پرفروش‌ترین و پرطرفدارترین عطر و ادکلن زنانه در ایران

0

مسلماً شما هم دوست دارید یک عطر زنانه با ویژگی های خاص داشته باشید ، عطری که نتوان از آن گذشت و به چشم یک همراه همیشگی به آن نگاه کرد در این مقاله با توجه به تجربه های فروشگاه عطر و ادکلن ویولت لیدی به معرفی برترین تِرندهای جهانی می پردازیم با خواندن این مطلب می‌توانید انتخاب مناسبی از میان پرفروش ترین عطر زنانه در جهان داشته باشید.

پرطرفدارترین عطر و ادکلن زنانه در ایران

تام فورد بلک ارکید

با دیدن این عطر، چند واژه در ذهن شما تداعی می‌شود؛ لوکس، شیک، سنگین، ارزشمند و عمیق. این واژه‌ها همگی بیانگر بوی تند، شیرین و حال و هوای شرقی خوبی هستند که بلک ارکید ایجاد می‌کند. 
بلک ارکید
، یک عطر کاملا گرم و شیرین از برند آمریکایی تام فورد است که در سال ۲۰۰۶ روانه بازار شد. این عطر زنانه شلوغ و پر از هیجان، در گروه بویایی شرقی وانیلی جای می‌گیرد و می‌تواند برای استفاده شبانه در مراسم و مهمانی‌های رسمی توسط خانم‌های جوان و باکلاس، بسیار مناسب باشد.

پرطرفدارترین عطر و ادکلن زنانه در ایران
بسیاری از خانم‌های کلاسیک‌پسند و شیک‌پوش اعتقاد دارند که بلک ارکید، پرفروش ترین عطر زنانه زنانه دنیا است و می‌تواند عطری کاملا وسوسه‌انگیز برای مناسبت‌های خاص و لاکچری و البته عاشقانه باشد!
این عطر زنانه ، ماندگاری و پخش بوی بسیار بالایی دارد و از این رو، استفاده از آن در فضاهای آزاد و هوای سرد، کاملا توصیه می‌شود. تنوع روایح موجود در بلک ارکید باعث شده است تا بسیاری از خانم‌های سخت‌پسند هم توجه ویژه‌ای به آن داشته باشند.

  • اسانس اولیه : ترنج ، نارنگی ماندارین، لیمو ترش، یاس، گاردنیای یاسمنی، گل یلانگ ، انگور فرنگی سیاه، قارچ توبر
  • اسانس میانی: لاله مردابی، یاس، میوه‌جات، گل یلانگ ، ارکیده ، ادویه جات معطر
  • اسانس پایه: کهربا، وانیل ، نعناع هندی ، خس خس ، چوب صندل سفید ، شکلات ، روایح دودی

کالوین کلین ایفوریا زنانه پرفروش ترین عطر زنانه در ایران

پرطرفدارترین عطر و ادکلن زنانه در ایران

شاید بتوان کالوین کلین ایفوریا زنانه که با نام سی کی یوفوریا هم شهرت دارد را، پرفروش ترین عطر زنانه در ایران دانست! و از دیگر مزیت های آن میتوان به پخش بوی بالای آن ، ماندگاری بلند مدت و البته قیمت معقول آن اشاره کرد .
بهترین زمان استفاده از ایفوریا زنانه، فصول معتدل سال مثل بهار و پاییز است. در واقع رایحه ی این محصول هارمونی هماهنگ و پیچیده ای از میوه ها و گل های خوشبو میباشد و آنرا به عطری درخشان و عجیب و غریب تبدیل نموده است ، به همین سبب این رایحه شما را به لذت بردن از شادی ها در زندگی دعوت مینماید و از همین رو این محصول با نام شادی و سرخوشی نام گذاری شده است . ایفوریا، بازخورد اجتماعی خوبی هم دارد و تقریبا می‌تواند توقع شما از ماندگاری مناسب یک عطر را برآورده کند.شما می توانید ادکلن محبوب ایفوریا زنانه از فروشگاه ویولت لیدی خریداری کنید و خیالتان از بابت اورجینال بودن راحت باشد.

