همسر دوم رستم قاسمی کیست؟ بیوگرافی همسر دوم رستم قاسمی با عکس و سوابق

10

همسر دوم رستم قاسمی کیست؟ بیوگرافی همسر دوم رستم قاسمی با عکس و سوابق

همسر دوم رستم قاسمی کیست؟ بیوگرافی همسر دوم رستم قاسمی با ماجرای فوت همسر اولش مرضیه السادات قاسمی و همسر دومش با ماجرای عکس های لورفته دونفره با همسر دومش در مالزی در ادامه کامل ببینید

همسر جدید رستم قاسمی کیست؟ بیوگرافی همسر اول و دوم رستم قاسمی جنجال ها

بیوگرافی همسر دوم رستم قاسمی با عکس

عکس همسر دوم رستم قاسمی پس از سفر به مالزی در آبان ماه لو رفت. رستم قاسمی تنها یک ماه پس از لو رفتن عکس همسر دومش بر اثر بیماری درگذشت. او مدت ها بود بیمار بود و در نهایت در ۱۶ آذر ۱۴۰۱ درگذشت.

رستم قاسمی پس از فوت و درگذشت همسر اولش مرحومه مرضیه السادات قاسمی مجددا ازدواج کرده است. از روز گذشته انتشار عکس های خصوصی رستم قاسمی وزیر راه و شهر سازی رئیسی با واکنش های زیادی همراه بوده و در حال دست به دست شدن است. این عکس ها و تصاویری که ار رستم قاسمی و همسر دومش منتشر شده برای اولین بار توسط خبرنگار شبکه ضد انقلاب اینترنشنال به نام شاهد علوی رسانه ای شد.

گفتنی است که سرداررستم قاسمی پس از فوت و درگذشت همسر اولش مرحومه مرضیه السادات قاسمی گویا مجددا ازدواج کرده است

دیروز در فضای مجازی و در اقدامی غیراخلاقی، عکس‌هایی با هدف حاشیه سازی درباره رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی منتشر شده است.

به گزارش روزنامه ایران: قطع نظر از اصالت عکس‌ها، انتشار عکس‌های خصوصی یک فرد با چه هدفی جز اغراض کثیف سیاسی منتشر می شود. متأسفانه بارها و به کرات شاهد بوده‌ایم که برخی جریان‌های سیاسی و عناصر مرموز و معلوم الحال و به دور از اصول اولیه اخلاقی، اقدامات و تحرکاتی مغرضانه را علیه نیروهای پرکار و پرتلاش انجام می دهند که نشان دهنده بی‌ اخلاقی‌ های تمام ناشدنی است! هجمه‌ها و حملاتی که برخی نیروهای انقلابی را نشانه رفته است برای این است که تصویری ضدمردمی از آنها برای افکار عمومی ایجاد کنند که البته مردم به اخبار غیراخلاقی حساس هستند و تحت تاثیر قرار نمی گیرند.

همسر جدید رستم قاسمی کیست؟ بیوگرافی همسر اول و دوم رستم قاسمی جنجال ها

علت فوت همسر اول رستم قاسمی

سردار رستم قاسمی در سال ۱۳۶۳ با خانم مرضیه السادات قاسمی ازدواج کرد. مرحومه مرضیه سادات قاسمی در سال ۸۶ به دلیل و علت بیماری درگذشت. حالا عکس ها و تصاویری از وزیر کابینه رئیسی منتشر شده که نشان می دهد او پس از فوت همسرش تجدید فراش کرده و دوباره ازدواج کرده است.

رستم قاسمی تنها بیک ماه پس از لو رفته عکس همسر دومش بر اثر بیماری درگذشت. او مدت ها بود بیمار بود و در نهایت در ۱۶ آذر ۱۴۰۱ درگذشت.

واکنش ها

در واکنش به انتشار عکس های خصوصی و زن و شوهری رستم قاسمی، علی جعفری مشاور و رئیس دفتر وزیر راه و شهرسازی در توییتر گفت: انتشار عکس های خصوصی زن و شوهر کار بسیار غیر اخلاقی می باشد و دور از شرافت و انسانیت است .

