خرید فرش ارزانتر شهر فرش از هایپر کارپت + ارسال رایگان

2

قیمت فرش در شهر فرش تهران در مقایسه با قیمت های فروشگاه های دیگر و امکان خرید فرش ارزانتر از شهر فرش در فروشگاه اینترنتی فرش هایپر کارپت همراه با ارسال رایگان درب منزل در سراسر نقاط ایران

 خرید فرش ارزانتر

در چند سال اخیر ظهور هایپر فرش به ویژه در تهران، عرضه فرش ماشینی را با رقابت مواجه کرده است. یکی از این هایپر فرش ها که شاید خیلی از ما با آن آشنا باشیم شهر فرش است. حال این سوال پیش می آید که آیا خرید از شهر فرش صلاح است؟ آیا کیفیت فرش های ارائه شده در شهر فرش بالاست؟و اینکه فروشگاهی ارزانتر از شهر فرش وجود دارد؟قیمت فرش ارزان در شهر فرش ۶متری و قیمت فرش در شهر فرش تهران را در این مقاله میگوییم.
قیمت تمام شده فرش به طور کلی به عوامل مختلفی بستگی دارد که در مقالات فرش هایپر به طور کامل به آنها پرداخته ایم. اما به طور خلاصه باید بگوییم که یکی از عوامل اصلی تاثیرگذار بر قیمت فرش ماشینی، تراکم شانه، نوع نخ، برند و دستگاه بافنده است.

به طور کلی قیمت خرید فرش ۱۵۰۰ شانه بالاتر از قیمت فرش ۱۲۰۰ شانه و قیمت فرش ۱۰۰۰ شانه کمتر از ۱۲۰۰ شانه و قیمت فرش ۷۰۰ شانه کمتر از قیمت فرش ۱۰۰۰ شانه و غیره است. یعنی هر چه شانه و تراکم فرش ماشینی بیشتر باشد قیمت آن نیز بیشتر می شود.

نوع نخ یکی دیگر از ملاحظات مهم در تعیین هزینه فرش است، بنابراین فرش های اکریلیک هیت ست شده گران تر از فرش های بافته شده با الیاف پلی استر یا BCF هستند.دلیل آن هم این است که اکریلیک با کیفیت تر است ولی فرش پلی استر بعد از مدتی زیر پا سفت میشود.

فرش برند یکی دیگر از نشانه های فرش خوب است اما نمی شود به این راحتی مطمئن شد که جنس کالا درجه یک باشد.برخی از شرکت ها با استفاده از سرمایه گذاری هایی که روی تبلیغات و برندینگ میکنند،کار خودشان را راحت میکنند و حتی اگر جنس بی کیفیتی هم بفروش بگذارند خریدارانی هستند که حمایت کنند ولی مشکل اینجاست شما اگر بخواهید حتی جنس بی کیفیت هم بخرید باید صرفه هزینه کردن داشته باشد.

در اینجا ما میخواهیم از قیمت های فرش ماشینی رونمایی کنیم که تبلیغاتش رو زیاد دیدین.شهر فرش و سرای ایرانی یکی از پر تبلیغات ترین مجموعه هاست در صدا وسیما که هرباره با استراتژی خاصی تبلیغ میکند.با این اوضاع حریف قیمت های مناسب کارخانه های کاشان نمیشوند.زیرا کاشان و آران وبیدگل قطب تولیدی فرش ماشینی در خاورمیانه و حتی جهان هستند که سالانه میلیون ها متر مربع به خارج از کشور صادرات میشود.

نکته مهم و کلیدی اینجاست که شهر فرش از کاشان و آران و بیدگل فرش خود را تامین میکند و با شرکت هایی قرار داد میبندد که نباید محصولشون رو جایی دیگه بدهند.خلاصه این استراتژی شهر فرش است ،ولی شما هر نقشه  وطرح فرشی که در شهر فرش خواستید میتوانید در کاشان وآران وبیدگل پیدا کنید.

لیست قیمت فرش در شهر فرش تهران به شرح ذیل است:

خرید فرش ارزانتر

البته قیمت فرش در شهر فرش اصفهان همین گونه است.