ایفوریا زنانه اصل(اجزای رایحه):

  • نت آغازین این عطر شیک و ملایم زنانه از بوی دوست‌داشتنی انار شروع می‌شود.
  • در نت میانی، رایحه دل‌پذیر لاله مردابی و ارکیده، رخ‌نمایی می‌کنند.
  • نت پایانی هم با ترکیب روایح رویایی و ماندگاری همچون مشک، کهربا، بنفشه و چوب ماهون به پایان می‌رسد تا هیچ خانم خاص‌پسندی نتواند به سادگی از کنار این عطر دل‌فریب بگذرد.

شنل کوکو مادمازل ادو پرفیوم

پرطرفدارترین عطر و ادکلن زنانه در ایران

کوکو مادمازل، یک عطر معتدل، شرقی و گل‌فام است که برای سال‌های طولانی در صدر لیست پرفروش ترین عطر زنانه در جهان قرار داشته است. خانم‌های جوان یا میانسال شیک‌پوش که می‌خواهند استایل و انتخاب عطرشان مورد تحسین همه باشد، بدون شک نگاه ویژه‌ای به این عطر باکلاس دارند.
کوکو مادمازل از سال ۲۰۰۱ که توسط کمپانی فرانسوی خود به بازار آمد، این عطر رویایی و بسیار دوست داشتنی هواداران بسیاری را به خود اختصاص داده و باعث درخشندگی بانوان در همه ی مجالس می شود.این عطر با قاطعیت کامل بهترین عطر زنانه پرفروش و پرطرفدار این برند و در ردیف چند عطر برتر جهان جا دارد و طرفداران و استفاده کنندگان آن به شدت از آن حمایت کرده و آنرا نمونه ای واقعی از یک عطر بسیار استثنائی و خوشبو با ماندگاری رویایی برای یک خانم متشخص میدانند.

  • نت آغازین: این عطر زنانه ملایم با ترکیب روایح ترنج، پرتقال و گریپ‌فروت آغاز می‌شود.
  • نت میانی: با رایحه سرخالو، رز و یاس مواجه هستیم.
  • نت پایانی: هم از ترکیب ماندگار و شیک وانیل، مشک، نعناع هندی و خس‌خس تشکیل می‌شود تا ما در نهایت، عطر دل‌انگیزی برای چهار فصل سال را پیش رو داشته باشیم.

تیری موگلر آلین ادو پرفیوم

پرطرفدارترین عطر و ادکلن زنانه در ایران

یک عطر گرم و پرطرفدار دیگر از برند فرانسوی تیری موگلر که در سال ۲۰۰۵ روانه بازار شد و با رایحه گل‌فام خود،‌ نظر بسیاری از خانم‌های جوان و پرشور را به خود جلب کرد. این ادکلن زنانه می‌تواند برای استفاده در مناسبت‌های خاص و رسمی، بسیار مناسب باشد و باعث درخشش شما در هر جمعی بشود. تیری موگلر آلین ادو پرفیوم در بسیاری از کشورهای سردخیز، جزو ادکلن های پر طرفدار زنانه است.

این عطر زنانه باکلاس، ۳ رایحه ساده اما دلربا را در ۳ نت ابتدایی، میانی و پایانی خود جای داده است و بسیاری از خانم‌ها، شیفته‌ی همین سادگی تیری موگلر آلین ادو پرفیوم هستند!

پخش بو و ماندگاری بسیار بالا در کنار وقار خاصی که این ادکلن به پوشش و استایل شما می‌دهد، باعث شده است تا به راحتی نتوانید دست رد به سینه آن بزنید و جزء پرفروش ترین عطر زنانه در ایران محسوب شود. در این ادکلن زنانه لاکچری، رایحه یاس و کهربا در کنار روایح دودی به خوبی خودنمایی می‌کنند تا بتوانند نظر خانم‌های طرفدار عطرهای تلخ را به خود جلب کنند.

