کوثر اکبر نژاد کیست بیوگرافی کوثر اکبرنژاد خبرنگار ورزشی با عکس و جنجال ها

0

کوثر اکبر نژاد کیست بیوگرافی کوثر اکبرنژاد خبرنگار ورزشی با عکس و جنجال ها

کوثر اکبر نژاد کیست؟ بیوگرافی کوثر اکبرنژاد خبرنگار ورزشی و همسرش با عکس و سوابق کوثر اکبرنژاد بائی خبرنگار همراه با پیج اینستاگرامش و عکس و زندگینامه وی همراه حواشی و جنجال های حمله به صدا و سیما با لفظ فاسد و دروغگو در ادامه مطلب از مجله حرف تازه میخوانید

کوثر اکبر نژاد کیست بیوگرافی کوثر اکبرنژاد خبرنگار ورزشی با عکس و جنجال ها

بیوگرافی کوثر اکبرنژاد کیست با عکس

کوثر اکبرنژاد با نام کامل کوثر اکبرنژاد بائی متولد دهه ۶۰ در ساری، روزنامه نگار، خبرنگار سابق صدا و سیما و گزارشگر مسابقات فوتسال اهل ایران است. او یکی از گزارشگران و خبرنگاران ورزشی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران است که به گفته خودش از ۳ سال پیش هیچ گونه فعالیتی در صدا و سیما ندارد و قطع همکاری کرده است. او اهل ساری و اصالتا ساروی می باشد. حمله بی سابقه کوثر اکبرنژاد خبرنگار روی آنتن زنده در جدیدترین مصاحبه اش با برنامه بانوی ایرانی در آبان ماه ۱۴۰۱، خبرساز شد و بازتاب گسترده ای شبکه های اجتماعی داشت.

سوابق

خانم اکبرنژاد فعالیت خود را به عنوان روزنامه نگار و خبرنگار از سال ها پیش آغاز کرد و به عنوان گزارشگر و خبرنگار مسابقات فوتسال در دیداری های زیادی حضور داشت.او سابقه همکاری با نشریه قهرمانان و آی دبلیو اسپورتس و برخی روزنامه های ورزشی را در کارنامه شغلی خود دارد. تاکنون عکسی از کوثر اکبرنژاد جایی منتشر نشده است

ماجرای فیلم حمله کوثر اکبرنژاد به صداوسیما

وی در جدیدترین مصاحبه خود در برنامه رادیویی بانوی ایرانی سخنان تندی بر علیه صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران بر زبان راند که خیلی سر و صدا کرد و با واکنش های زیادی همراه بود. او در این گفتگو اشاره کرد که از ۳ سال پیش در رادیو و تلویزیون ایران کار نمی کند و از رسانه ملی دور است و این برای من که سال ها در رسانه کار کردم، بسیار سخت است. اما هر کس که زندگی با شرف رو انتخاب کرده با صدا و سیمای فاسد و دروغگو همکاری نمی‌کنه و …

یادداشت کوثر اکبر نژاد بائی در شهریور ۱۳۹۸ درباره جایزه خانم گل جالب است. او نوشته: چند روزی از مراسم برترین‌های فوتبال ایران سپری شده اما موضوع تبعیض بین زنان فوتبالیست و مردان فوتبالیست همچنان قابل طرح است. فدراسیون فوتبال به‌عنوان متولی فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی مراسمی در قالب تقدیر از برترین‌ها برگزار کرد. در این مراسم از برترین‌های لیگ برتر فوتبال و فوتبال ساحلی مردان تقدیر شد و ۵ جایزه هم در فوتبال زنان توزیع شد.

در شبی که فوتبال ساحلی زنان نادیده گرفته شد و فوتسال فرزند ناخوانده فدراسیون فوتبال بود، در لیگ برتر فوتبال مردان کاندیداها در بخش‌های مختلف به روی استیج رفتند اما فقط ۵ جایزه در برابر جوایز پرتعداد مردان به لیگ برتر فوتبال زنان تعلق گرفت.

با این وصف، جای ایرادی نیست اگر ما مراسم را از فدراسیون فوتبال مردان بدانیم. به جای چنین مراسم سراسر ایراد اگر ۵ جایزه ناقابل و متفاوت به زنان اهدا نمی‌شد و چند تصویر مبنی بر حضور و اهمیت به زنان در این مراسم پخش نمی‌شد راحت‌تر نامش را مراسم تقدیر از بازیکنان مرد می‌گذاشتیم.

تیم شهرداری بم بهترین تیم، سلطنت نوروزی بهترین داور، انسیه مافی نژاد بهترین کمک داور، زهرا سربالی بهترین بازیکن و زهرا قنبری خانم گل ۵ عنوان مطرح در جشن برترین‌ها بودند اما چند نکته اساسی که نشان عدم دغدغه فدراسیون نشین ها در برابر سازی سطح فوتبال کشورمان است:

کاندیداهای لیگ برتر فوتبال زنان براساس چه معیاری انتخاب شدند؟ دلیل عناوینی که مطرح نشد چیست؟ چه زمانی از بهترین مدافع، هافبک، مهاجم و دروازه‌بان تقدیر خواهد شد؟ پدیده فصل چه بازیکنی بود؟ جایزه بازیکن اخلاق باید نصیب که می‌شد؟ و سؤالات پرتعداد از این دست که سطح کیفی و ارزیابی پایین و حساب نشده مراسم بهترین‌ها را می‌رساند.

نظرات