در فیلم های کلمبوس و من می ترسم وارد سینما شده و با بازی در سریال های از سرنوشت و آخرین پناه نیز در قاب تلویزیون بازی خود را شروع کرده است و تا کنون بارها با فیلمسازهای کوتاهِ ایرانی همکاری داشته است.

وی علاوه بر بازیگری در تئاتر، تاکنون کارگردانی نمایش نامه های بکی شارپ، از این تاریکی، یه جوری مثل… را انجام داده است که نمایش یک جوری مثلِ … برای جشنواره پاکستان نیز دعوت شده بود.

عکس شخصی بازیگر نقش گلنار در سریال گیلدخت

شروع بازیگری

میترا رفیع، فعالیت بازیگری خود را از سال ۱۳۷۹ در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آغاز کرد. او در سال ۱۳۸۷ با بازی در نمایش «نقطه چین‌های متّصل به تو» به کارگردانی امیرحسین شفیعی در سی‌ و‌ هفتمین جشنواره تئاتر فجر حضور داشت و جایزه بهترین بازیگری زن را در این جشنواره از آن خود کرد.

بازیگر نقش گلنار در سریال گیلدخت کیست بیوگرافی و عکس جنجالی بدون گریم

آخرین حضور تئاتری وی، در نمایش «دوزخ» به کارگردانی رضا اصغری در پائیز سال ۱۳۹۶ بود. میترا رفیع در تئاترهای «خانه ی برنارد آلبا» به کارگردانی محمد براری، «اسب های پشت پنجره» به کارگردانی پویا یادگاری، «مونولوگ کافه پولشری» به کارگردانی پویا یادگاری، «باغ آلبالو» به کارگردانی مهران جلیلوند نیز به ایفای نقش پرداخته است.

گفتگوی میترا رفیع درباره نقش گلنار در سریال گیلدخت

میترا رفیع، بازیگر سریال «بی همگان»، روز گذشته در برنامه «سینماچی» رادیو جوان درباره نقش‌آفرینی در مجموعه تلویزیونی «گیل‌دخت» و بازخوردهای مخاطبان نسبت به این مجموعه گفت: لطف مردم بیش از انتظار من بوده و خداروشکر که داستان و شخصیت الناز مورد توجه‌شان بوده است. در این فضای ملتهب اجتماعی و نبود فضای مجازی که همیشه در دسترس بود، انتظارم به بازخوردها خیلی پایین بود ولی خیلی بازخوردهای خوب و فراوانی داشتم.

رفیع در پاسخ به این سوال که به دلیل شرایط اخیر جامعه این امکان وجود داشت که «بی همگان» دیده نشود یا بازخوردهای منفی دریافت کند، افزود: وقتی شرایط جامعه هر کشوری به هر دلیلی ملتهب باشد و در این التهاب جوانان دخیل باشند، چون مخاطب اصلی رسانه خیل جوانان است، هر تولیدی تیغ دو لبه خواهد شد. فرقی نمی‌کند برنامه‌سازی، درام و .‌.. باشد.

بازیگر سریال «بی همگان» افزود: گاهی ساخت سریال می‌تواند خیلی مثبت و نجات‌دهنده باشد و فرصت و مجالی برای فراغت از التهاب جامعه فراهم کند. یا می‌تواند منجر به بازخورد‌های خیلی منفی شود.

وی توضیح داد: شخصیت الناز با توجه به مختصات داستان و ظرافت‌ها و لطافت‌هایی که به همراه داشت، مورد توجه مردم بود و شرافتمندانه و با محبت ما را نقد کردند. حالا نقد فقط به معنای یادآوری نکات منفی نیست. نقد یادآوری نکات منفی و مثبت است که نکات منفی رفع می‌شود و مثبت‌ها بعد از شنیدن نقد دوستانه و سالم اصلاح می‌شود.

وی درباره نقش‌آفرینی در سریال «گیل دخت» این را هم گفت: دو قسمت «گیل دخت» در آخرین قسمت‌های «بی همگان» پخش شد و همپوشانی کوچکی بین این دو سریال اتفاق افتاد. در ادامه سریال ۶۰ قسمتی «گیل دخت» که عاشقانه‌ای در دل تاریخ است، روی آنتن رفت. این سریال متعلق به دوران قاجار است و در جغرافیای شمالی ایران فیلمبرداری شده است.

البته آنچنان زبان گیلکی در سریال استفاده نشده و هدف بررسی دوران قاجار و عشقی است که در آن دوران اتفاق می‌افتد. این سریال هر پنج‌شنبه و جمعه ساعت ۲۲:۱۵ دقیقه همزمان از شبکه یک، آی‌فیلم و تماشا پخش می‌شود.

نظرات