سردار قاسمی درباره بیماری و فوت همسرش گفته: همسرم در روزهایی بیماری، هیچوقت قبول نکرد خواهر یا مادرش در بیمارستان در پیشش بمانند و منم خودم نزدش می ماندم ، او شش بار عمل کرد و هر بار حدود ده روز در بیمارستان بود. همسر بسیار به من وابسته بود و من مانند پرستار از او مراقبت می کردم.

ماجرای عکس های لورفته با همسر دومش

در ۹ آبان ۱۴۰۱ عکس های خصوصی و زن و شوهری سردار رستم قاسمی توسط شاهد علوی خبرنگار شبکه ضد انقلاب اینترنشنال منتشر شد. در توضیح این عکس ها امده که مربوط به دوران وزارت نفتی او در دولت احمدی نژاد و در محوطه پشتی برج‌ های دوقلوی پتروناس کوالالامپور مالزی گرفته شده است.

جعفری در صفحه توییتری خود نوشت : «صرف نظر از اصالت عکسها ، انتشار عکسهای خصوصی یک زن و شوهر با کدام مکتب اخلاقی سازگار است؟ برای اغراض سیاسی ، شرافت و انسانیت را لجن مال نکنیم.»

در ۹ آبان ۱۴۰۱ عکس های خصوصی و زن و شوهری سردار رستم قاسمی توسط شاهد علوی خبرنگار خارجی منتشر شد.

در توضیح این عکس ها امده که مربوط به دوران وزارت نفتی او در دولت احمدی نژاد و در محوطه پشتی برج های دوقلوی پتروناس کوالالامپور مالزی گرفته شده است.

گفته می شود این خانم «فاطمه (افسانه) مولایی» همسر و مشاور آقای وزیر در وزارت راه و شهرسازی می باشد ، خانم مولایی اهل ابهر ، از ازدواج اول خود دو فرزند دارد .

10 دیدگاه در “همسر دوم رستم قاسمی کیست؟ بیوگرافی همسر دوم رستم قاسمی با عکس و سوابق

  1. محمد گفت:

    زن و شوهر بودن… شما با زن یا شوهر خودت چیکار میکنی؟ عکس عقد و عروسیتون هم محجبه هست؟

  2. فروزان گفت:

    خداوند رحمتشون کنه،

  3. فرزانه گفت:
    6
    2

    این آقا پاسدار بوده چرا خانمشو باید بی حجاب ببره مسافرت این یعنی انقلابی‌ها انقلابی حالا بماند که انتشار ش درست نبوده ولی پس خدا و حجاب چی میشه اونم یه پاسدار!!!

  4. امینه گفت:
    20
    1

    اولا در مکان عمومی بوده و خصوصی نبوده دوما مساله ریاکاری و جای مهری است که روی پیشانی این آقاست

  5. محسن گفت:
    15
    1

    کاری ندارم عکسارو فقط اینکه این آقا چقدر جوون شدن از اون سالها واقعا اینا چیکار میکنن جوون تر میشن بقیه پیر…

  6. بهاره گفت:
    25
    1

    آزادی حجاب واسه اینا خوبه اما واسه مردم عادی جرمه

  7. Yado گفت:
    19
    3

    ما کار نداریم کیه و کارکردش چطوره فقط این مهمه رفته مالزی واسه چی یه فرد انقلابی اونجا چه کاری داره

  8. بردبار گفت:
    10
    27

    هر انسانی ممکن است عکس های خصوصی و خانوادگی داشته باشد. فارغ از اینکه عملکرد این شخص در وزارت مسکن خوب بوده یا بد بوده و چه شخصیتی دارد، انتشار عکس های خانوادگی و خصوصی این فرد، کاری خلاف اخلاق و انسانیت است.
    اگر کسی نقدی از کسی دارد باید نسبت به عملکرد او صحبت کرد و الا انتشار عکس های خانوادگی، هیچ چیز بدی از آن شخص را ثابت نمی کند.

  9. محمود آقاجانی گفت:
    12
    35

    عنتر نشنال میسوزد بسوز که خوب میسوزی و یادت باشد که اعتبارتان چوب دو سر نجس است

  10. مهدی گفت:
    20
    2

    خدا تو کشور ما در وتخته راجفت آفریده از یک طرف اینا ازطرفی هم اونا حالا ما این وسط گیر کردیم..

نظرات