آخرین خبر درباره تعطیلی مدارس فردا دوشنبه ۹ آبان ۱۴۰۱ (تعطیلی مدارس جدید)

0

آخرین خبر درباره تعطیلی مدارس و دانشگاه ها فردا دوشنبه ۹ آبان ۱۴۰۱ به علت آلودگی هوا و گرد و خاک و بارندگی و آنفلونزا و حوادث اخیر فردا واقعیت دارد یا نه؟ + اخرین وضعیت تعطیلی مدارس روز دوشنبه ۹ آبان ماه ۱۴۰۱ در شهرهای تهران و البرز و ایلام و شهرهای جنوبی ، اصفهان ، تبریز ، زاهدان، زابل، مشهد ، خوزستان ، اهواز ، یزد ، تهران ، بوشهر ، زنجان ، اصفهان ، رشت ، سقز ، سنندج ، کردستان و شیراز… مشخص شد, آخرین خبر درباره تعطیلی مدارس فردا دوشنبه ۹ آبان ۱۴۰۱ به دلیل آلودگی هوا و گرد و خاک و آنفلونزا و جریانات اخیر را از حرف تازه میخوانید.

تعطیلی مدارس دوشنبه 9 آبان 1401

آخرین خبر درباره تعطیلی مدارس فردا دوشنبه ۹ آبان ۱۴۰۱ (تعطیلی مدارس جدید)

♦️ اطلاعیه تعطیلی مدارس فردا دوشنبه ۹ آبان ۱۴۰۱ هنوز اعلام نشده و تا ساعاتی دیگر بروز رسانی خواهیم کرد…

در حال تکمیل…

ساعاتی پیش یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش گفت: اگر واقعا دانش آموزان به دلیل شیوع آنفولانزا لطمه ببینند، ما راضی نخواهیم بود؛ بنابراین ممکن است که تعطیلی‌هایی به صورت محدود داشته باشیم. البته این به معنی تعطیل شدن درس و آموزش نیست و دانش آموزان با استفاده از شبکه شاد و آموزش مجازی تحصیل خود را بدون وقفه ادامه خواهند داد.

او گفت: بعضی از استان‌ها به دلیل شیوع ویروس آنفولانزا، مدارس را در شهر‌های خود تعطیل کرده بودند. عنوان کردیم مسئولین آن استان‌ها بررسی میدانی کنند که آیا واقعا احتمال ابتلا به آنفولانزا زیاد است که دانش آموزان آسیب و لطمه ببینند.

او ادامه داد: مدیران استان‌ها باید بررسی کنند و اگر گزارش وزارت بهداشت نیز مبنی بر احتمال آسیب به دانش آموزان باشد، شرایط آموزش تغییر خواهد کرد. البته تا به امروز هیچ گاه تجربه تعطیلی به دلیل شیوع آنفولانزا را نداشته ایم. اگر هم تمام این موارد وجود داشته باشند، تعطیلی وجود ندارد و از شبکه شاد برای برگزاری کلاس‌ها استفاده خواهد شد.

وزارت اموزش و پرورش اعلام کرد که دانش اموزانی که علائم بیماری آنفولانزا دارند، به مدارس نروند. همچنین اکیداً توصیه می‌شود همه مردم شیوه‌نامه‌های بهداشتی شامل استفاده از ماسک، شستن و ضدعفونی مکرر دست و فاصله‌گذاری اجتماعی را رعایت کنند.

همچنین اخیرا بهرام عین‌اللهی، وزیر بهداشت گفت: با فروکش کردن کرونا در سال جاری و عدم استفاده مردم از ماسک و بازگشایی مراکز آموزشی، مدارس و دانشگاه‌ها ابتلا به سرماخوردگی و آنفلوآنزا افزایش یافته‌ است. توصیه بنده به افرادی که دارای بیماری قلبی، ریوی، کلیوی، دیابت و ضعف عمومی هستند و نیز سالمندان این است که واکسن آنفلوانزا را تزریق کنند.

هواشناسی کشور فردا ۹ آبان

بر اساس اطلاعیه سازمان هواشناسی، از شرایط جوی کشور: فردا دوشنبه ۹ آبان (۱۴۰۱) در برخی مناطق غرب، استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی و دامنه‌های مرکزی زاگرس، سه‌شنبه در نوار شمالی کشور و استان‌های واقع در دامنه‌های زاگرس مرکزی و چهارشنبه در استان‌های ساحلی دریای خزر، شمال شرق، مناطق مرکزی و استان‌های واقع در دامنه‌های زاگرس مرکزی بارش پیش بینی شده است.
همچنین روز سه‌شنبه در استان‌های ساحلی دریای خزر و اردبیل افزایش دما روی می‌دهد. دریای خزر نیز در روزهای یکشنبه و سه‌شنبه مواج است.

 

نظرات