فیلم کامل ماجرای خودسوزی وحشتناک یک مرد در قرچک ورامین و واقعیت ها را ببینید

0

فیلم کامل ماجرای خودسوزی وحشتناک یک مرد در قرچک ورامین و واقعیت ها را ببینید

ویدئویی از فیلم خودسوزی مردی در قرچک ورامین از روز گذشته به یکی از خبرهای داغ شبکه های اجتماعی تبدیل شده و بازتاب گسترده ای در رسانه های داخلی و خارجی داشته است. اما ماجرای مردی که در قرچک ورامین خود را آتش می زند چه بود؟

خودسوزی قرچک ورامین

روز شنبه هفته جاری مردی در قرچک ورامین مقابل مسجد جامع این شهرستان اقدام به خودسوزی کرد . طبق گفته شاهدان عینی وی در ساعت ۲۲:۴۰ دقیقه با خودروی پرایدی رو به روی مسجد جامع قرچک توقف کرد، اما زمانی که می‌خواست ماده منفجره‌ای را به‌سوی بسیجیان پرتاب کند، آن ماده به اسکلت داخلی خودرویش اصابت کرد و داخل خودرو منفجر شد.

پس از انفجار، طبق تصاویر دوربین مداربسته بلافاصله یکی از نیروهای بسیج به سمت خودرو رفته و اغتشاشگر را بیرون می‌کشد؛ آشوبگر که شعله‌ور شده روی زمین افتاده که یکی از نیروهای بسیجی لباس خود را در آورده و تلاش می‌کند آتش را خاموش کند که یکی دیگر از نیروهای بسیج بلافاصله با کپسول آتش نشانی به داد اغتشاشگر می‌رسد و آتش را خاموش می‌کند. در ویدئوی زیر فیلم لحظه خودسوزی مردی در قرچک ورامین را ببینید:

فیلم لحظه خودسوزی مردی در قرچک ورامین را ببینید:

دانلود ویدئو

بسیجیانی که آنجا بودند به‌سوی خودروی آتش‌گرفته رفتند و اقدام به نجات جان آن فرد و خاموش کردن آتش کردند. نیروهای امدادی هم حدود ۵ دقیقه بعد به محل وقوع حادثه رسیدند و فرد مهاجم را به بیمارستان منتقل کردند.

واقعیت ماجرا

این اتفاق در تاریخ شنبه‌شب (۱۴ آبان ۱۴۰۱) رخ داد و این فرد که دچار ۷۰ درصد سوختگی شده بود، شب گذشته درگذشت. کانال‌های ضدانقلاب او را فردی معترض معرفی کرده‌اند که روبه‌روی مسجد جامع قرچک قصد خودسوزی و اعتراض داشته است.

فارس نوشت: فیلم کوتاهی از آتش گرفتن یک خودرو در شهرستان قرچک در فضای مجازی دست به دست می‌شود، یک اغتشاشگر قصد داشت نیروهای بسیجی را به آتش بکشد که دست تقدیر کوکتل در درون ماشین منفجر شد و بسیجیان جان اغتشاشگر را نجات دادند.

ضد انقلاب برای شنبه ۱۴ آبان ماه فراخوان تجمع و آشوب داده بود، همین موضوع باعث شد نیروهای بسیجی و انتظامی شهرستان قرچک در مناطق مختلف شهرستان مستقر شوند. ساعت حدود ۲۰ و ۴۰ دقیقه یک خودروی پراید در نزدیکی مسجد جامع شهر قرچک متوقف می‌شود راننده خودرو از داخل ماشین قصد دارد برای ایجاد آشوب و آسیب زدن به بسیجی ها یک کوکتل مولوتوف را به سمت آنها پرتاب کند. کوکتل مولوتوف قبل از پرت شدن از خودرو در درون ماشین آتش می‌گیرد؛ همین موضوع باعث آتش گرفتن فرد اغتشاشگر می‌شود، با توجه به این که تعدادی دیگر کوکتل مولوتوف همراه خود داشته شعله آتش بیشتر می‌شود. منابع: فارس تسنیم

نظرات