جدیدترین مدل های نیم بوت بچگانه پسرانه ۱۴۰۱ + راهنمای خرید

0

نیم بوت بچگانه پسرانه : نیم بوت بچه گانه، بهترین گزینه برای استفاده در فصول سرد سال می باشد. این نوع نیم بوت به علت برخورداری از مدل های دوست داشتی، جذاب و فانتزی، نظر بسیاری از والدین را به سوی خود معطوف می سازد.

نیم بوت بچگانه پسرانه

جدیدترین مدل های نیم بوت بچگانه پسرانه ۱۴۰۱ + راهنمای خرید

نیم بوت به مدل کفش‌هایی گفته می‌شود که مچ پا را در برمی‌گیرد و یا پایین تر از ماهیچه ساق پا را بپوشاند. این کفش ها را می‌توان با انواع لباس ها و استایل های متفاوت ست کرد.

 نیم بوت بچگانه

راهنمای خرید

همیشه پیش از انتخاب و خرید نیم بوت، پای کودک خود را اندازه بگیرید. این کار را در حالت ایستاده اندازه بگیرید. از آنجایی که یک پا همیشه از پای دیگر بزرگ تر است، باید هر دو پا را اندازه گیری کنید. توجه داشته باشید که شست پای کودک شما در حالت ایستاده باید حدود یک و نیم سانتی متر با نوک نیم بوت فاصله داشته باشد.

نیم بوت پسرانه

در ساختار نیم بوت بچه گانه از متریال مختلفی نظیر پلاستیک و چرم استفاده به عمل می آید. همچنین نیم بوت های بچه گانه از تنوع رنگ بسیار بالایی بهره می برند. در روزهای بارانی، استفاده از نیم بوت بپسرانه، برای جلوگیری از آسیب، صدمه و لیز خوردن، بیش از پیش اهمیت و ضرورت پیدا می کند چرم طبیعی بهترین متریال ساخت بوت است، زیرا در برابر نفوذ آب و سرما مقاوم است. بوت‌های ساخته شده از چرم دارای دوام بالا، قمیت زیاد و کمی سنگین‌تر از دیگر مدل‌های چرم هستند.

راهنمای خرید نیم بوت بچگانه پسرانه

عده‌ای دنبال بوت ‌های هستند که در درجه اول عایق بودن آن ها برایشان اهمیت دارد البته باید گفت این بوت ها پاهای بچه را گرم و خشک نگه میدارد ولی این دسته از کفش ها بسیار سنگین هستند و برای پیاده روی های طولانی مدت مناسب نیستند چون خیلی زود کودک را خسته می کند همچنین استفاده از زیره کفش و کفی مناسب قابلیت استفاده در سطوح مختلف مانع از لغزش و سر خوردن بچه ها می گردد به همین خاطر زیر بوت حتما باید دارای عاج باشد تا مانع سر خوردن در باران شود.

نکات مهم خرید نیم بوت پسرانه

ساختار داخلی نیم بوت

در ساختار داخلی نیم بوت ها از فوم های نرم و انعطاف پذیر استفاده می شود که علاوه بر سبکی وزن، راحتی پای فرزند شما را با خود به دنبال دارد . از ویژگی های مهم نیم بوت بچه گانه جلوگیری از نفوذ رطوبت و آب به فضای داخلی محسوب می شود.در مجموع مقاومت بالا در برابر سرما ، ضد آب بودن،نرمی و انعطاف پذیری مطلوب ،استفاده از مواد اولیه و متریال با کیفیت ،دوام بالا از مهم ترین شاخصه های نیم بوت پسرانه بچه گانه می شود.

قیمت بوت بچگانه پسرانه

 به طور کلی بهترین زمان برای خرید کفش به صورت حضوری، بعد از ظهر است. زیرا پای کودک به مانند پای بزرگسالان در این زمان بزرگ‌تر از سایز معمول خود در اول صبح است. همچنین بوت‌های چسبی بهتر از بندی هستند، زیرا توسط خود کودک به راحتی بسته می‌شوند.

ویژگی نیم بوت بچه گانه

مدل های جدید نیم بوت بچه گانه پسرانه

جنس داخلی نیم بوت پسرانه

انواع نیم بوت بچه گانه

همراه ما باشید

 

نظرات