بیوگرافی اشکان مروتی ورزشکار سنندجی کیست + زندگینامه و سوابق

0

بیوگرافی اشکان مروتی ورزشکار سنندجی زندگینامه و سوابق

اشکان مروتی ورزشکار اهل سنندج متولد ۱۳۷۵ است. اما اشکان مروتی ورزشکار سنندجی کیست و ماجرای قمه کشی و درگیری با نیروهای امنیتی چه بود و آخرین وضعیت وی را در ادامه این صفحه همراه بیوگرافی اشکان مروتی و سوابق و عکس به اطلاع شما می رسانیم

اشکان مروتی ورزشکار سنندجی

اشکان مروتی در سنندج کیست

اشکان مروتی متولد ۱۳۷۵ در سنندج و اصالتا کرد و ساکن شهر سنندج است

به گزارش کردتودی: ساعت حدوداً ۱۶ عصر بود که فیلمی مجدد در شبکه های ضد انقلاب دست به دست می شد، فیلمی که نشان می داد که هنگامی که ماموران انتظامی شهرستان برای تامین نظم و امنیت شهروندان در میدان آزادی مستقر بودند دو نفر از اراذل و اوباش پس از لخت‌نمودن خود و عربده‌کشی با سلاح سرد به ماموران حمله‌ور می‌شوند.

توضیحات رئیس نیروی انتظامی سنندج

رئیس نیروی انتظامی سنندج در این خصوص اظهار داشت: اراذل و اوباش پس از آن که یکی از ماموران را زخمی کردند و بی توجه به اخطار ماموران انتظامی، قصد قدرت نمایی در میدان اصلی شهر را داشتند، با تیر اندازی ماموران زمین گیر و یکی از آنها زخمی شد.

سرهنگ مرادی افزود: کسانی که در سطح شهر اقدام به مزاحمت برای نوامیس، کسبه و شهروندان می کنند و با درگیری و عربده کشی قصد ایجاد رعب و وحشت و قدرت نمایی دارند، بدانند پلیس با آنان قاطعانه برخورد خواهد کرد.

اشکان مروتی کیست

شایعه فوت اشکان مروتی ورزشکار اهل سنندج

اما بی اعتنایی مردم به دروغ های ضد انقلاب سبب شد که کشته سازی دیگر را راه بیندازند و از احساسات جوانان و هیجانات آن ها نهایت سوء استفاده کنند و به دروغ در حالی که هیچ اتفاقی برای اشکان مروتی نیفتاده بود شایعه ی فوت او را اعلام کنند و جوانان را به فراخوان در جلوی بیمارستان کوثر سنندج بکشانند اما بعد از ساعاتی مجددا اعلام می کنند که این جوان کشته نشده و سالم می باشد اما هیجانات یه عده سبب شد که اقدام به اغتشاش بکنند و با روشن کردن آتش جلوی بمارستان و داد کشیدن به هدف رسانه های معاند دامن بزنند.

بیوگرافی اشکان مروتی ورزشکار سنندجی

فرمانده نیروی انتظامی کُردستان دعوت مردم به حضور در جلوی بیمارستان را کار ضدانقلاب دانست

سردار علی آزادی فرمانده نیروی انتظامی کُردستان با اشاره به فراخوان‌های متعدد ضدانقلاب در رسانه‌های وابسته به خود برای دعوت از مردم به حضور در جلوی بیمارستان کوثر سنندج و ایجاد اغتشاش و ناامنی به‌بهانه دفاع از افراد اراذل و اوباش که عصر روز جمعه در میدان آزادی این شهر با قمه و تبر به ماموران انتظامی‌ حمله کرده بودند، اظهار داشت: رسانه‌های معاند با دروغ‌پراکنی و با هدف تحریک احساسات جوانان مدعی شده که فرد مجروح اراذل و اوباش در بیمارستان فوت کرده در حالی‌که این شایعه بوده و اصلا صحت ندارد.

وی افزود: اینها که با تبلیغات دروغین و فریبنده خود را مدعی حقوق بشر و طرفدار خلق و انسانیت دانسته، چطور به خود اجازه می‌دهند که مردم را به تجمع، اغتشاش، آتش‌سوزی و شعار در جلوی بیمارستان دعوت کنند؟ مگر بیماران این بیمارستان از جنس همین مردم نیستند که می‌خواهند با این اقدامشان برایشان استرس ایجاد کنند؟

عکس اشکان مروتی

فرمانده انتظامی استان کردستان دعوت مردم به حضور در جلوی بیمارستان را کار ضدانقلاب دانست و تصریح کرد: جلوی بیمارستان نباید حتی یک بوق زد و برای کسی مزاحمت ایجاد کرد، چطور اینها چنین جسارتی کرده و این فراخوان‌ها را پخش می‌کنند!

وی گفت: این اراذل و اوباش‌ با تبر، شمشیر و قمه خود را لخت کرده و به همکارانم در میدان آزادی سنندج که مشغول تامین نظم و امنیت مردم و شهر بوده، حمله کرده و نمی‌دانم اسم این کار را چه می‌گذارند.

سردار آزادی با بیان اینکه دشمن با جنگ رسانه‌ای ناامن جلوه دادن و یاس و ناامیدی را در استان پمپاژ می‌کند، یادآور شد: تمام فضا‌سازی و فراخوان‌های ضد‌انقلاب و گروه‌های معاند برای همراهی مردم با آنان است، که خوشبختانه مردم فهیم استان همواره هوشیار بوده و با آنان همراهی نکرده و نخواهند کرد.

نظرات