بازداشت همسر رامین راستاد صحت دارد؟ + واکنش رامین راستاد به بازداشت همسرش

1

بازداشت همسر رامین راستاد صحت دارد؟ + واکنش رامین راستاد به بازداشت همسرش

خبر شوکه کننده بازداشت همسر رامین راستاد در تجمعات اعتراضی تهران (۷ آبان ۱۴۰۱) از سوی این بازیگر تکذیب شد بازداشت همسر رامین راستاد در اعتراضات و اغتشاشات منطقه ۲۲ تهران به همراه سه زن دیگر خبری است که از ساعاتی پیش در شبکه های اجتماعی در حال انتشار است و حاکی از این است که همسر این بازیگر مشهور سینما و تلویزیون که اخیرا در سریال راز ناتمام در نقش هاشمی رفسنجانی ایفای نقش کرده بود در تجمعات اعتراضی در تهران بازداشت شده است. اما این خبر صحت ندارد و تکذیب شد.

بازداشت همسر رامین راستاد

رامین راستاد دستگیری همسرش را تکذیب کرد و در صفحه اینستاگرامش نوشت: به شایعات توجه نکنید و من و همسرم در صحت سلامت در منزل حضور داریم . و این شایعات برای تشویش اذهان عمومی است

او با متنی تلویحا خبر دستگیری همسر جوانش را تکذیب کرد.

ساعاتی پیش بیتا زرتشت همسر رامین راستاد در تجمعاتی اعتراضی در منطقه ۲۲ تهران به همراه سه زن بازداشت شد. او قصد داشت به همراه ۳ نفر دیگر در تجمعات و اغتشاشات در تهران حاضر شود که توسط ماموران امنیتی دستگیر شد.

ساعاتی پیش خبرگزاری برنا نوشت: بیتا زرتشت، روز گذشته (۷ آبان ۱۴۰۱) در جریان اغتشاشات رخ داده در یکی از مناطق تهران بازداشت شد.

او عصر روز گذشته شنبه در منطقه ۲۲ تهران به همراه سه زن دیگر در حالیکه مشغول آماده‌سازی سنگ و چوب برای حمله به مأموران انتظامی بود، بازداشت شد.

به همراه این افراد، یک دستگاه پراید سفیدرنگ بدون پلاک توقیف شده که پس از بازرسی، چند گونی حامل سنگ و چوب دستی در این خودرو کشف شده است.

او دو فرزند یک دختر و یک پسر دارد. رامین راستاد بازیگر سینما و تلویزیون اهل ایران است. او با بازی در تنها دوبار زندگی میکنیم تا حدودی مطرح شد. از فیلم های دیگرش میتوان به باغ قرمز، آزاد به قید شرط، برخورد خیلی نزدیک، دایره زنگی، مجنون لیلی، یکی از میان همه، میم مثل مادر و پارازیت اشاره نمود.

رامین راستاد (زاده ۲ خرداد ۱۳۵۱ – تهران) بازیگر سینما و تلویزیون اهل ایران است.دانشجوی انصرافی رشته, ادبیات در ترم سه دانشگاه است، اصالتا تهران است بواسطه نظامی بودن پدرش در مشهد بدنیا آمد, و دوران کودکی اش در بندرعباس سپری شد سه برادر دارد.

1 دیدگاه در “بازداشت همسر رامین راستاد صحت دارد؟ + واکنش رامین راستاد به بازداشت همسرش

  1. این منم گفت:

    اگه بوده که سلبریتی بودن شوهرش دلیلی بز بخشش اش نیست .اگر هم عاقل بوده و نرفته و خبر کذبه که هیچ

نظرات