لانکوم لا ویه اِست بِله

پرطرفدارترین عطر و ادکلن زنانه در ایران

لا ویه اِست بِله، عطری کاملا گرم، با رایحه میوه‌ها و گل‌های شیرین است که در سال‌های اخیر به یکی از ادکلن های پرمخاطب زنانه تبدیل شده است. این ادکلن زنانه پرطرفدار ، محصول سال ۲۰۱۲ از کمپانی فرانسوی لانکوم است و می‌تواند برای استفاده در مهمانی‌های شبانه یا مناسبت‌های کاملا رسمی توسط خانم‌های بالای ۲۵ سال، گزینه قابل توجهی باشد.

عطر ادکلن لانکوم لا ویه است بله-Lancome La Vie Est Belle، با داشتن رایحه ای گلدار، میوه ای، خوراکی و ماندگاری بالا، مناسب برای ماه های سرد سال و یا میهمانی های نیمه رسمی شبانه است. رایحه وانیل ، نعنا هندی ، گل یاس، زنبق و شکوفه پرتقال به کار رفته در آن همچنین رایحه تلخ بادام به راحتی در میان ترکیباتش قابل استشمام می باشد. این محصول سرشار از شادی، لذت ، فریبندگی و هیجان است و با رایحه ی غالب بادام تلخ ، وانیل و نعناع هندی از پراکنندگی عالی برخوردار است .

  • رایحه اولیه: توت سیاه – گلابی
  • رایحه میانی: زنبق – گل یاس – شکوفه پرتقال
  • رایحه پایه: وانیل – بادم سوخته – نعنا هندی – لوبیا تنکا

لالیک آمیتیس

آمیتیس، یک عطر ملایم، معتدل، گل‌فام و میوه‌ای از برند فرانسوی لالیک است که در سال ۲۰۰۷ به بازار عطرهای زنانه معرفی شد. لالیک آمیتیس، پرطرفدارترین عطر زنانه در میان خانم‌های جوان و جسوری است که می‌خواهند انتخاب برازنده‌ای برای یک عطر روزانه داشته باشند. اگر به روایح گل‌فام و میوه‌های شیرین علاقه دارید، قطعا این ادکلن زنانه می‌تواند توجه شما را جلب کند.

  • در نت ابتدایی این عطر، روایح انگورفرنگی سیاه، بلوبری، توت سیاه، شاه‌توت و توت‌فرنگی، خودنمایی می‌کنند.
  • در نت میانی رایحه رز و یلانگ در کنار فلفل و گل صدتومانی به مشام می‌رسد.
  • در نت پایه یا نهایی هم رایحه ماندگار و شیکی همچون مشک و وانیل و در کنار روایح دودی رخ‌نمایی می‌کنند تا ما در نهایت با عطری دل‌انگیز و کاملا لطیف زنانه مواجه باشیم.

لانوین اکلت زنانه

عطر ادکلن لانوین اکلت زنانه که در دسته ی پرفروش ترین عطر زنانه این کمپانی جای گرفته است با رایحه ی گل ها و میوه ها ، نشاط ، شادابی و امواج نت های موسیقی را برای شنونده به ارمغان می آورد .این ادکلن زنانه فرانسوی در سال ۲۰۰۶ روانه بازار شد و به سرعت به عطر امضای بسیاری از خانم‌های جوان و دختران نوجوان و پرشور برای استفاده روزانه قرار گرفت. روایح متنوع و بسیار سرزنده‌ای که در این عطر زنانه خنک در کنار یکدیگر جای گرفته‌اند، باعث می‌شوند تا شما حس شادابی و نشاط دل‌انگیزی با استفاده از آن پیدا کنید، حسی شبیه به حس قدم زدن در یک باغ گل بهاری!

