جدیدترین مدل های ست مانتو و شلوار ورزشی زنانه ۱۴۰۱

0

ست مانتو و شلوار ورزشی زنانه : این یک نوع لباس ورزشی جدید مخصوص خانم ها است که می توانند راحت در مکان های عمومی مانند پارک ورزش کنند. به همین جهت ما مجموعه مدل های جدید این ست مانتو و شلوار ویژه ۱۴۰۱ همراه راهنمای خرید را برای شما آماده کرده ایم. همراه ما باشید.

ست مانتو و شلوار ورزشی زنانه

جدیدترین مدل های ست مانتو و شلوار ورزشی زنانه ۱۴۰۱

احتمالا به عنوان یک خانم ورزشکار که مراقب سلامتی‌تان هستید، دلتان بخواهد هر روز، زمانی را برای پیاده‌روی‌های روزانه‌تان اختصاص دهید و تناسب اندام‌تان را حفظ کنید. برای این کار می‌توانید از هر لباس یا مانتویی استفاده کنید. اما قاعدتا اگر بخواهید یک پیاده‌روی باکیفیت و با اعتماد به نفس را تجربه کنید که حس خوبی در حین پیاده‌روی به شما ببخشد، انتخاب یک لباس مناسب مانند مانتو شلوار ورزشی می‌تواند کمک‌تان کند. یک لباس ورزشی مناسب کمک می‌کند با اعتماد به نفس بیشتر، حس خوبی از ورزش‌تان را تجربه کنید.

مانتو و شلوار زنانه

راهنمای خرید

مانتوهای ورزشی انواع مختلفی دارند که هر کدام بنا به کاربرد و نوع استفاده شما متفاوت است. از مانتو ورزشی بلند زنانه گرفته تا مانتو ورزشی جلو بسته ، مانتو ورزشی زیپ دار، مانتو گرمکن بلند و… تنوع فوق‌العاده‌ای را در پوشاک ورزشی بانوان وارد کرده است. این مانتوها برای هر فصل و هر زمانی از سال مناسب است. برای مثال در صورتی که قصد دارید صبح‌ روزهای تابستان را برای ورزش و پیاده‌روی انتخاب کنید، می‌توانید از مانتو ورزشی تابستانه استفاده کنید. در زمستان هم جنس ضخیم‌تر مانتوها با عنوان گرمکن یا ست گرمکن و شلوار مخصوص زمستان، مورد استفاده قرار می‌گیرد

مانتو و شلوار ورزشی

از آن جایی که این نوع لباس‌ها به گونه‌ای است که تا حد زیادی تنفس پوست را سخت‌تر و تعریق را بیشتر می‌کند، بسیار اهمیت دارد که چه جنسی را برای ورزش‌تان انتخاب می‌کنید. جنس این مانتوها باید طوری باشد که مانع عبور هوا نشود و حساسیت ایجاد نکند. ضمن اینکه سبک و راحت بوده و مانع فعالیت‌های ورزشی‌تان نشود. مانتوهای پلی استر برای این کار مناسب است.

راهنمای خرید ست مانتو و شلوار ورزشی زنانه

 

از طرفی مانتویی که برای فعالیت ورزشی انتخاب می‌کنید، بایستی سایز مناسب و فیت تن‌تان باشد. مانتوی خیلی تنگ یا خیلی گشاد نپوشید. در خرید مانتو در نظر داشته باشید که اگر می‌خواهید وسایلی مثل عابر بانک یا کلید را نیز همراه‌تان ببرید، حتما مانتوی جیب دار انتخاب کنید که ترجیحا جیب آن زیپ دار و یا به گونه‌ای باشد وسایل‌تان را به خوبی نگه دارد و در اثر تکان خوردن نیفتد. استفاده از رنگ‌های شاد را فراموش نکنید.

مدل های جدید ست ورزشی زنانه

 

شلوار ورزشی زنانه نیز  یکی از پوشاک ورزشی مهم و ضروری است که در هر رشته ورزشی به آن نیاز دارید. شلوار ورزشی با سایر شلوارها متفاوت می‌باشد، زیرا ورزشکار باید آزادی عمل لازم را داشته باشد، تا حرکات ورزشی خود را بتواند به راحتی انجام دهد. علاوه بر راحت بودن شلوار ورزشی زنانه باید قابلیت تنفس پذیری بالایی هم داشته باشد، تا ورزشکار هنگام انجام فعالیت ورزشی کمتر عرق کند.

ست مانتو و شلوار زنانه

انواع شلوار ورزشی زنانه بر اساس جنس:

پارچه نایلون: نایلون همچنین یک نوع ماده عالی برای شلوار ورزشی است. شلوار گرمکن نایلونی بسیار سبک بوده و برای عملکرد بهتر هنگام ورزش با شما حرکت می‌کند. شلوارهای نایلونی نیز در رنگ‌های مختلف وجود دارند که انتخاب‌های بیشتری را در هنگام ورزش به شما می‌دهند.

پارچه پلی استر: پلی استر بهترین انتخاب در روزهای گرم است. این شلوار ورزشی بسیار سبک و قابل تنفس می‌باشد. به علاوه، آن‌ها اشعه ماوراء بنفش را نیز دفع می‌کنند.

ست ورزشی زنانه

شلوار ورزشی زنانه

مانتو ورزشی زنانه

مانتو و شلوار ورزشی دخترانه

همراه ما باشید

نظرات