یاسمن معاوی بازیگر نقش فیروزه در سریال گیلدخت کیست؟ بیوگرافی و استایل جدید

2

یاسمن معاوی، بازیگر نقش فیروزه سریال گیلدخت، در ماه مرداد سال ۱۳۷۲ در تهران به دنیا آمد . سریال تاریخی «گیلدخت» اینروزها از شبکه یک تلویزیون در حال پخش است. این سریال تازه شروع به پخش کرده، اما دارای مخاطبان زیادی است و بسیار مورد توجه قرار گرفته است. در ادامه زندگی شخصی و بیوگرافی یاسمن معاوی بازیگر نقش فیروزه در سریال گیلدخت را برای شما آماده کرده ایم که اینروزها بسیار سروصدا کرده و ججنالی شده است.

یاسمن معاوی بازیگر نقش فیروزه در سریال گیلدخت کیست؟ بیوگرافی و استایل جدید

زندگی شخصی و بیوگرافی یاسمن معاوی بازیگر نقش فیروزه در سریال گیلدخت که نقش ندیمه گلنار و دوست و رفیق صمیمی او را بازی می کند.

جالب است بدانید که میترا رفیع و یاسمن معاوی از دوستان صمیمی هم هستند و حالا به تازگی در سریال گیلدخت نقش گلنار و فیروزه را بازی می کنند.

بازیگر نقش فیروزه در سریال گیلدخت کیست؟

بیوگرافی بازیگر نقش فیروزه در سریال گیلدخت و همسرش + عکس جدید

خانم یاسمن معاوی، بازیگر نقش فیروزه سریال گیلدخت نقش ندیمه و دوست صمیمی گلنار را در سریال گیل دخت بازی می کند.

اگر چه یاسمن معاوی از بازیگران با سابقه و قدیمی فیلم و سریال های ایرانی است که با بازی در سریال پیکسل به مخاطبان معرفی شد و با فیلم غیرمجاز به شهرت رسید، اما زیاد مشهور نیست و حالا با حضور در سریال تاریخی گیلدخت بسیار مشهور شده است.

یاسمن معاوی به تازگی در سریال گیل دخت نقش فیروزه یکی از دختران جوان در سریال را بازی میکند.

سریال گیلدخت توسط مجید اسماعیلی کارگردانی شده و مجموعه ای عاشقانه، تاریخی و درام می باشد.

بیوگرافی یاسمن معاوی بازیگر نقش فیروزه در سریال گیلدخت کیست

بیوگرافی یاسمن معاوی بازیگر نقش فیروزه در سریال گیلدخت کیست

یاسمن معاوی متولد مرداد سال ۱۳۷۲ در تهران بازیگر تئاتر و سینما و تلویزیون است او اصالتا اهوازی است و دانش آموخته رشته نرم افزار می باشد.

یاسمن معاوی بازیگر نقش فیروزه در سریال گیل دخت و همسرش کیست

سوابق بازیگری

یاسمن معاوی با فیلم سینمایی غیرمجاز به سینما معرفی شده و با سریال پیکسل در شبکه نمایش خانگی در کنار بازیگرانی چون حمید گودرزی، سحر قریشی، کامبیز دیرباز، پوریا پورسرخ، برزو ارجمند، لیلا اوتادی، جواد یحیوی، نرگس محمدی، وحید شمسایی، امید حاجیلی و محمدحسین لطیفی با هنرمندی مهراوه شریفی نیا حضور داشته است. او برای اولین باز با بازی در سریال گیلدخت وارد قاب تلویزیون شد و با صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران همکاری کرد. او در فیلم های سینمایی ماهی سیاه کوچولو، دختر و کلاشینکف نیز فعالیت داشته است.

عکس شخصی بازیگر نقش فیروزه در سریال گیلدخت

وی در فیلم کوتاه من بازیگر نیستم با موضوع اعتیاد و درام اجتماعی بازی کرده بود. او پیشتر تجربه بازیگری در چهار فیلم سینمایی و سریال از جمله سریال نمایش خانگی پیکسل کاری از محمد حسین لطیفی نقش آفرینی کرده است.

یاسمن معاوی در فیلم “غیرمجاز” به کارگردانی “حسن یکتاپناه”، در نقش توکا به ایفای نقش اصلی پرداخت و در کنار بازیگران برجسته‌ای مانند میلاد کی مرام، لیلا زارع و پریوش نظریه برای این فیلم بازی کرد و پس از ایفای نقش در فیلم “کلاشینکف”، یاسمن معاوی در سال ۱۳۹۴ با بازی در فیلم “ماهی سیاه کوچولو” به کارگردانی “مجید اسماعیلی پارسا”، اولین تجربه حرفه‌ای خود را کسب کرد.

 

بازیگر نقش فیروزه در سریال گیلدخت کیست بیوگرافی و عکس جنجالی بدون گریم

«گیل‌ دخت» عنوان سریال تاریخی‌ است که به کارگردانی مجید اسماعیلی و تهیه کنندگی محمدرضا شفیعی تولید شده است. فیلمنامه این سریال را مجید آسودگان به سفارش مرکز فیلم و سریال معاونت برون مرزی سازمان صدا و سیما نوشته و نگارش آن حدود ۵ سال زمان برده است. یاسمن معاوی در نقش فیروزه در سریال گیلدخت بازی کرده است. گیلدخت سریالی درام در بستر تاریخی به کارگردانی مجید اسماعیلی است که ار شبکه یک پخش میشود.

2 دیدگاه در “یاسمن معاوی بازیگر نقش فیروزه در سریال گیلدخت کیست؟ بیوگرافی و استایل جدید

  1. هادی گفت:
    7
    4

    سلام.اینقدر دارن سریال گیل دخت رو کش میدن ک حوصله آدم سر میره.فیلم سلطان سلیمان رو ترکها ساخته بودن کلا ۱۰ثانیه اسم مینوشت.اما اینا ۴۰ دقیقه فیلمه ۲۰ دقیقه اسم و …..اول و آخر فیلم مینویسن.

  2. سعیدعلیایی گفت:
    5
    3

    واقافیروزه وهمه بازیگران عالی بازی کردن وفیلم هم عالی هسش

نظرات