حامد بدخشان تروریست شاهچراغ کیست بیوگرافی لحظه کشته شدن و فیلم مصاحبه

9

حامد بدخشان تروریست شاهچراغ کیست و ابوعائشه عمری (حامد بدخشان) آیا اهل کجاست؟ و اصالتا کجایی هست؟ بیوگرافی و فیلم داعش کشته شدن و هلاکت عامل حمله تروریستی حرم شاهچراغ شیراز + عکس و بیوگرافی حامد بدخشان مهاجم حرم شاهچراغ کیست در ادامه مطلب با جزئیات خبر و عکس ها و تصاویر از مجله حرف تازه می خوانید. با ما همراه باشید.

بیوگرافی حامد بدخشان تروریست شاهچراغ کیست

بیوگرافی حامد بدخشان تروریست شاهچراغ کیست

اسم مهاجم و عامل حمله تروریستی به حرم شاهچراغ حامد بدخشان ۲۳ ساله بود که با شش خشاب سلاح کلاشینکف به حرم شاهچراغ حمله کرد و از دو خشاب خود استفاده کرده است. اسماعیل محبی پور پنجشنبه از وخامت حال این تروریست سخن گفته بود که در نهایت ۶ آبان ۱۴۰۱ به هلاکت رسید.

هنوز هویت این عامل ترور مشخص نیست و منابع رسمی اعلام نشده که اصالتا اهل کدام کشور است . اما در فیلمی که داعش منتشر کرده نام عربی ابوعائشه عمری را برای ذکر کرده است.

در همین رابطه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت: با وجود همه تلاش‌ها، تروریست ضارب زائران حرم مطهر حضرت احمدبن موسی شاهچراغ (ع) در شیراز به هلاکت رسید.

هلاکت مهاجم حمله تروریستی شاهچراغ

اسماعیل محبی‌پور شامگاه جمعه در گفت‌وگو با ایرنا افزود: این فرد پس از حمله تروریستی غروب چهارشنبه چهارم آبان‌ماه و به دنبال واکنش نیروهای امتیتی و انتظامی زخمی و دستگیر و برای مداوا به یک بیمارستان شیراز منتقل شده بود. او در بیمارستان مسلمین شیراز بستری بود و بعد از چند عمل جراحی در نهایت در ۶ آبان فوت کرد.

اسم واقعی تروریست شاهچراغ چیست

جزئیات خبر

غروب روز چهارشنبه چهارم آبان ۱۴۰۱ فردی مسلح با حمله به زائران و خادمان حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع)، افراد بیگناه را به رگبار بست.

بنا بر اعلام فرماندار شیراز آیین تشییع پیکر پاک شهدای حمله تروریستی حرم مطهر شاهچراغ (ع) ساعت ۹ صبح شنبه هفتم آبان‌ماه ۱۴۰۱ از میدان امام حسین (ع) (فلکه ستاد) شیراز به سمت حرم مطهر برگزار می‌شود.

عامل حمله تروریستی پس از به رگبار بستن مردم، با یک نیروی امنیتی در حرم مطهر احمد بن موسی درگیر شده و اجازه ادامه کشتار بی رحمانه رو به او نمی‌دهد و دقایقی بعد یگان ویژه به محل حادثه رسیده و به سمت مهاجم تیراندازی می‌کند.

مهاجم به نام «حامد بدخشان» پس از زخمی شدن توسط پلیس دستگیر می‌شود. گفته می‌شود یک تیر به شکم وی اصابت کرده است.

بر اساس اطلاعات رسیده عامل این حرکت تروریستی در حین ورود به صحن با اسلحه کلاشینکف شروع به تیراندازی کرده‌ است. او خشاب اضافه نیز به همراه داشته‌ است عامل این حادثه که از عناصر گروهک‌های تکفیری است از باب‌الرضا وارد حرم شاه‌چراغ شده‌ و وارد صحن حضرت معصومه (س) می‌شود و مردم را به رگبار می بندد.

9 دیدگاه در “حامد بدخشان تروریست شاهچراغ کیست بیوگرافی لحظه کشته شدن و فیلم مصاحبه

  1. عباس گفت:

    انشالله نابودی داعش ،اسرئیل،امریکا بزودی خواهید دید

  2. حسینی گفت:

    افغانی هست جمع شدن اسن همه افغانی توکشور خطرناک هست

  3. حسینی گفت:
    5
    1

    افغانب هست جمع شدن اسن همه افغانی توکشور خطرناک هست

  4. و گفت:
    5
    3

    افغا…. احتمالاً از نیروهای داعش هست که از دست طالبان فرارکردند .داعش

  5. ملیکا گفت:
    13
    2

    باید بندازنش تو قفش شیر گرسنه به مردمم بگن بیاین تماشا کاش زنده میموند و اینجوری هلاک میشد حرومزاده

  6. ر گفت:
    23
    2

    با یزید و معاویه مهشور بشه. داعش های نجس حرام زاده . انشالله بزودی از همه تروریست ها و آمریکا و اسراییل و عربستان و انگلیس خبیث و …. انتقام میگیریم.

  7. محمد گفت:
    23
    3

    مرتیکه احمق پست فطرت.به بچه هم رحم نکرد

  8. کیجا گفت:
    24
    4

    و اهل کجاست؟ خبر شما با تیتر باید همخوانی داشته باشد اصل خبر را همه میدانند اینکه ملیت و مذهب دار این بین مهم است

  9. احسان گفت:
    16
    11

    افغانیه یا عرب؟؟؟؟؟؟؟؟
    کجاییه؟؟؟؟؟

نظرات