وضعیت تعطیلی مدارس و ادارات خوزستان فردا پنجشنبه ۱۲ آبان ۱۴۰۱ مشخص شد!

0

تعطیلی مدارس و ادارات خوزستان و آبادان و اهواز فردا پنجشنبه ۱۲ آبان ۱۴۰۱ به علت شدت گرمای هوا و آلودگی هوا مشخص شد + اسامی شهرها در تعطیلی مدارس خوزستان و شهرهای خوزستان اهواز و آبادان ، شادگان ، سوسنگرد الودگی هوا فردا پنجشنبه ۱۲ آبان ۱۴۰۱ در ادامه در پاسخ به سوال آیا مدارس و ادارات و بانک ها و دانشگاه های شهرهای خوزستان و اهواز فردا پنجشنبه ۱۲ آبان ۱۴۰۱ تعطیل است یا نه جزئیات اخبار جدید درباره وضعیت تعطیلی فعالیت مدارس و ادارات خوزستان و اهواز و خرمشهر برای فردا را بخوانید

تعطیلی مدارس و ادارات استان خوزستان فردا پنجشنبه 12 آبان 1401

وضعیت تعطیلی مدارس و ادارات استان خوزستان فردا پنجشنبه ۱۲ آبان ۱۴۰۱ بعلت گرد و غبار

با توجه به دلیل افزایش غلظت گرد و غبار و ذرات معلق در هوا در استان خوزستان، هنوز خبری مبنی تعطیلی مراکز آموزشی و ادارات و بانک ها در استان خوزستان و شهرهای این استان اعلام شده است. در صورت هر گونه تعطیلی در همین بخش به اطلاع شما خواهد رسید.

طبق سنوات قبل، روزهای پنجشنبه مدارس تعطیل هستند. اما درباره تعطیلی دانشگاه ها و بانک ها و مراکز اموزشی و ادارات استان خوزستان به دلیل گرد و خاک و آلودگی هنوز تصمیمی اتخاذ نشده است.

اداره کل هواشناسی خوزستان در اطلاعیه هشدار نارنجی اعلام کرده بود: با توجه به بالا رفتن ضرایب ناپایداری و احتمال تشکیل گرد و خاک همرفتی تا اواخر وقت روز چهارشنبه وزش باد متوسط تا شدید همراه با تندباد لحظه‌ای و گرد و خاک همرفتی در مناطق غربی، جنوب غربی، مرکزی و جنوبی استان وجود دارد.
مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: بیشترین میزان بارندگی ۲۴ ساعت گذشته در حسینیه اندیمشک به میزان ۵۸.۵ میلیمتر ثبت شد.

به گزارش اداره کل هواشناسی خوزستان محمد سبزه زاری بیان کرد: میزان بارندگی ۲۴ ساعت گذشته ایستگاه‌های مسجد سلیمان ۲۹، گتوند ۲۵.۴، بستان ۱۸، شوشتر ۱۶.۵، لالی ۱۴.۷، صفی آباد دزفول ۷.۶، رامهرمز ۶، شوش ۲ و ایذه ۱.۲ میلیمتر گزارش شده است.
وی افزود: میزان بارش باران سنج های ایذه سراک ۳۶، پیر موسی ۶، قلعه تل چهار و دشت سوسن ۲ میلیمتر ثبت شده است.
به گفته سبزه زاری در بررسی نقشه‌های پیش یابی به دلیل تاثیر سامانه ناپایدار تا روز جمعه بر روی خوزستان شاهد ناپایداری به شکل وزش باد شدید و توفان گرد و غبار همرفتی در برخی نقاط رگبار و رعدوبرق خواهیم بود.

وی ادامه داد: با تقویت بارش‌های این سامانه به ویژه در روزهای چهارشنبه تا اواخر پنجشنبه شاهد بارش‌ گسترده به ویژه در نیمه شرقی و شمالی خوزستان و در بقیه نقاط استان به شکل نقطه‌ای خواهیم بود.
مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: رعد و برق، تندباد لحظه‌ای، وقوع صاعقه و برخاستن گرد و غبار همرفتی و احتمال ریزش تگرگ نیز همراه با این سامانه پیش بینی می‌شود.
اداره کل هواشناسی خوزستان در این خصوص هشدار سطح نارنجی صادر کرده بود.

نظرات