ماجرای کامل کشف حجاب دنیا مدنی بازیگر با واقعیت های لورفتن عکس بی حجابش

0

ماجرای کامل کشف حجاب دنیا مدنی بازیگر با واقعیت های لورفتن عکس بی حجابش

فیلم / کشف حجاب ناگهانی دنیا مدنی بازیگر ایرانی با تیپ عجیب و جنجالی را ببینید و واقعیت های لورفتن عکس های بی حجاب دنیا مدنی روز گذشته در شبکه های اجتماعی با واکنش های منفی همراه بوده و بازتاب گسترده ای در شبکه های اجتماعی داشته است

فیلم کشف حجاب دنیا مدنی

کشف حجاب دنیا مدنی بازیگر

ساعاتی پیش دنیا مدنی، بازیگر سینما و تلویزیون حجاب از سر برداشت و بطور رسمی کشف حجاب کرد. او که اخیرا در خارج از کشور حضور دارد و برای شرکت در جشنواره هوف آلمان به این کشور سفر کرده، بی حجاب مقابل دوربین خبرگزاری خارجی ظاهر شد. او دختر رویا تیموریان بازیگر پیشکسوت است.

خانم دنیا مدنی در واکنش به انتشار عکس های بی حجابش توسط خبرنگار خارجی در فضای مجازی در اینستاگرامش استوری به اشتراک گذاشت و اعلام کرد که این تصاویر شیطنت یکی از خبرنگاران خارجی بوده است و قرار نبوده تصاویرش منتشر شود و فقط متن مصاحبه قرار بوده در مجله ای چاپ شود.

ماجرای کامل

برخی از پیج های اینستاگرامی با انتشار تصاویر این بازیگر نوشتند دنیا مدنی در مصاحبه ای که با یکی از خبرگزاری های خارجی داشته است اقدام به کشف حجاب نموده و گویا برای همیشه از از دنیای بازیگری خداحافظی نموده است.

جشنواره فیلم هوف یک جشنواره فیلم آلمانی است که هر ساله در ماه اکتبر در شهر هوف، بایرن برگزار می‌شود. جدا از تولیدات خارجی متعدد، تمرکز اصلی این فستیوال به طور سنتی بر روی فیلم‌های آلمانی است. این جشنواره از مهم‌ترین رویدادهای فرهنگی کشور آلمان بوده و با هدف شناخت سینماگران جوان و تازه نفس که مدل جدیدی از سینما را ارایه می دهند، از سال ۱۹۶۷ تاکنون برگزار شده است. بسیاری از فیلم‌سازان بزرگ تاریخ سینما نظیر پیتر جکسون، جیم جارموش، ویم وندرس، ورنر هرتزوگ و… اولین فیلم‌های خود را در دوره‌های قبل این جشنواره به نمایش گذاشته‌اند.

این جایزه توسط بنیاد فردریش باور تامین می‌شود و توسط آکادمی هنرهای زیبای باواریا به یادبود هاینز بادویتز اهدا می شود. این جایزه جایگزین جایزه هاینز بادویتز در سال‌های ۲۰۱۶ و ۲۰۱۷ اهدا می‌شد. این جایزه برای بهترین کارگردان فیلم اولی تعلق می‌گیرد. جایزه یک شمش طلای یک کیلوگرمی با ارزش فعلی حدود ۳۵۰۰۰ یورو است. علاوه بر این، برنده جایزه به مدت یک سال از مشاوره هنری بهره می برد. هر کارگردانی که اولین فیلم بلندش در جشنواره نمایش داده می شود، به طور خودکار در مسابقه شرکت می کند.

نظرات