در ساخت این رایحه ی خنک و شیرین از عصاره ی شکوفه ها ، میوه ها و گل های معطر استفاده شده است .

تیزر تبلیغاتی این عطر که یک دختر با بارش اشیاء کروی بنفش در فضای خیابان در حال گردش است و توجهش به این اشیاء جلب می شود.در پایان این تبلیغ نمونه ای بسیار بزرگ از این عطر در دست دختر دیده می شود.این تیزر زیبا کمک زیادی به مطرح شدن عطر لانوین اکلت شد.

روایح خطی و دلربای موجودر در این عطر شامل روایحی همچون مشک، کهربا، سدر، برگ درخت نارنج، گل صدتومانی، چای، گل ویستریا، شکوفه هلو، گل اوسمانتوس و یاس بنفش می‌شوند.

ورساچه کریستال نویر ادو پرفیوم

ورساچه کریستال نویر ادو پرفیوم که خیلی‌ها آن را با نام ورساچه مشکی می‌شناسند،‌ عطری کاملا گرم، شرقی و گل‌فام است که کمپانی ایتالیایی‌اش، آن را در سال ۲۰۰۴ برای خانم‌های بسیار شیک‌پوش، خاص‌پسند و اهل استایل‌های رسمی و کلاسیک به بازار روانه کرد. ورساچه مشکی جزو ادکلن های پر طرفدار زنانه در سراسر جهان است که با خط بوی قابل تحسین خود می‌تواند باعث درخشش شما در مهمانی‌های شبانه یا مناسبت‌های کاملا خاص و رسمی بشود.

  • رایحه هل، زنجبیل و فلفل در نت آغازین این عطر زنانه دل‌فریب، در کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند.
  • در نت میانی، رایحه گاردنیای یاسمنی در کنار نارگیل، شکوفه پرتقال و گل صدتومانی چیده شده است.
  • در نت پایانی هم روایح مشک، کهربا و چوب صندل سفید به خوبی شامه‌نوازی می‌کنند تا این عطر تلخ و شیک زنانه، انتخاب اول بسیاری از خانم‌های سخت‌پسند برای شب‌های سرد زمستانی باشد.

لالیک لامور

لالیک لامور، عطری خنک و بسیار لطیف برای استفاده روزانه برای تمامی گروه‌های سنی است. این عطر فرانسوی در سال ۲۰۱۳ با بازار آمد و در گروه بویایی گل‌فام و چوبی جای گرفت. خانم‌های طرفدار عطرهای زنانه لطیف و گلی، ‌تمایل زیادی به این عطر سبک و ملایم نشان می‌دهند و ادعا می‌کنند که با افشاندن آن روی پوست یا لباس، حس خوش حضور در یک گل‌فروشی بزرگ به آنها دست می‌دهد.هدف از تولید رایحه ی این محصول که با نام عزت ابدی نام گذاری شده ، ایجاد حس سربلندی و ابدی بودن شخصیت کسانی است که از این رایحه استفاده می کنند.

  • نت ابتدایی این عطر با روایح ترنج، بهارنارنج و رز، دلربایی می‌کند.
  • در نت میانی، روایح یاس، گاردنیای یاسمنی و گل مریم به مشام می‌رسد.
  • در نت پایانی هم رایحه مشک و سدر به خوبی در کنار رایحه شیک چوب صندل سفید خودنمایی می‌کنند تا به راحتی نتوان از این عطر زنانه پرفروش و پرطرفدار جهان چشم‌پوشی کرد.

ویولت لیدی معتبرترین مرجع خرید عطر و ادکلن اورجینال ایران

مهم ترین چالش در خرید ادکلن، مطمئن بودن از اصالت آن است که امروزه نه تنها در ایران، بلکه در تمام دنیا این امر رایج است که با توجه به قیمت ادکلن های اورجینال و توانایی محدود خرید این عطر ها، ارائه عطر های مشابه اصل و فیک بسیار رونق دارد.

