مارین الحیمر کیست بیوگرافی و ماجرای مسلمان مارین الحیمر مدل فرانسوی + اینستاگرام

0

مارین الحیمر کیست بیوگرافی و ماجرای مسلمان مارین الحیمر مدل فرانسوی + اینستاگرام

مارین الحیمر : متولد ژوئیه ۱۹۹۳ در بوردو جنوب فرانسه و اصالتا مراکشی – مصری مدل،بازیگر و مجری و گوینده تلویزیون اهل فرانسه است. او نوامبر ۲۰۲۲ با انتشار عکس های با حجاب در کنار خانه خدا و کعبه اعلام کرد که مسلمان شده و به دین اسلام مشرف شده است. او یک خواهر دوقلو به نام اوشن الحیمار دارد. بیوگرافی مارین الحمیر مدل فرانسوی با عکس قبل از مسلمان شدن و بی حجاب همراه با زندگی شخصی و پیج اینستاگرام وی در ادامه مطلب با ما در مجله حرف تازه همراه باشید

مارین الحیمر کیست بیوگرافی و ماجرای مسلمان مارین الحیمر مدل فرانسوی + اینستاگرام

بیوگرافی مارین الحیمر مدل فرانسوی

مارین الحیمر : متولد ژوئیه ۱۹۹۳ در بوردو جنوب فرانسه و اصالتا مراکشی – مصری مدل،بازیگر و مجری و گوینده تلویزیون اهل فرانسه است. او نوامبر ۲۰۲۲ با انتشار عکس های با حجاب در کنار خانه خدا و کعبه اعلام کرد که مسلمان شده و به دین اسلام مشرف شده است. او یک خواهر دوقلو به نام اوشن الحیمار دارد.

مارین الحیمر کیست

سوابق

مارین از نوجوانی وارد عرصه مدلینگ شده و در کنار حرفه مدلینگ، به عنوان بازیگر و گوینده و مجری نیز در تلویزیون فرانسه مشغول به کار شد. او سابقه بازی در شاهزاده‌های عشق را در کارنامه خود دارد. اما بیشترین فعالیت او در زمینه مدل لباس و مدلینگ می باشد.

فیلم مسلمان شدن مارین الحیمر مدل فرانسوی

پیج اینستاگرام

@marinelhimer

ماجرای مسلمان مارین الحیمر مدل فرانسوی

مارین الحیمر ستاره زن تلویزیون فرانسه و مدل لباس در این کشور در نوامبر ۲۰۲۲ اعلام کرد از چند ماه قبل به اسلام گرویده است. این ستاره تلویزیونی در پاسخ به گزارش‌هایی که چندی پیش منتشر شد مبنی بر اینکه وی مسلمان شده است، ویدئویی را در حساب‌های خود در شبکه‌های اجتماعی منتشر و بیان شهادتین در مسجدی در فرانسه را تایید کرد.

زندگی شخصی مارین الحیمر مدل فرانسوی

الحیمر در حساب کاربری خود در اینستاگرام گفت: راه هایی وجود دارد که باید به تنهایی، بدون خانواده و دوستان، فقط بین خود و خدا طی کنید.

او افزود که برخی از افراد از مسلمان شدن او اطلاع داشتند، اما هنوز هم بسیاری از او در مورد این موضوع می پرسند و این نشان می دهد که این امر باعث شده است که پس از ماه ها، آن را به طور رسمی اعلام کند.

ستاره شاهزاده‌های عشق تصمیم خود را برای ورود به اسلام توصیف می‌کند و می‌گوید: «این انتخاب روح، قلب و ذهن بود» و اضافه کرد که او به طرز فوق‌العاده‌ای رشد کرده است، در حس اولویت‌ها و انتخاب‌های خاص زندگی تجدیدنظر کرده است.

سوابق مارین الحیمر مدل فرانسوی

او مسلمان شدنش را اینگونه توصیف کرد : «این انتخاب روح، قلب و ذهن بود» و اضافه کرد که او به طرز فوق‌العاده‌ای رشد کرده است، در حس اولویت‌ها و انتخاب‌های خاص زندگی تجدیدنظر کرده است.مارین الحیمر در ژوئیه ۱۹۹۳ در بوردو (جنوب فرانسه) متولد شد و اصالتاً مراکشی-مصری دارد و یک خواهر دوقلو به نام اوشن الحیمار دارد.

 

نظرات