۲ راه کلیدی کسب سود در بازار ارز دیجیتال

0

اگر مشغول خواندن این مطلب هستید یعنی به کسب درآمد از خرید ارز دیجیتال علاقه دارید. اجازه دهید خیالتان را راحت کنیم. فکر می‌کنید چند راه برای خلق ثروت از طریق خرید ارز دیجیتال وجود دارد؟ به طور کلی تمام راه‌های کسب سود با کریپتو کارنسی فقط از دو راه کلیدی به وجود آمده‌اند. البته در هر صورت شما می‌توانید کوین‌های به دست آمده را در صرافی آنلاین ارز دیجیتال به فروش برسانید.

 بازار ارز دیجیتال

  • دریافت کوین یا استخراج به عنوان پاداش برای حل بلوک‌های معمایی در سیستم بلاک چین.
  • بازی با ارز دیجیتال یعنی سرمایه گذاری، معامله و وام دهی.

اما کار با معرفی این دو مسیر تازه شروع می‌شود! افراد بسیاری به مسیر کسب ثروت از راه خرید و فروش ارز دیجیتال قدم می‌گذارند. اما به دلیل اینکه مسیرهای اصلی را نمی‌شناسند از این شاخه به آن شاخه رفته و در نهایت در این مسیر نمی‌مانند. البته امیدواریم این نکته را با اصل گذاشتن تخم مرغ‌ها در چند سبد اشتباه نگیرید. در این مطلب قصد داریم تا در مورد مسیرهای اصلی کسب سود از خرید ارز دیجیتال صحبت کنیم. با ما همراه باشید.

۶  زیر شاخه از دو راه کلیدی اصلی

همه شما داستان کسانی که از خرید و فروش ارزهای دیجیتال درآمدهای بالا کسب می‌کنند را شنیده‌اید. شاید دوستانی دارید که با استخراج ارزهای دیجیتال، یا کار کردن با یک صرافی آنلاین ارز دیجیتال درآمد ثابتی دارند. بر اساس این دو مکانیسم گفته شده در بالا، شش استراتژی برتر برای کسب درآمد از ارز دیجیتال وجود دارد:

  • سرمایه گذاری
  • ترید یا خرید فروش ارز دیجیتال
  • سهامداری و پرداخت وام
  • رسانه‌های اجتماعی کریپتو
  • استخراج
  • Airdrops

بازار ارز دیجیتال

در ادامه به شرح این شش استراتژی برای کسب درآمد از ارز دیجیتال پرداخته شده است:

سرمایه گذاری

سرمایه گذاری، استراتژی بلندمدت خرید ارز دیجیتال و نگهداری آن است. خرید ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری کوتاه مدت سود چندانی ندارد. اما نگهداری آن در بلند مدت سود خوبی برای شما به ارمغان می‌آورد.

برای این کار لازم است ارز‌های دیجیتال باثبات‌تر را شناسایی کنید. تا کنون رمز ارزهایی مانند بیت کوین و اتریوم افزایش قیمت بلندمدت را نشان داده‌اند. می‌توان از آنها برای سرمایه گذاری استفاده کرد. حتما در نظر داشته باشید که برای سرمایه گذاری در بلند مدت از کیف پول خود استفاده کنید و از نگهداری ارز دیجیتال خود در صرافی ارز دیجیتال به صورت طولانی مدت خودداری کنید.

ترید یا خرید و فروش ارز دیجیتال

ترید یا فروش و خرید ارز دیجیتال برای کسب سود به صورت کوتاه مدت است. بازار ارزهای دیجیتال بی‌ثبات بوده و قیمت ارزهای دیجیتال می‌تواند در مدت کوتاهی افزایش یا کاهش قیمت شدیدی داشته باشد.

برای کسب ثروت در خرید و فروش ارز دیجیتال باید مهارت‌های تحلیلی و فنی مناسبی داشته باشید. شما باید عملکرد ارزهای دیجیتال را مورد تجزیه و تحلیل قرار دهید تا پیش بینی دقیقی در مورد نوسان قیمت آنها داشته باشید. تنها در این صورت است که می‌توانید زمان دقیق خرید ارز دیجیتال را حدس بزنید.

پیشنهاد می‌شود برای ترید به یک صرافی ارز دیجیتال معتبر مراجعه کنید. یک صرافی آنلاین ارز دیجیتال باید علاوه بر کارمزد تراکنش پایین استانداردهای دیگری مانند: تیم پشتیبانی قوی، حجم معاملات بالا، ارائه ابزار تحلیل مناسب، پشتیبانی از کوین‌های به روز و با ثبات بازار و… را داشته باشد. شما می‌توانید نگاهی به صرافی ارز دیجیتال والکس بیاندازید.