بسیاری از افراد که قصد خرید عطر یا ادکلن برای خود دارند، در مورد تفاوت زیاد عطر اصل و فیک شنیده اند و قطعا همه میدانند که تمام عطر های موجود در دنیا، دارای ورژن های فیک فراوانی است که بدلیل قیمت بالای عطر های اصل، ارزش تجاری و سود دهی خوبی هم دارد.

عطر ویولت لیدی تمام توان و انگیزه خود را بر این نهاده، تا اعتماد افرادی که به دنبال عطر های اورجینال با قیمت معقول هستند را بدست آورد .

تشخیص عطرهای اورجینال

عطر و ادکلن‌های اورجینال همانطور که از نامشان پیداست، کاملا اصل و با بهترین کیفیت توسط برندهای سازنده آن‌ها تولید شده است. راه‌های شناسایی زیادی برای عطرهای اورجینال وجود دارد که شما می‌توانید در هنگام خرید از آن‌ها استفاده نمایید. طراحی با کیفیت و ظریف جعبه و بطری، وجود برچسب وزارت بهداشت (در برخی از عطرها)، قیمت متناسب با قیمت دلاری و … از مهم‌ترین راه‌های شناسایی عطرهای اورجینال هستند. خرید عطر و ادکلن اورجینال به خصوص در ایران کمی دشوار است!

از بهترین فروشگاه‌های عطر و ادکلن اورجینال که در چند دهه اخیر فعالیت آنلاین آن ها بسیار مورد توجه بوده است فروشگاه عطرافشان و لیلیوم و فروشگاه عطر و ادکلن ویولت لیدی است.
فروشگاه ویولت لیدی با دارا بودن برندهای محبوب و پرفروش عطر و ادکلن در کنار قیمت منصفانه توانسته است رضایت و خشنودی خریداران خود را جلب کند. علاوه برآن در صورتی که عطری از این سایت خریداری کردید و به اصالت آن شک داشتید، به راحتی می توانید آن را پیگیری نموده و در صورت اثبات عدم اصالت عطر شما، وجه پرداختی شما به طور کامل و در نهایت احترام به شما عودت داده خواهد شد. (violetlady.ir)

فروشگاه اینترنتی ویولت لیدی شرایط خرید ادکلن مردانه اصل و خرید ادکلن زنانه اصل را با قیمت های رقابتی برای اورجینال و شیک پسندان فراهم کرده است.

فروشگاه عطر ویولت لیدی با سال ها سابقه در فروش اینترنتی عطر ادکلن انواع برند ها را بصورت جزئی و عمده دارا است و با توجه به علاقه مندی، فصل، جنسیت، نوع رایحه و غلظت مد نظر، میتوانید محصول یا محصولات مورد نظر خود را در سایت جستجو کنید و خرید مطمئن با خیالی آسوده داشته باشید.

خلاصه دلایل خرید ادکلن از ویولت لیدی:

  • از اصالت کالای خود مطمئن هستید.
  • بهترین قیمت نسبت به بازار در اختیار شماست.
  • کالای خود را سریع تحویل میگیرید.
  • تنوع بالایی از محصولات در اختیار شماست.
  • ارسال رایگان پست پیشتاز از مزایای فروشگاه عطر ویولت لیدی است.

ویولت لیدی دسترسی شبانه روزی و خرید انواع عطر و ادکلن اصل زنانه و خرید عطر مردانه از برندهای مختلف روز دنیا را برای شما عزیزان تسهیل نموده و به شما امکان داده که با قیمت هایی بدون رقیب و به شکل سراسری خرید ادکلن مورد نیاز خود را در هر نقطه از میهن عزیزمان ایران، به راحتی انجام دهید.

نظرات