استفاده از پلاکارد قیمت

اگر به شهر فرش رفته باشید پلاکارد ها یا تابلو های قیمتی نوشته شده که شما در آنجا هم به چالش میکشد تا دست به خرید شوید ولی وقتی به سمت رگال فرش ها میروید و یک فرش انتخاب میکنید میبینید که قیمتش بالاتر از اون چیزی هست که نوشته شده.در واقع تمامی این ها روی ضمیر ناخوداگاه شما تاثیر میگذارد.درسته است حتما این قیمت ها وجود دارد ولی چه فرشی؟فرشی که استوک شده و دیگه بافته نمیشه.این یعنی کلک زدن به مشتری و جذب کردن آن به فروشگاه.
این راهی هست که شهر فرش در حال اجرا کردن است و گول خوردن آن با ماست که بفهمیم یا نه…

خرید فرش ارزانتر از شهر فرش

شما قیمت های شهر فرش را مشاهده کردید و حتی میتوانید حضوری از قیمت ها اطلاع پیدا کنید ولی فروشگاه فرش هایپر کارپت یک فروشگاه فرش ماشینی کاشان که قیمت های درب کارخانه را به شما میدهد.جنس والیاف فرش های ماشینی در هایپر کارپت همگی در قسمت ویژگی ها نوشته شده و این فروشگاه معتبر هیچ گونه الیاف نامرغوبی استفاده نمیکند. جنس نخ فرش ها از اکریلیک زمرد مشهد هست که در حال حاضر بهترین نخ اکریلیک دنیاست و این نخ از گرانول های بایر آلمان ساخته شده است. در گزینه بعد الیاف اصل ترک که که در فرش های ۱۲۰۰ شانه تولید میشود.
در اینجا هم قیمت فرش هایپر کارپت رو میگذاریم تا با فروشگاه های تهران مقایسه کنید،این نمونه ای از محصولات پرفروش هست در ۳ نوع فرش ۱۵۰۰ شانه ، ۱۲۰۰ شانه و ۷۰۰ شانه هایپر کارپت:

خرید فرش ارزانتر

خرید فرش ارزانتر

خرید فرش ارزانتر

فرش هایپر کارپت به غیر از اصل بودن کالا ارسال رایگان درب منزل دارد.چه شما شمال باشید چه جنوب یا شرق ،غرب فرش خود را درب منزل تحویل میگیرید.این مقاله صرفا جهت تبلیغات نیست و جنبه آگاه کردن مخاطب را دارد،از این تبلیغات های تلویزیونی و ارزان بودن کالا.هنوز که هنوزه کسانی هستند که شهر فرش میروند و بعد از دیدن قیمت ها به کاشان و آران وبیدگل میاند تا همان فرش را ارزان تر خرید کنند. اما ما اینجا هستیم برای اینکه حتی شما حضوری هم نتوانستید تشریف بیارید از طریق سایت و فروشگاه هایپر کارپت خرید کنید.شما میتوانید جهت قیمت فرش ۹ متری ۱۲۰۰ شانه هم  از این فروشگاه اقدام نمایید.
این اطلاعاتی بود که ما در اختیار شما گذاشتیم از اینجا به بعد با شماست،لطفا نظرات خود را در مورد این فروشگاه تبلیغاتی بیان کنید…

خرید مستقیم فرش از هایپر کارپت یعنی خرید فرش از کارخانه ،شما میتوانید همین الان از خود کاشان با قیمت فرش مناسب تهیه کنید آن هم با ارسال رایگان درب منزل.فروشگاه اینترنی آمازون،هایپر کارپت،ای بِی و فروشگاه اینترنتی علی بابا فروشگاه هایی هستند که رقیبی همتای آن ها نیست.پس شما میتوانید با اعتماد کامل خرید فرش ماشینی از هایپر کارپت را انجام برسانید..

2 دیدگاه در “خرید فرش ارزانتر شهر فرش از هایپر کارپت + ارسال رایگان

  1. رقیه گفت:

    عالی

  2. ژینوس گفت:

    عالی بود ممنون

نظرات