نیلوفر مردانی اسکیت باز کیست بیوگرافی نیلوفر مردانی اسکیت باز و همسرش + سوابق

11

بیوگرافی نیلوفر مردانی اسکیت باز و همسرش با عکس جدید + سوابق و خانواده

نیلوفر مردانی اسکیت باز کیست بیوگرافی نیلوفر مردانی اسکیت باز و همسرش با ماجرای کشف حجاب نیلوفر مردانی در مسابقات قهرمانی اسکیت در ترکیه ۲۰۲۰ همراه با سوابق و افتخارات از شروع تا قهرمانی و عکس ها و تصاویر و پیج اینستاگرامش تا حواشی و جنجال های کشف حجاب و لباسش در ادامه مطلب این صفحه مجله حرف تازه می خوانید:

نیلوفر مردانی اسکیت باز کیست

بیوگرافی نیلوفر مردانی اسکیت باز

نیلوفر مردانی : زاده ۱۹ اسفند ۱۳۷۲ ‏در تهران اسکیت باز و عضو تیم ملی اسکیت زنان اهل ایران است. او علاوه بر اسکیت در رشته ورزشی بدنسازی هم فعالیت دارد و دارای مدرک مربیگری (مربي عالي بدنساز كميته ملي المپيك) در این رشته می‌باشد.

نیلوفر مردانی دارای مدرک تحصیلی دکترای حرفه ای دامپزشکی است و در حال حاضر به عنوان اسکیت باز و مربی اسکیت مشغول فعالیت است.

او در آبان ۱۴۰۱ در مسابقات اسکیت ترکیه ۲۰۲۲ با کشف حجاب و لباس مشکی خبرساز شد. اما نیلوفر مردانی بانوی اسکیت باز ایرانی کیست. در ادامه با زندگینامه و سوابق وی آشنا شوید

نیلوفر مردانی اسکیت باز کیست بیوگرافی و کشف حجاب نیلوفر مردانی + سوابق

نیلوفر مردانی از ۱۰ سالگی وارد اسکیت شد و دارنده ۴۵ مدال طلا ۱۲ نقره ۲ برنز می باشد. خودش گفته: پدر و مادرم مشوقم بودند ولی حالا با این ورزش مخالفند به خاطره آسیب هایی که دارد. تفریح و سرگرمی های او نیز: درس، مطالعه آزاد و موسیقی. دوچرخه سواری می باشد.

سوابق ورزشی

خانم مردانی ورزش را از دوران کودکی و از دوران مدرسه آغاز کرد و سپس وارد رشته اسکیت سواری شد. این دختر اسکیت‌باز ملی‌پوش کشورمان سابقه حضور در بازی‌های آسیایی و رقابت‌های قهرمانی جهان را در کارنامه ورزشی خود دارد. او سابقهٔ حضور در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۰ و مسابقات قهرمانی جهان اسکیت سرعت با تیم ملی ایران را دارد.

بیوگرافی نیلوفر مردانی اسکیت باز با ماجرای کشف حجاب نیلوفر مردانی + سوابق

در سال ۲۰۰۹ به‌عنوان عضو تیم ملی اسکیت ایران به رقابت‌ها قهرمانی جهان در کلمبیا اعزام شد و در رشتهٔ ۲۰۰ متر جوانان جایگاه ۲۵، و در رشتهٔ ۱۰٬۰۰۰ متر جاده رتبهٔ یازدهم را کسب کرد.او در همان سال به مسابقات قهرمانی آسیا در چین نیز اعزام شد و در رشتهٔ ۴۲ کیلومتر نوجوانان در جایگاه ۲۸ را از به‌دست‌ آورد و در سال بعد در مسابقات قهرمانی آسیا در رشته‌های ۱٬۰۰۰ و ۱۵٬۰۰۰ متر مقام به پنجم، و در رشتهٔ ۱۰٬۰۰۰ متر به مقام ششم دست یافت

او در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۰ در تیم ملی ایران حضور داشت و در رشتهٔ ۱۰٬۰۰۰ متر حذفی مقام هشتم را کسب کرد و در سال ۲۰۱۱ نیز پس از پیوستن به تیم ملی، در مسابقات قهرمانی اسکیت سرعت جهان حضور یافت و در مادهٔ ۲۰٬۰۰۰ متر حذفی مجدداً جایگاه هشتم را کسب کرد.

مردانی یک بار در سال ۱۳۹۷ در مسابقات انتخابی تیم ملی اسکیت، در دو رشتهٔ ۲۰٬۰۰۰ متر جمعی و ۱٬۰۰۰ متر سرعت قهرمان ایران شده‌است. او در سال ۱۴۰۰ برای حضور در بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ به اردوی تیم ملی دعوت شد.

کشف حجاب نیلوفر مردانی اسکیت باز

ازدواج و همسر نیلوفر مردانی

نیلوفر مردانی اسکیت‌باز ملی‌پوش ایران در آبان ۱۴۰۱ در مسابقات آزاد استانبول در ترکیه شرکت کرد که عکس‌ها و تصاویری از این اسکیت‌باز هنگام رفتن روی سکو منتشر شد که رفتاری ساختارشکنانه و بدون حجاب روی سکو داشت و لباسی مشکی با نام «ایران» بر تن داشت. وزارت ورزش و جوانان اعلام کرد نیلوفر مردانی بدون اخذ مجوز لازم از شورای برون مرزی در مسابقات اسکیت ترکیه شرکت کرده است.

