بیوگرافی فاطمه عادلی بازیکن سپاهان و همسرش با عکس و سوابق + حرکت جنجالی

0

بیوگرافی فاطمه عادلی بازیکن سپاهان و همسرش با عکس و سوابق + حرکت جنجالی

بیوگرافی و زندگینامه فاطمه عادلی فوتبالیست

فاطمه عادلی : زاده ۲۵ تیر ۱۳۷۴ در اصفهان بازیکن فوتبال اهل ایران و عضو تیم ملی فوتبال زنان ایران است. در ادامه به معرفی و بیوگرافی فاطمه عادلی فوتبالیست و همسرش مجتبی فدایی و فرزندانش و سوابق و خانواده همراه با زندگی شخصی و خصوصی و اینستاگرام وی می پردازیم. با ما همراه باشید.

فاطمه عادلی

او دارای قد ۱٫۷۰ متر و در پست مدافع برای سپاهان اصفهان بازی میکند

فاطمه عادلی سابقه بازی در تیم های فوتبال سپاهان اصفهان و آینده سازان و ذوب آهن و تیم ملی زیر ۱۶ سال ایران زیر ۱۹ سال ایران و تیم ملی فوتبال زنان را در کارنامه خود دارد. فاطمه عادلی از سال ۲۰۱۵ به تیم ملی دعوت شد و حال حاضر عضو تیم ملی فوتبال زنان ایران است. وی ۱۲ سال سابقه عضویت در تیم ملی فوتبال بانوان ایران را در کارنامه دارد.

سوابق

ورزش را با فوتسال شروع کرد و بعدها با فوتبال ادامه داد. او تاکنون برای تیم‌های ملی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان ایران بازی کرده و موفق به گلزنی شده‌است.
در فصل ۱۳۹۴ لیگ برتر فوتبال بانوان ایران فاطمه عادلی در پست دفاع راست برای آینده سازان میهن نجف آباد بازی کرد و موفق به کسب قهرمانی در این رقابت‌ها شد. پس از انحلال تیم بانوان آینده سازان فاطمه عادلی به تیم بانوان ذوب آهن اصفهان پیوست و در این تیم با شماره ۱۹ بازی کرد.

عادلی هم اکنون شماره ۱۹ تیم بانوان سپاهان اصفهان را بر تن دارد

بیوگرافی فاطمه عادلی بازیکن سپاهان و همسرش با عکس و سوابق + حرکت جنجالی

لقب پدیده فوتبال در تیم آینده‌سازان

آینده‌سازان در دسته یک قهرمان شد و به لیگ‌برتر راه پیدا کرده بود. از سالی که این تیم به لیگ‌برتر آمد، من به آن ملحق شدم و به دلیل اینکه در اولین سال حضور تیم در لیگ‌برتر به مقام سومی دست پیدا کردیم، لقب پدیده را گرفتیم. تیم خوبی داشتیم و دیدیم، می‌توانیم قهرمان شویم، پس تلاش کردیم و در نهایت به مقام قهرمانی دست پیدا کردیم. بعداً دیدم که آینده سازان منحل شد و پس از مدتی تحت پوشش سپاهان قرار گرفت.

فاطمه عادلی کیست

فاطمه عادلی فوتبالیست کیست

من و الهام فرهمند ۱۰ سال است که دوست هستیم و با هم قهرمان شدیم و قهرمانی‌هایی را نیز از دست دادیم. آن‌ها در سپاهان بودند و هر سه سالی که بودند، خانم شهبازی به من پیشنهاد پیوستن به این تیم را دادند؛ اما در آن مقطع موقیعت اینکه به سپاهان بروم را نداشتم.

در بسیاری از پست‌ها بازیکنان بسیار خوبی داریم و برای مثال در پست مهاجم هاجر دباغی اکنون برترین گلزن لیگ است و می‌تواند امسال خانم گل شود. از طرف دیگر مریم رهیده با وجود مصدومیت در مقطعی تعداد پاس گل‌های او از همه بالاتر است. همه این ها نشان دهنده این است که هافبک‌های ما نیز به خوبی کار می‌کنند. شقایق روزبهان نیز بسیار متفاوت ظاهر شده است و عملکرد خوبی دارد. در پست دفاع و دروازه نیز نسبتا عملکرد قابل قبولی داشتیم.

فاطمه عادلی فوتبالیست کیست

ازدواج و همسر فاطمه عادلی

فاطمه عادلی در سال ۹۹ با مجتبی فدایی ازدواج کرده و متاهل می باشد. ثمره این ازدواج یک پسر به نام آرمان است.

این بانوی فوتبالیست کشورمان درباره نحوه آشنایی و ازدواج گفته: همه چیز از یک مصاحبه شروع شد. من ابتدا یک پیام از اینستاگرام دریافت کردم. در این دایرکت گفته شده بود که “می‌خواهم با شما مصاحبه‌ای انجام دهم؛ اگر مشکلی نیست آیدی تلگرامتان را بفرستید.” من همان موقع جواب ندادم و یک هفته بعد زمانی که دایرکتم را چک می‌کردم، پیام و پیج او را باز کردم تا بررسی کنم. آن زمان همسرم در روزنامه اصفهان امروز هم کار می‌کرد. بنابراین جواب ایشان را دادم. مصاحبه گرفته شد و بعدها از دوستان ایشان متوجه شدم که حساسیت زیادی بر روی تنظیم این مصاحبه داشتند.

