راهنمای خرید پارکت لمینت

0

آیا به دنبال ارتقاء خانه یا محل کار خود با پارکت لمینت هستید؟ با وجود ظاهر و محصولات بسیار زیادی که می‌توانید از بین آنها انتخاب کنید، فرآیند خرید می‌تواند طاقت فرسا باشد. این راهنما با ارائه تمام جزئیاتی که برای یافتن بهترین کفپوش لمینت برای کاربردتان نیاز دارید، به ساده‌تر شدن تصمیم شما کمک می‌کند.

 پارکت لمینت

کفپوش‌های چوبی داغ‌ترین محصول موجود در کفپوش‌های حال حاضر هستند و کفپوش‌های لمینت راهی مقرون‌به‌صرفه را به صاحبان خانه، برای دستیابی به ظاهر رویایی کف‌پوش‌های چوبی ارائه می‌دهند. لمینت‌ها به عنوان یک راه حل کم تعمیر و بادوام شناخته می‌شوند. کفپوش لمینت با وجود سایر روندهای رو به رشد مانند کاشی وینیل یا سرامیک، همچنان جایگزین اصلی کفپوش چوبی است. همچنین نازل بودن قیمت پارکت لمینت نسبت به کفپوش‌های چوبی، این محصول را در بین مشتریان به یک انتخاب مطلوب تبدیل کرده است.

در واقع، کارشناسان املاک و مستغلات، کفپوش لمینت را یکی از بهترین گزینه‌ها برای افزایش ارزش خانه می‌دانند که قبل از آن چوب سخت، سنگ و کاشی قرار دارد.

نگران نباشید، ما اینجا هستیم تا به تصمیم گیری شما کمک کنیم. در مورد راهنمای خرید پارکت لمینت، ویژگی‌های شاخص پارکت لمینت و همچنین موارد استفاده، ساخت، ظاهر و غیره را بیان خواهیم کرد. برای یادگیری نحوه انتخاب بهترین محصول کفپوش لمینت برای خانه یا محل کار خود و همچنین خرید پارکت لمینت و خرید پارکت لمینت سوپر داچ ، تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

کفپوش لمینت چیست؟

لمینت یک گزینه محبوب برای کفپوش در خانه های اجاره‌ای است اما مشاغل نیز ایده‌آل است. ظاهر واقع گرایانه چوب و سنگ همراه با تمیز کردن روتین، کم تعمیر و نگهداری آسان، خرید پارکت لمینت را وسوسه انگیز جلوه می‌دهد.

این نوع کفپوش مصنوعی برای اولین بار در دهه ۱۹۷۰ به عنوان اولین جایگزین مصنوعی برای چوب طبیعی در بازار کفپوش سر و صدا کرد.  خرید پارکت لمینت ورقه ورقه به سرعت رواج پیدا کرد، زیرا تولیدکنندگان محصولی کم هزینه و شبیه به چوب را پیدا کرده بودند.

لمینت جایگزینی برای کفپوش های چوبی بود و انواع دیگر آن به مرور زمان از لحاظ ظاهر، به کفپوش چوبی نزدیک و نزدیک‌تر شدند. اما در حال حاضر خرید کفپوش لمینت ورقه ورقه، به دلایل مختلفی به عنوان کفپوش چوبی قوی و مناسب، با استقبال روبه‌رو شده است.

چرا از کفپوش لمینت استفاده کنیم؟

پارکت لمینت

چه چیزی باعث می شود که این کفپوش سنتی به عنوان یک گزینه محبوب در خانه‌ها و مشاغل مدرن رواج پیدا کند؟ در اینجا دلایلی ذکر شده است که مالکان خانه به انتخاب و خرید کفپوش لمینت، ادامه می‌دهند:

