شهید مجید یوسفی کیست بیوگرافی و ماجرای شهادت مجید یوسفی بسیجی شهید

0

شهید مجید یوسفی کیست بیوگرافی و ماجرای شهادت مجید یوسفی بسیجی شهید

شهید مجید یوسفی کیست؟ بیوگرافی مجید یوسفی بسیجی شهید و همسر و فرزندانش همراه با عکس و تصاویر و سوابق و زندگینامه وی تا فیلم نحوه شهادت
بسیجی مجید یوسفی از شهدای مدافع امنیت در بندر کیاشهر گیلان همراه جزئیات کامل در ادامه این صفحه میخوانید:

شهید مجید یوسفی کیست بیوگرافی و ماجرای شهادت مجید یوسفی بسیجی شهید

بیوگرافی شهید مجید یوسفی

مجید یوسفی بسیجی مدافع حرم متولد دهه ۶۰ اهل آستانه‌اشرفیه که در ۱۷ آبان ۱۴۰۱ در شهر بندر کیاشهر توسط یکی از اوباش و اغتشاشگران به شهادت رسید. یک راننده یک دستگاه سواری تندر ۹۰ با سرعتی جنون آمیز به سمت مدافعان امنیت حرکت کرده و شهید یوسفی را به شهادت رساند. مجید یوسفی سومین شهید مدافع امنیت گیلان نامیده میشود

سوابق

این شهید از بسیجیان مدافع حرم اهل آستانه‌ اشرفیه و ساکن بندر کیاشهر بود. او یکی از نیروهای بسیجی در این شهر بود که در ۱۷ آبان ۱۴۰۱ توسط اغتشاگران به شهادت رسید.

فیلم شهادت شهید مجید یوسفی

نحوه شهادت

وی از بسیجیان مدافع حرم اهل آستانه‌اشرفیه، در عملیات دستگیری اغتشاشگرانی که در روزهای گذشته اقدام به آتش زدن اموال عمومی و برهم زدن امنیت مردم در بندر کیاشهر کرده بودند به شهادت رسید.

همسر و فرزندان شهید بسیجی مجید یوسفی

مجید یوسفی بسیجی گیلانی متاهل بود و دارای ۲ فرزند پسر به اسم محمدصالح و احمدرضا می باشد.

همچنین گفته میشود روز پنج‌شنبه ۱۲ آبان ماه نیز شهید بسیجی‌ مدافع امنیت حمید پورنوروز که یکی از نیروهای مدافع حرم نیز بود، با ضربات چاقو توسط عده‌ای از اغتشاشگران در شهر لاهیجان به شهادت رسید و شامگاه پنجشنبه ۵ آبان‌ماه نیز حمزه علینژاد شهید بسیجی‌ مدافع امنیت حمزه علی‌نژاد درحالی که به همراه همسر و کودک سه ساله خود در حال تردد در خیابان بود، مورد هدف اغتشاشگران قرار گرفته و به مقام رفیع شهادت نائل آمد.

«مجید یوسفی» بسیجی مدافع حرم اهل شهرستان آستانه اشرفیه شامگاه سه شنبه در حین دستگیری اغتشاشگران که روزهای گذشته اقدام به آتش زدن و تخریب اموال عمومی کرده بودند به شهادت رسید.

گفته میشود روز پنج‌شنبه ۱۲ آبان ماه نیز شهید بسیجی‌ مدافع امنیت حمید پورنوروز که یکی از نیروهای مدافع حرم نیز بود، با ضربات چاقو توسط عده‌ای از اغتشاشگران در شهر لاهیجان به شهادت رسید و شامگاه پنجشنبه ۵ آبان‌ماه نیز حمزه علینژاد شهید بسیجی‌ مدافع امنیت حمزه علی‌نژاد درحالی که به همراه همسر و کودک سه ساله خود در حال تردد در خیابان بود، مورد هدف اغتشاشگران قرار گرفته و به مقام رفیع شهادت نائل آمد.

نظرات