وزارت ورزش و جوانان با تأ‌کید بر حفظ ارزش‌های اسلامی در مسابقات ورزشی و یادآوری قهرمانی‌ها و افتخارآفرینی‌های ورزشکاران بانوی ایرانی در رشته‌های مختلف با حفظ حجاب اسلامی و تقبیح عدم برخورداری نیلوفر مردانی از پوشش مصوب امور بانوان این وزارتخانه اعلام کرد بر اساس اطلاعات دریافتی از فدراسیون اسکیت، این ورزشکار از ماه گذشته در تیم ملی ایران عضویت نداشته و او در سفری شخصی و بدون اخذ مجوز لازم از شورای برون مرزی وزارت ورزش و جوانان در این مسابقات حضور پیدا کرده است. ضمن اینکه تیم ملی ایران نیز در این مسابقات شرکت نکرده است.

پیج اینستاگرام نیلوفر مردانی

فیلم نیلوفر مردانی

نیلوفر مردانی اسکیت باز که حضور بدون حجابش در زمان دریافت مدال در مسابقات آزاد ترکیه حاشیه ساز شد با انتشار ویدیویی در صفحه شخصی خود گفته: حضور او در مسابقات ترکیه با هزینه شخصی خودش بود و با هدف کسب جایزه هزار دلاری آن شرکت کرده که بلافاصله بعد از اتمام مسابقات باید برای تحویل مدال بر روی سکو رفته و طبق قوانین باید کلاه خود را برمی‌داشته و در این حین متوجه افتادن اسکارف ورزشی خود نشد.

او با اشاره به حاشیه‌های انتشار این تصویر ضمن عذرخواهی تاکید کرد که نمی‌خواهد برای ادامه‌ی فعالیتش در تیم ملی مشکلی پیش بیاید و از مردم ایران بخصوص هم رشته‌ای‌های خودش بخاطر انتشار اخبار ناراحت کننده و ایجاد فضای متشنج عذرخواهی کرد

پیج اینستاگرام نیلوفر مردانی

اینستاگرام niloufar.mardani

افتخارات ورزشی

رتبه هشتم جهانی

سومی آسیا

قهرمانی های متعدد کشوری در دستجات مختلف اسکیت

دارای رکورد سرعت و رکورد داری در ماده های ۱۰۰۰ متر ، ۱۰ کیلومتر و ۲۰ کیلومتر

عکس های نیلوفر مردانی

همسر نیلوفر مردانی اسکیت باز

افتخارات نیلوفر مردانی اسکیت باز

زندگینامه نیلوفر مردانی اسکیت باز

 

11 دیدگاه در “نیلوفر مردانی اسکیت باز کیست بیوگرافی نیلوفر مردانی اسکیت باز و همسرش + سوابق

  1. ایرانی گفت:

    آره اون فیلم سوزناک که پر مرده بودی خیلی قابل قبول بود اونی که فکر میکنی ما هستیم خودتی، دختره ی احمق، تو لایق تیم ملی کشور ما نیستی

  2. یوسف گفت:
    2
    6

    خانم یه نگاه به نفر دوم و سوم بنداز ببین پوشش شدن از شما خیلی بهتره

  3. احمد گفت:
    4
    5

    بابا بسه دیگه جمعش کن یه غلطی کردی پاش وایسا.بعدشم شما کی تو آسیا سوم شدی؟

  4. رضا گفت:
    2
    4

    بابا بسه دیگه جمعش کن یه غلطی کردی پاش وایسا.بعدشم شما کی تو آسیا سوم شدی؟

  5. ۳۱۳ یا امام زمان گفت:
    6
    11

    ملت خرفرض نکن خانم نامحترم چرا یادت نرفت شرتک نپوشی یا تیشرت مشکی ایرانت یادت نرفت؟؟؟؟ خواسته مردم عادی ایران از فدراسیون محرومیت امثال ایشون از تیم ملی ایران

  6. محمد علی چگینی گفت:
    6
    11

    حالا روسریش افتاده. لابد یادش رفته بجا شلوار، شلوارک پوشیده.
    نیلوفر خانم خودتی

  7. شیوا گفت:
    5
    13

    یه خدا بیامرزی بود می گفت باد اومده حجابم رو برده اخه یکی نیست بهش بگه همه مثل خودت احمق نیستند حداقل جرات داشته باش پای غلطی که کردی وایسا

  8. خ گفت:
    6
    10

    خانم مردم ایران را چی فرض کردی احمق خودتی واقعا شرف نداری
    مردم ایران فهیم هستند و می فهمن چه غلطی کردی
    برای ۱۰۰۰دلار رفتی ترکیه مطمئنی چیزی نگرفتی
    واقعا آشکالی

  9. سهیل سرمد گفت:

    اگر ورزشکار نباشه وزارت ورزش میخواد چه شکری بخوره؟

  10. حمید رضایی گفت:
    5
    20

    وزارت ورزش باید از تیم ملی اخراج و توبیخ و تنبیه بشه تا درس عبرتی برای بی غیرتان بشود

  11. زهرا گفت:
    6
    13

    #پایان مماشات#پاسخ کوبنده#قانونشکنی

نظرات