فیلم کامل جشن قهرمانی استقلال در سوپرجام ۱۴۰۱ و واکنش های جالب را ببینید

0

فیلم کامل و جنجالی جشن قهرمانی استقلال در سوپرجام ۱۴۰۱ و واکنش های جالب را ببینید در ویدئوی جشن قهرمانی استقلال سوپرجام ۱۴۰۱ بدون شادی و حواشی و جنجال ها را در ادامه مطلب از مجله حرف تازه مشاهده می کنید.

فیلم جشن قهرمانی استقلال سوپرجام

فیلم کامل جشن قهرمانی استقلال در سوپرجام ۱۴۰۱ و واکنش های جالب را ببینید

غمگین ترین جشن قهرمانی استقلال در سوپرجام ۱۴۰۱ بدون شادی و خوشحالی بازیکنان استقلال روز چهارشنبه ۱۱ آبان امسال (۱۴۰۱) برگزار شد. دیدار سوپر جام تیم استقلال و نساجی مازندران روز چهارشنبه ۱۱ آبان برگزار شد و استقلال تهران با نتیجه یک بر صفر به مقام قهرمانی سوپرجام فوتبال ایران در فصل ۱۴۰۱-۱۴۰۰ رسیدو جشن قهرمانی استقلال در اولین سوپرجام لیگ برتر فوتبال ایران با اهدای کاپ و جام به حسین حسینی کاپیتان آبی پوشان برگزار شد. اما نکته مهم در این مسابقه، شادی نکردن بازیگنان استقلال پس از قهرمانی و کسب سوپرجهام بود که توجه رسانه های داخلی و خارجی را به خود جلب کرد. در این دیدار ارسلان مطهری در دقیقه ۵۲ موفق به گلزنی شد. فیلم اهدای کاپ سوپرجام استقلال را در فصل ۱۴۰۰-۱۴۰۱ را در زیر ببینید:

دانلود ویدئو

تیم فوتبال استقلال قهرمان لیگ بیست و یکم قهرمان سوپرجام فوتبال ایران در سال ۱۴۰۱ شد. این اولین قهرمانی تیم فوتبال استقلال در لیگ برتر فوتبال ایران است.

استقلال با مربیگری ریکاردو ساپینتو پرتغالی چهارشنبه هفته جاری با برتری یک بر صفر مقابل نساجی قهرمان سوپرجام ایران شد.

بازیکنان استقلال در مراسم جشن قهرمانی استقلال به‌خاطر حوادث اخیر کشور خوشحالی نکردند. در این بین صدا و سیما در اقدامی عجیب و ناگهانی برنامه را متوقف کرد!
فتح‌الله‌زاده مدیرعامل باشگاه استقلال نیز در این‌باره توضیح داد: امروز حالت خاصی داریم و نمی‌خواهیم شادی کنیم، چون امروز روز شادی نیست. امیدوارم این جام برای ما خوش یمن باشد و بتوانیم در لیگ برتر هم قهرمان شویم.

فیلم کامل مراسم اهدای کاپ و جشن قهرمانی استقلال در سوپرجام 1401 و واکنش های جالب را ببینید

مراسم اهدای کاپ قهرمانی سوپرجام فوتبال ایران به استقلال تهران بدون خوشحالی و شادی انجام شد. استقلال قهرمان سوپرجام فوتبال ایران شد و بالاخره توانست برای اولین بار این عنوان را در فوتبال ایران کسب کند تا تنها جای خالی ویترین افتخارت خود را پر کند.

اما از نکات جالب سوپرجام این فصل فوتبال ایران میتوان به بی تماشاگر بودن این بازی اشاره داشت که برای دو تیم پرطرفدار و قدیمی فوتبال ایران جای تاسف داشت؛ البته جشن قهرمانی استقلال نیز شاید به عنوان خاص‌ترین جشن قهرمانی تاریخ فوتبال ایران در سالهای بعد شناخته شود جشنی که شبیه به جشن نبود و حتی در زمان بالارفتن جام که شاید اوج غایت یک رقابت ورزشی باشد، بازیکنان استقلال دست به سینه و بدون تحرک بر روی سکوی قهرمانی ایستادند!

 

نظرات