مزایای کفپوش لمینت

  • بادوام: دوام و ماندگاری عالی کفپوش لمینت آن را به گزینه خوبی برای مناطقی که در آنها تردد و رفت و ‌آمد بسیار می‌باشد، تبدیل نموده است. بچه‌ها و حیوانات خانگی عمدتا به مرور زمان به کف‌ خانه‌ها آسیب می‌زنند و کفپوش لمینت می‌تواند این آسیب را به حداقل برساند.
  • مقاومت در برابر خراش بیشتر از وینیل: لمینت دارای یک لایه سایش قوی است که از کف در برابر خراش، فرورفتگی، سایش و لکه محافظت می‌کند.
  • ظاهر واقعی چوب و سنگ: تخته‌های کف لمینت اغلب دارای جزئیات سطحی برای تقلید بیشتر ظاهر چوب سخت طبیعی هستند و می توانند ظاهر و احساس چوب سخت تراشیده شده با دست، چوب برجسته، چوب سخت آسیب دیده یا بافت‌دار یا صاف داشته باشند.
  • مقاومت در برابر حجم کمی از آب: پیشرفت در ساخت و ساز باعث بهبود قابلیت‌های لمینت در برابر آب می‌شود. اکثر کفپوش های لمینت جدید می‌توانند رطوبت موضعی را تحمل کنند. نصب صحیح به جلوگیری از نفوذ آب از میان تخته‌ها کمک می‌کند.
  • تمیز کردن و نگهداری آسان: در صورت نیاز، پاک کردن یا جارو کردن آشغال‌ها به سادگی امکان پذیر است.
  • نصب آسان: کفپوش لمینت به گونه‌ای طراحی شده است که به عنوان یک کف شناور نصب شود، به این معنی که در زیر زمین محکم نمی شود، بلکه با طراحی به هم پیوسته “شناور” می‌شود.
  • ایستادن آسان برای مدت زمان طولانی: بیشتر نصب لمینت شامل لایه زیرین است که باعث می‌شود کف زیر پا احساس راحتی بیشتری داشته باشد.
  • مقرون به صرفه: کفپوش‌های لمینت یک جایگزین مقرون به صرفه برای کفپوش‌های چوبی هستند. قیمت پارکت‌های لمینت بسیار مناسب‌تر از کفپوش‌های چوبی است.

معرفی پارکت لمینت سوپر داچ

پارکت لمینت سوپر داچ  نسبت به کفپوش های لمینت معمولی بهتر به نظر می رسند؛به‌طوری که در فرآوری و تولید آن دقت و ظرافت بیشتری به کار رفته است و می‌تواند جلوه بهتری به خانه و محل کار شما بدهد.

پارکت لمینت سوپر داچ از بالا تا پایین تماماً حس وحال چوب را به مخاطب القا می‌کند. بنابراین، درست مانند کفپوش های چوبی جامد، در زیر پا سخت‌تر از کفپوش لمینت احساس می‌شود. تمام پارکت های سوپر داچ از پیش سنباده‌کاری شده و روکش شده هستند، بنابراین صاف و بدون پارگی هستند.

کفپوش لمینت سوپر داچ با لایه زیرین فوم و هسته مصنوعی خود، در زیر پا نرم و تقریباً فنری به نظر می‌رسد. لایه سایش زیر پاهای برهنه یا جوراب صاف و راحت است اما می‌تواند زیر پاشنه ها لیز باشد.

کفپوش سوپر داچ و کفپوش لمینت معمولی در تمیز کردن و نگهداری با هم برابر هستند، زیرا هر دو سطوح نسبتاً ظریفی هستند که هرگز نباید خیس شوند.

هوشمندانه ترین راه برای نگهداری هر دو نوع کفپوش استفاده از جارو خشک یا جاروبرقی خشک برای تمیز کردن هر چه بیشتر است. قابل ذکر است که از بخارشوی‌ها و موپ‌های مرطوب خودداری کنید.

نحوه تمیز کردن پارکت لمینت سوپرداچ

کفپوش لمینت سوپر داچ به راحتی تمیز و نگهداری می‌شود. مهم‌ترین نکته قابل توجه این است که هنگام نشت‌ آب، آنرا در سریع ترین زمان ممکن تمیز کنید تا از نفوذ رطوبت و آسیب به پارکت جلوگیری شود.

نکات مهمی که باید در مورد تمیز کردن پارکت لمینت سوپر داچ بدانید:

  • به طور مرتب گرد و غبار، کثیفی یا زباله را جارو کنید یا از جاروبرقی استفاده کنید.
  • از شستن کف با صابون، آب، مواد شوینده صابون روغنی یا هر ماده تمیزکننده مایع دیگری خودداری کنید. این می تواند باعث تورم، تاب برداشتن، لایه لایه شدن و جدا شدن خطوط مفصلی شود.
  • از استفاده از پشم فولادی، پاک کننده‌های ساینده یا پاک کننده‌های قوی آمونیه یا کلردار خودداری کنید.

سخن پایانی

دراین مطلب مهم‌ترین نکاتی که هنگام خرید پارکت لمینت باید در نظر را بیان کردیم. تصمیم شما تا حد زیادی به مکانی که می خواهید پارکت لمینت را نصب کنید و سلیقه طراحی شما بستگی دارد.

شما می‌توانید شهر پارکت را که بزرگ‌ترین فروشگاه فروش پارکت لمنیت در ایران است را انتخاب کنید. با انواع پارکت‌های با کیفیت و مقرون به صرفه آشنا شوید و بهترین و مناسب‌ترین پارکت را مناسب با کاربری و سلیقه مورد نظر خود، انتخاب کنید. شما می‌توانید جهت ارتباط با کارشناسان مجرب و مشاوره رایگان خرید  به این مجموعه مراجعه کنید.

نظرات