آخرین خبر درباره تعطیلی مدارس فردا یکشنبه ۸ آبان ۱۴۰۱ (جدید)

6

آخرین خبر درباره تعطیلی مدارس فردا یکشنبه ۸ آبان ۱۴۰۱ به علت آلودگی هوا و گرد و خاک و بارندگی و آنفلونزا فردا + اخرین وضعیت تعطیلی مدارس روز یکشنبه ۸ آبان ماه ۱۴۰۱ در شهرهای تهران و البرز و ایلام و شهرهای جنوبی ، اصفهان ، تبریز ، زاهدان، زابل، مشهد ، خوزستان ، اهواز ، یزد ، تهران ، بوشهر ، زنجان ، اصفهان ، رشت ، سقز ، سنندج ، کردستان و… مشخص شد, آخرین خبر درباره تعطیلی مدارس فردا یکشنبه ۸ آبان ۱۴۰۱ به دلیل آلودگی هوا و گرد و خاک و آنفلونزا و حوادث اخیر را از حرف تازه میخوانید.

تعطیلی مدارس یکشنبه 8 آبان 1401

آخرین خبر درباره تعطیلی مدارس فردا یکشنبه ۸ آبان ۱۴۰۱ بدلیل بارندگی و آنفلونزا (جدید)

♦️ اطلاعیه تعطیلی مدارس فردا یکشنبه ۸ آبان ۱۴۰۱ هنوز اعلام نشده و تا ساعاتی دیگر بروز رسانی خواهیم کرد…

در حال تکمیل…

هواشناسی کشور فردا ۸ آبان

بر اساس اطلاعیه سازمان هواشناسی، از شرایط جوی کشور: فردا یکشنبه ۸ آبان ۱۴۰۱ در خراسان شمالی،‌ ارتفاعات البرز مرکزی و زاگرس مرکزی بارش پراکنده روی می‌دهد. دوشنبه در برخی مناطق غرب، استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی و دامنه‌های مرکزی زاگرس، سه‌شنبه در نوار شمالی کشور و استان‌های واقع در دامنه‌های زاگرس مرکزی و چهارشنبه در استان‌های ساحلی دریای خزر، شمال شرق، مناطق مرکزی و استان‌های واقع در دامنه‌های زاگرس مرکزی بارش پیش بینی شده است.
همچنین روز سه‌شنبه در استان‌های ساحلی دریای خزر و اردبیل افزایش دما روی می‌دهد. همچنین امروز در استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی و یکشنبه در بخش‌هایی از شمال شرق و شرق کشور وزش باد شدید و گردوخاک پیش بینی می‌شود. دریای خزر نیز در روزهای یکشنبه و سه‌شنبه مواج است.

لازم به ذکر است که طی روزهای گذشته با توجه به شیوع آنفلوانزا در برخی استان ها مدارس تعطیل شد . این تعطیلی در راستای پیشگیری از گسترش بیماری و قطع زنجیره انتقال ویروس بوده و وزارت اموزش و پرورش تاکید کرد که دانش اموزانی که علائم بیماری آنفولانزا دارند، به مدارس نروند. همچنین اکیداً توصیه می‌شود همه مردم شیوه‌نامه‌های بهداشتی شامل استفاده از ماسک، شستن و ضدعفونی مکرر دست و فاصله‌گذاری اجتماعی را رعایت کنند.

دانش‌آموزانی که با علائم اولیه این بیماری به مدرسه مراجعه می‌کنند، توسط مدیران و عوامل مدرسه شناسایی و نسبت به پیگیری درمان و مداوای آنها با استراحت در منزل اقدامات لازم انجام می‌شود.

روز گذشته بهرام عین‌اللهی، وزیر بهداشت گفت: با فروکش کردن کرونا در سال جاری و عدم استفاده مردم از ماسک و بازگشایی مراکز آموزشی، مدارس و دانشگاه‌ها ابتلا به سرماخوردگی و آنفلوآنزا افزایش یافته‌ است. توصیه بنده به افرادی که دارای بیماری قلبی، ریوی، کلیوی، دیابت و ضعف عمومی هستند و نیز سالمندان این است که واکسن آنفلوانزا را تزریق کنند.

از دل گفته‌های وزیر بهداشت شیوع مقابله یا آنفولانزا بیان شده است؛ تزریق واکسن آنفولانزا و استفاده از ماسک. ضمن اینکه در سال‌های گذشته هم آنفولانزا در کشور شیوع پیدا کرده بود اما صحبتی از ضرورت تعطیلی مدارس نشد.
منصوری بهرامی، متخصص کودک در یک برنامه تلوزیونی از ضرورت تعطیلی مدارس برای جلوگیری از شیوع آنفولانزا گفت. خبری که به سرعت در برخی از رسانه‌ها وایرال شد. این در حالی است که ایران روزهای بدتری را از نظر شیوع بیماری‌ها گذارند اما ترجیح مسئولان آموزش حضوری است.

 

6 دیدگاه در “آخرین خبر درباره تعطیلی مدارس فردا یکشنبه ۸ آبان ۱۴۰۱ (جدید)

  1. امیر گفت:

    لطف کنید زود تر خبر بدین
    با تشکر

  2. محمد گفت:

    واقعا امنیت ندارین؟
    عی جان🗿
    چه امتحانی داری که بهونه به این سا

  3. مبین گفت:
    1
    1

    سلام کیانا داداش امتحان چی داری
    اره ما هم امنیت نداریم ۴ نفر تو کلاس بودیم از همه ی ما چهار بار پرسید پدرمونو در اورد یه بار ۲۰ یا ۱۹ یا۱۹یا ۲۰
    چقدر پرسش 😂😂😂

  4. حسام گفت:

    كي انشالا اعلام ميشه.
    خوب اگه تعطيل نيست بگيد مردم بفهمن ديگه الان ٧ ساعت هست كه ميگه درحال تكميل.

  5. يكي گفت:

    هفت ساعته هنوز ميگه در حال تكميل👌

  6. کیانا گفت:
    9
    1

    واقعا نمیدونم چی بگم بخدا میخواید بمیریم بابا چرا کسی نیست که بدونه ما تو مدرسه امنیت جانی نداریم ممکنه انفولانزا بگیریم سل بگیریم طوریمون بشه شما جوابگو هستید تو رو خدا عاقلانه تصمیم بگیرید

نظرات