علت دقیق فوت و درگذشت جلال مقامی دوبلور + علت مرگ و در گذشت جلال مقامی

0

علت دقیق فوت و درگذشت جلال مقامی بازیگر مشخص شد + علت مرگ جلال مقامی در گذشت

علت فوت و درگذشت جلال مقامی دوبلور سینما و تلویزیون ایران مشخص شد علت مرگ همراه با زمان و تصاویر و جزئیات درگذشت و فوت جلال مقامی گوینده و دوبلور ایرانی در ۵ آبان ۱۴۰۱ در ادامه این صفحه به اطلاع شما می رسانیم

جلال مقامی درگذشت, علت فوت جلال مقامی , علت مرگ جلال مقامی , جلال مقامی فوت کرد, گوینده برنامه دیدنی ها درگذشت, دوبلور خوش صدا درگذشت, جلال مقامی کیست

جلال مقامی گوینده و دوبلور سینما و تلویزیون، لحظاتی پیش در سن ۸۱ سالگی به علت ایست قلبی درگذشت و علت درگذشت این دوبلور و گوینده قدیمی سینما سکته قلبی و ایست قلبی ذکر شده است. وی در تاریخ پنجشنبه، ۵ آبان ماه درگذشت.

امین تارخ گوینده و دوبلور ایرانی که با ببا اجرای برنامه دیدنی ها شناخته شد در سن ۸۱ سالگی از دنیا رفت.

این هنرمند که از سال ها پیش دچار سکتاع مغزی شده بود و مدتی پیش نیز در بیمارستان بستری بود در نهایت امروز پنجم آبان ماه از دنیا رفت.

علت دقیق فوت و درگذشت جلال مقامی دوبلور + علت مرگ و در گذشت جلال مقامی

محسن سوهانی مدیرکل هنرهای نمایشی رادیو و رادیو نمایش در گفت‌وگو با خبرنگار درگذشت جلال مقامی دوبلور معروف را تایید کرد.

سوهانی گفت: این پیشکسوت عرصه‌ی گویندگی و دوبله ساعتی پیش به علت مشکلات زمینه‌ای و کهولت سن درگذشت.

جلال مقامی، از دوبلورها و مجری‌های پیشکسوت کشورمان پیشتر درباره بیماری خود گفته بود: «زمان مثل برق و باد می‌گذرد پس بیایید قدر بدانیم و مهربان باشیم. و خدا را شکر از قبل بهترم ولی دیگر نمی‌توانم کار کنم.

این دوبلور پیشکسوت ادامه می‌دهد: «عمر خیلی کوتاه است، خیال نکنیم فعلاً وقت داریم، خیر. زمان مثل برق می‌گذرد. بنده که الان در این جا افتاده‌ام احساس می‌کنم مثلاً دو ماه پیش بود که برنامه اجرا می‌کردم و برای خودم بر و بیایی داشتم. زندگی همین است، می‌گذرد و برای هیچ کس صبر نمی‌کند.»

 

نظرات