فیلم کامل و تکان دهنده دستگیری توماج صالحی و بعد از دستگیری را ببینید

0

فیلم کامل و تکان دهنده دستگیری توماج صالحی و بعد از دستگیری را ببینید

فیلم کامل دستگیری توماج صالحی و فیلم بعد از دستگیری و اولین اظهاراتش را ببینید که در فیلم بعد از دستگیری توماج صالحی و حرف های وی بعد از دستگیری و بازداشت را ببینید

فیلم کامل و تکان دهنده دستگیری توماج صالحی و بعد از دستگیری را ببینید

بتازگی خبر بازداشت و دستگیری توماج صالحی خواننده رپ در رابطه با اعتراضات اخیر با واکنش های زیادی همراه بوده است. ساعاتی پیش امروز فیلم توجام صالحی بعد از دستگیری و بازداشت در رابطه با اعتراضات با چشم بند در شبکه های اجتماعی منتشر شد. بتازگی خبر بازداشت و دستگیری توماج صالحی خواننده رپ در رابطه با اعتراضات اخیر با واکنش های زیادی همراه بوده است.
توماج صالحی پس از دستگیری گفت: اشتباه کردم. من قصدم شما نبودید! این جملاتی است که توماج بلافاصله بعد از بازداشت در خواب جلوی دوربین می گوید!

او با این جملات ابراز پشیمانی کرده و بنا به گفته هایش مخاطبش گروه دیگری بوده است. خبر دستگیری توماج صالحی به نام دستگیری خواننده قلدر در شبکه های اجتماعی پر سرچ شد.

این رپر ایرانی با آهنگ های سیاسی و ضد انقلابی معروف شده است. ویدیوی لحظه دستگیری و بازداشت توماجه صالحی را در زیر و بعد از بازداشت در فیلم زیر ببینید:

توماج صالحی انقدر ویدیوهایی مختلف از خود ضبط کرده است که هر کدام از آنها جرم بسیار سنگینی دارد و باید ببینیم در آینده مراجع قضایی چه حکمی را برای او صادر خواهند کرد.

به گزارش خبرگزاری قوه قضاییه، سید محمد موسویان در خصوص جزئیات پرونده توماج صالحی بیان کرد: این فرد شب گذشته به اتهام فعالیت تبلیغی علیه نظام، همکاری با دولت‌های متخاصم و تشکیل گروه‌ غیرقانونی به قصد برهم زدن امنیت کشور با نیابت قضایی در یکی از استان‌های کشور دستگیر شد. وی افزود: متهم در حال حاضر با صدور قرار تحت نظر شعبه بازپرسی قرار دارد. دادستان اصفهان تصریح کرد: متهم در ایجاد اغتشاشات و دعوت و تشویق به اغتشاش و آشوب‌های اخیر در استان اصفهان و در شهرستان شاهین شهر نقش کلیدی داشته است. موسوی گفت: کیفرخواست پرونده متهم توماج صالحی پس از بررسی کامل پرونده برای محاکمه به دادگاه ارجاع خواهد شد.

دستگیری توماج صالحی در حال فرار صحت ندارد

موسویان با بیان اینکه این فرد در استان چهارمحال و بختیاری دستگیر شده است گفت: در مورد دستگیری فرد دستگیر شده خبری منتشر شد که توماج صالحی در مرز کشور و در حال فرار از کشور دستگیر شده، که اصلا چنین نبوده است. پس از اطلاع از حضور وی در استان همجوار استان چهارمحال و بختیاری طی نیابت قضایی که به آن استان دادیم؛ آنجا دستگیر شد و الان در اختیار دادسرای عمومی و انقلاب اصفهان است تا به پرونده‌اش رسیدگی شود.

واکنش ها

دادستان اصفهان با بیان اینکه توماج صالحی در استان چهارمحال و بختیاری دستگیر شده است؛ گفت: طی نیابت قضایی که به آن استان دادیم؛ آنجا دستگیر شد و الان این فرد در اختیار دادسرای عمومی و انقلاب اصفهان است تا به پرونده‌اش رسیدگی شود.
سید محمد موسویان دادستان عمومی و انقلاب اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: توماج صالحی شب گذشته دستگیر شده و پرونده‌اش در مرحله تحقیقات است.

نظرات