سهامداری و پرداخت وام

سهام داری روشی برای تایید تراکنش‌های رمزنگاری است. حالتی که شما صاحب کوین هستید ولی آنها را خرج نمی‌کنید. در عوض، کوین‌ها را در یک کیف پول ارز دیجـیتال در یک صرافی آنلاین ارز دیجیتال قفل می‌کنید. سپس الگوریتم Proof of Stake در یک شبکه بلاک‌چین از کوین‌های شما برای اعتبارسنجی تراکنش‌ها در شبکه استفاده می‌کند و پاداش تراکنش‌های تایید شده به شما تعلق می‌گیرد. به عبارت بهتر، شما کوین‌های خود را به شبکه قرض می‌دهید. این کار به شبکه اجازه می‌دهد تا امنیت خود را حفظ کرده و تراکنش‌ها را تایید کند. پاداشی که دریافت می‌کنید مشابه سودی است که بانک‌ها مبلغی را به عنوان سود حساب شما به شما می‌پردازد.

الگوریتم Proof of Stake اعتبار سنجی تراکنش‌ها را بر اساس تعداد کوین‌هایی که به شبکه قرض داده‌اید اولویت‌بندی می‌کند. به این ترتیب اثر کارآمدتری نسبت به ماینینگ کریپتو خواهد داشت و نیازی به استفاده از سخت‌افزار گران قیمت نیست. برای شروع سهامداری می‌توانید از یک صرافی ارز دیجـیتال اقدام به خرید ارز دیجـیتال کنید.

همچنین می‌توانید کوین‌های خود را در قالب وام به سرمایه‌گذاران دیگر وام دهید. این کار در بسیاری از پلتفرم‌های وام دهی کریپتو در شبکه‌های بلاک چین مختلفی انجام می‌شود. توجه کنید که حکم شرعی وام دهی کریپتو در این مطلب تایید یا رد نمی‌شود.

رسانه‌های اجتماعی کریپتو

رسانه‌های اجتماعی متعددی مبتنی بر بلاک‌چین وجود دارند که به شما برای ایجاد و مدیریت محتوا کریپتو پرداخت می‌کنند. این پلتفرم‌ها اغلب با کوین بومی خود پاداش می‌دهند. پس از دریافت کوین خود می‌توانید به دنبال صرافی آنلاین ارز دیجـیتال برای سرمایه گذاری یا خرید و فروش ارز دیجیـتال خود باشید. کوین رسانه‌های اجتماعی کریپتویی در اغلب صرافی‌های ایران و جهان خریدار دارد.

استخراج

استخراج یا ماینینگ رمزارز یکی از قدیمی ترین روش‌های کسب سود از ارزهای دیجـیتال است. استخراج هنوز جزء حیاتی از مکانیسم اثبات کار است. برای استخراج، به تخصص فنی خیلی حرفه‌ای نیازی ندارید. اما نیاز است که مبلغی را برای سرمایه گذاری اولیه جهت تهیه سخت افزار تخصصی بپردازید. به طور کلی اجرای یک گره اصلی به عنوان زیر مجموعه ماینینگ هدف اصلی شما در این روش خواهد بود. پس از استخراج، کوین‌های شما به کیف پول متصل به ماینر یا گره در شبکه منتقل می‌شود. با کیف پول خود در هر صرافی آنلاین ارز دیجـیتال می‌توانید وارد بازی خرید و فروش ارز دیجـیتال شوید، یا کوین‌های خود را برای خرید ارز دیجـیتال دیگری بپردازید.

Airdrops

Airdrops نرم افزارهایی هستند که به کاربران خود توکن‌های کریپتو کارنسی پاداش می‌دهند. می‌توانید کوین‌های پاداش گرفته خود را به راحتی خرج کرده یا در یک صرافی ارز دیجـیتال سرمایه گذاری کنید. پیشنهاد می‌شود که تمام وقت خود را به استفاده از ایردراپ‌ها نگذرانید چرا که عملاً زمان خود را برای خرید ارز دیجـیتال می‌پردازید. در صورتی که می‌توانید از زمان خود برای یادگیری مهارت‌های بهتری مثل خرید و فروش ارز دیجـیتال استفاده کنید. همه ما فقط ۲۴ ساعت در روز مهلت داریم.

منبع : خبرآنلاین

نظرات