فیض الله قادری کیست؟ فیلم کامل عذرخواهی مغازه دار سنندجی و واکنش ها را ببینید

1

فیض الله قادری کیست؟ فیلم کامل عذرخواهی مغازه دار سنندجی و واکنش ها را ببینید

فیض الله قادری مغازه دار سنندجی که به رئیسی شکلات تعارف کرد کیست بیوگرافی فیض الله قادری مغازه دار سنندجی و فیلم کامل عذرخواهی مغازه دار شکلات فروش سنندجی به خاطر تعارف شکلات به رئیسی رئیس جمهور ایران در بازار سنندج و پیج اینستاگرامش را در ادامه مطلب میخوانید

فیض الله قادری مغازه دار سنندجی کیست

بیوگرافی فیض الله قادری مغازه دار سنندجی کیست

فیض الله قادری مغازه دار سنندجی و از کسبه بازار سنندج است که در سفر آیت اله رئیسی رئیس جمهور کشورمان به رسم ادب و احترام و مهمان نوازی به او شکلات تعارف کرد.

نام مغازه دار شکلات فروش سنندجی در سفر رئیسی به سنندج بر سر زبان ها افتاد. این فروشنده شکلات اهل سنندج که هنگام رد شدن رئیس‌جمهور از مقابل مغازه‌اش، از سر ادب و مهمان نوازی به رئیسی شکلات تعارف کرد، بر سر همین اقدامش، مورد تهدید ضدانقلاب قرار گرفت و مجبور شد از به خاطر تعارف شکلات به رئیسی از مردم عذرخواهی کند! عذرخواهی که به نوعی اعتراف اجباری مغازه دار سنندجی از ترس تهدید ضد انقلاب و اغتشاشگران مجبور به عذرخواهی شد که در ویدئوی زیر مشاهده نمایید:

ویدئوی عذرخواهی مغازه دار سنندجی

فیض‌الله قادری، کاسب سنندجی؛ مردی که به هیچ ارگانی وابسته نیست، با ویدئوی ۵۲ ثانیه‌ای خود، کلی حرف مهم می‌زند و فضا را شفاف می‌کند. از تعارف شیرینی اختیاری تا عذرخواهی اجباری کلی حرف است.

ماجرای مغازه دار سنندجی و رئیسی

به گزارش روزنامه جوان: روز پنج‌شنبه گذشته تصاویر قدم‌زدن سیدابراهیم رئیسی در بازار سنندج از صداوسیما پخش شد و در فضای مجازی هم مورد توجه قرار گرفت. در این تصاویر کسبه بازار با خوشرویی از رئیس‌جمهور که به طور سرزده به محل کارشان آمده بود، استقبال می‌کنند و یکی از کسبه هم با دیدن رئیسی خوشحال می‌شود، داخل مغازه‌اش می‌رود، مشتی شکلات می‌آورد و تعارف می‌کند.
این مراوده صمیمانه به مذاق ضدانقلاب خوش نیامد. عوامل ضدانقلاب ابتدا در فضای مجازی با انتشار عکس این مغازه‌دار و معرفی هویت و آدرس مغازه او از هموطنان خواستند با او برخورد کنند. شاید برخی تصور می‌کردند ماجرا صرفاً به جنجال و تهدید مجازی ختم می‌شود و اتفاق بیشتری نخواهد افتاد، اما ساعاتی بعد فیلمی از این کاسب بازار سنندج منتشر شد که او در منزلش نشسته و با زبان کردی خودش را اهل یکی از روستا‌های سنندج معرفی می‌کند و تأکید دارد که وابسته به هیچ ارگانی نیست و تاکنون هزار تومانی از دولت دریافت نکرده است و توضیح می‌دهد که: «آن اتفاق ناگهانی پیش آمد و به هیچ وجه برنامه‌ریزی قبلی نبوده است.»
در ادامه، او می‌گوید: «یک کاسب هستم و مغازه‌ام اجاره‌ای است. اگر با اقدام خودم باعث ناراحتی مردم شدم، از همه مردم کردستان عذر می‌خواهم.» این سخنان او یعنی به من رحم کنید، کاسبی مستأجر هستم و…
روشن است که این مغازه‌دار تحت تهدید قرار گرفته و به خاطر صیانت از حریم خانواده و جان و مالش مجبور شده است تن به خواسته دیکتاتور‌های ضدانقلاب بدهد، چون دیده که در همان مناطق کردنشین، تجزیه‌طلبان به خانه فرد طرفدار نظام کوکتل مولوتف انداخته‌اند، خانه را در حالی که زن و بچه در آن است، آتش زده‌اند یا به منزل فرد دیگری از حامیان نظام رفته‌اند و حتی لباس‌های اهل خانواده را سر دست گرفته‌اند و… طبیعی است که او بترسد و تن به خواسته آنان بدهد.

حتی ضدانقلاب در همین بخش از فیلم که مغازه‌دار به رئیسی شکلات تعارف می‌کند، روی حرکت خانمی متمرکز شدند که بی‌اعتنا به ماوقع، حتی به سمت رئیس‌جمهور برنمی‌گردد و به داخل مغازه می‌رود و تمام مدت پشتش به تصویر است. به نظر می‌رسد آن زن در دو راهی مانده؛ استقبال از رئیس‌جمهور و به جان خریدن تهدید‌های ضدانقلاب یا پا گذاشتن روی خوی مهربان و میهمان‌نواز کردی و بی‌اعتنایی به میهمان دولتی و در عوض تأمین امنیت خویش.

1 دیدگاه در “فیض الله قادری کیست؟ فیلم کامل عذرخواهی مغازه دار سنندجی و واکنش ها را ببینید

  1. حمید گفت:

    این وحشیا میگن میخوایم انقلاب کنیم.
    شما داعشی ها رو باید از کشور پرت کرد بیرون.
    هی بهشون رحم میکنیم خودشون خر کردن.
    باید مثل استرالیا با تفنگ رفت به استقبال‌شون که هر کی اومده خونه هم برنگرده تا شرش کم بشه

نظرات