بیوگرافی بیتا زرتشت همسر رامین راستاد کیست + پیج اینستاگرام و سوابق شغلی

0

بیوگرافی بیتا زرتشت همسر رامین راستاد با عکس و سوابق و اینستاگرام

همسر رامین راستاد کیست؟ بیوگرافی بیتا زرتشت همسر رامین راستاد با عکس و پیج اینستاگرام همسر رامین راستاد همراه سوابق شغلی و زندگی شخصی و عکس ها و تصاویر وی با ماجرای ازدواج تا حواشی و جنجال های اخیر در اغتشاشات و اعتراضات در ادامه مطلب از مجله حرف تازه میخوانید:

همسر رامین راستاد کیست؟ بیوگرافی بیتا زرتشت همسر رامین راستاد با عکس و سوابق

همسر رامین راستاد کیست؟

بیتا زرتشت متولد دهه ۵۰ در تهران، همسر رامین راستاد بازیگر معروف و پرکار سینما و تلویزیون ایران است که در آبان ماه ۱۴۰۱ خبر بازداشت او در رسانه ها منتشر شد، خبری که به سرعت از سوی همسرش تکذیب شد.

سوابق تا ماجرای ازدواج

از شغل و زندگی خصوصی خانم بیتا زرتشت خبری در دست نیست و گویا ایشان در عرصه سینما و بازیگری فعالیت ندارد و به شغل دیگری مشغول می باشد.

او سال ها پیش با رامین راستاد ازدواج کرده و صاحب یک پسر و یک دختر است. دختر او صدف متولد ۷۰ و پسرش آرشک متولد سال ۸۲ است و در زمینه موسیقی فعالیت دارد.

بیوگرافی بیتا زرتشت همسر رامین راستاد کیست + پیج اینستاگرام و سوابق شغلی

عکس همسر و مادر رامین راستاد

عکس همسر و مادر رامین راستاد

این بازیگر در روزن زن با متن زیر به همسر و مادرش این روز را تبریک گفت: روز زن بر زنان سرزمینم مبارک???
تبریک ویژه به مادرم و همسرم، عزیزترین زنان زندگیم ???❤️❤️❤️

آقای راستاد درباره پدرش گفته: همیشه از رابطه خودم و پدرم لذت برده ام. در سینما بازبینی به نام جهانگیر میرشکاری را شناختم که سه فرزند داشت و می دیدم چگونه مثل پروانه دور او می چرخیدند. یک بار به او گفتم چه کار کرده ای که بچه هایت اینقدر دوستت دارند و گفت فقط به آنها عشق داده ام.

او گفته: اسم ارشک را مادرش انتخاب کرد. دوست داشتم اسمش را ببرک بگذارم. ببرک کارمل یکی از قهرمانان افغان است. آنقدر به این اسم علاقه دارم که حتی جاهایی که نام کاربری بخواهد ببرک می گذارم.

اما مادرش ارشک را دوست داشت و من دیدم هم اسم خوبی است و هم اینکه حق مادرش است . که نام او را انتخاب کند. اسم دخترم هم صدف است. او وارد ۲۴ سالگی می شود. رابطه ام با او هم خیلی خوب است اما طبیعی است که با مادرش راحت تر باشد. ۱۴ یا ۱۵ سالش بود که یکی دو کار بازی کرد، خوب هم ظاهر شد اما خودش دیگر نخواست ادامه بدهد.

نظرات