ازدواج و همسر فاطمه عادلی

پس از مصاحبه من به اردوی تیم‌ملی دعوت شدم این بهانه جدیدی برای ایشان بود که پیام بدهند و تبریک بگویند. اردو تمام شد. من آن زمان در تیم آینده‌سازان بودم و بعد اردوی تیم‌ملی بازی با تیم ذوب‌آهن در استادیوم فولادشهر داشتیم. میان دو نیمه این بازی من به کنار زمین آمدم تا آب بردارم که آقای فدایی را دیدم که بر حسب احترام به ایشان سلام کردم، اما در جواب فقط صدای شاتر دوربین را شنیدم! این لحظه اکنون ثبت شده است می توانید خودتان ببینید! در این بازی مصدوم شدم و به بیمارستان رفتم تا بازهم بهانه‌ای برای احوال‌پرسی و پیام دادن جور باشد. چند روز بعد مجدداً حال من را پرسیدند و خلاصه کم‌کم این ارتباط شکل گرفت.

مدتی بعد همسرم یکی از عکس های بسیار خوب من را بزرگ چاپ کرده بودند و به من هدیه دادند. بعد این قرار کم کم رابطه ما جدی تر شد.

مجتبی فدایی همسر فاطمه عادلی کیست

مجتبی فدایی همسر فاطمه عادلی خبرنگار ورزشی است و ابتدا کارش را با سایت طوفان زرد آغاز کرد و هم اکنون در روزنامه اصفهان مشغول به کار است.

مجتبی فدایی همسر فاطمه عادلی کیست

پیج اینستاگرام فاطمه عادلی

@fatemeh_adeli74

بخشی از مصاحبه فاطمه عادلی بازیکن فوتبال

اولین مربی فوتسال و فوتبالت چه کسی بود؟

در فوتسال خانم سخایی و در فوتبال هم خانم شهرزاد مظفر اولین مربی های من بودند.

فعالیت باشگاهی خود را از کجا آغاز کردید؟

فعالیتم را با تیم آینده‌سازان میهن آغاز کردم و پنج سال در این تیم حضور داشتم تااینکه همراه این تیم یک بار به قهرمانی و سه بار مقام سومی لیگ را کسب کردم.

در چه رشته ای تحصیل کردید؟

سال گذشته از دانشگاه بوعلی سینا همدان فارغ التحصیل شدم. شرایط سختی را سپری کردم، اگر به عقب بازگردم بازهم این انتخاب را خواهم کرد. شرایط سخت حضور در دانشگاه دولتی همدان و در کنار آن حضور در بازی‌های لیگ و تیم ملی بود. در کنار فوتبال بازی کردن باید درس می‌خواندم و البته ناگفته نماند که معدل الف هم بودم. تصمیم گرفتم فعلاً کنکور کارشناسی ارشد ندهم.

زندگی با یک فرد رسانه‌ای چطور است؟

بسیار خوب است. برخی از مواقع از اخبار فوتبال چه در بخش آقایان و چه در حوزه بانوان مطلع نیستم و مجتبی به من می‌گوید. خیلی به من مشاوره می‌دهد. در تصمیم‌های بزرگ فوتبالی من مشاوره‌های بسیار خوب و کارسازی به من می‌دهد.

همسرتان هم فوتبال بازی می کند البته در تیم رسانه، تاحالا شده باهم بازی و تمرین کنید؟

در حد تمرین در پارک انجام داده‌ایم. گل کوچک هم بازی کرده‌ایم. هم تیمی خوبی می‌تواند باشد.

طرفدار چه تیمی هستید؟

در باشگاه‌های ایران طرفدار تیم سپاهان و در میان تیم های اروپایی طرفدار لیورپول و بارسلونا هستم.

بازیکن مورد علاقه شما؟

ابراهیمویج و فابیو کاناوارو و در بازیکنان ایران هادی عقیلی و سیدجلال حسینی.

تیم فوتبال آقایان سپاهان را چطور می‌بینید؟

سپاهان امسال بسیار خوب کار کرد و به نظرم چند لغزش کوچک کار را برای سپاهان کمی سخت کرد. البته فوتبال بازی امید و تلاش است و این یعنی تا آخرین لحظه باید به تیممان باور داشته باشیم

پیج اینستاگرام فاطمه عادلی

حواشی شادی گل

حرکت اعتراضی فوتبالیست زن ایرانی جلوی دوربین بعد از بازی در سپاهان در آبان ماه ۱۴۰۱ بازتاب گسترده ای در شبکه های اجتماعی داشت.

او پس از گلزنی در بازی سپاهان برابر زارع باتری سنندج در لیگ برتر فوتبال زنان سوژه شد.

شادی گل فاطمه عادلی

مصاحبه و گفتگوی فاطمه عادلی

عکس های جدید فاطمه عادلی

نظرات