فیلم کامل لحظه وحشتناک حمله به حرم شاهچراغ شیراز امروز ۴ آبان ۱۴۰۱ را ببینید

11

فیلم کامل لحظه وحشتناک حمله به حرم شاهچراغ شیراز امروز ۴ آبان ۱۴۰۱ را ببینید

فیلم کامل دهشتناک حمله به حرم شاهچراغ در شیراز امروز ۴ آبان ۱۴۰۱ را ببینید که ساعت حوالی ۱۷:۴۵ امروز چهارشنبه ۴ آبان ۱۴۰۱ اتفاق افتاد و منجر به شهید و مصدوم شدن تعدادی از نمازگزاران و زائران حرم مطر شاهچراغ علیه السلام شد این حادثه مسلحانه و تروریستی به حرم شاهچراغ با کلاشینکف و از سوی فرد تکفیری در ورودی باب الرضا اتفاق افتاده است. همراه با جزئیات و آمار شهدا و مصدومان را در ادامه از مجله حرف تازه میخوانید:

فیلم کامل لحظه وحشتناک حمله به حرم شاهچراغ شیراز امروز 4 آبان 1401 را ببینید

چهارشنبه ۴ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۴۵ امروز، ۳ فرد مسلح با تیراندازی از بیرون حرم مطهر شاهچراغ (ع) به داخل حمله کردند. ۲ نفر از تروریست ها دستگیر و تلاش برای دستگیری نفر سوم ادامه دارد. در پی این حمله تروریستی تاکنون ۱۵ نفر شهید و ۱۰ نفر زخمی شده‌اند.

بنا به گفته یکی از شاهدان عینی در شاهچراغ شیراز، تروریست‌ها با خودروی پژو به سمت شاهچراغ رفته و از ورودی خیابان ۹ دی وارد حرم شدند.

در همان محل تروریست‌ها، خدام و زائران حاضر در آن ورودی را به رگبار بسته اند. مهاجمان پس از ورود به شبستان امام خمینی و مضجع شریف، اقدام به تیراندازی به سمت زوار کردند. ویدئو و فیلم حادثه حمله به حرم شاهچراغ در شیراز را ببییند:

فیلم حمله به حرم شاهچراغ در شیراز ۴ آبان ۱۴۰۱

در همین رابطه، یکی از خادمان شاهچراغ از حادثه تروریستی گفت: موقع اذان از سمت زنان صدای جیغ آمد. ناگهان یک نفر به مقابل شبستان آمد و با کلاشینکف شروع به تیراندازی کرد. پس از آن به سمت حرم رفت و اطراف ضریح را به رگبار بست.

به گفته شاهدان عینی ابتدا یکی از خادمان را هدف گلوله قرار می‌دهد و در ادامه سلاح وی گیر می‌کند و شلیک نمی‌کند، تعدادی از افراد حاضر در صحن به سمت وی می‌روند اما قبل از خلع سلاح فرد تروریست، او موفق می‌شود دوباره به تیراندازی ادامه دهد که متأسفانه تعدادی از خادمان و زائران شهید و مجروح می‌شوند.

روایت یکی از خادمان حرم شاهچراغ از حمله مسلحانه امروز

در ادامه تروریست به سمت محل برگزاری نماز حمله می‌کند که خادم آنجا هوشیاری به خرج داد و درب را قفل کرد اما تروریست با تیراندازی موفق به ورود می‌شود و آنجا زائران نمازگزار را به رگبار می‌بندد.

تصاویر حادثه تروریستی حمله به حرم شاهچراغ علیه‌السلام

تصاویر حادثه تروریستی حمله به حرم شاهچراغ علیه‌السلام

دستگیری عامل حادثه شیراز

*به گزارش خبرنگار صدا و سیما: نفر دوم تروریست ها در گوشه ای از حرم مخفی شده بود که هم اکنون دستگیر شد.

*طبق این گزارش دو تن از تروریستها دستگیر شده اند و یکی از آنها فرار کرده است.

*برخی منابع نیز به نقل از استانداری فارس اعلام کرده اند که فقط یک تروریست بوده و دستگیر شده است.

*شواهد و تصاویر دوربین‌ها نشان می‌دهد فرد مهاجم یک نفر بوده است.

یک منبع آگاه امنیتی به خبرنگار تسنیم گفت که عامل حادثه تروریستی شاهچراغ، عنصر وهابی- تکفیری است که با سواستفاده از ناامنی‌های اخیر، دست به اقدام تروریستی زده است.

اورژانس از مردم شیراز خواست برای امدادرسانی سریعتر نیروهای امدادی به مجروحان حمله تروریستی از تجمع در نزدیکی حرم شاهچراغ علیه‌السلام خودداری کنند.

امار شهدا و مصدومان

حجت‌الاسلام کلانتری تولیت حرم حضرت شاهچراغ با بیان اینکه حمله تروریستی به حرم ساعتی قبل اتفاق افتاد اما اکنون جو حرم روبه آرامش است.

*هنوز آمار رسمی از میزان دقیق و نهایی این حمله تروریستی اعلام نشده است اما اظهاران شاهدان عینی حاکی از این است که تا این لحظه ۱۰ نفر شهید و ۱۵ نفر زخمی‌ شده‌اند.

یک خانم و ۳ کودک در میان شهدا و زخمی‌ها هستند.

جزئیات جدید از ماجرای حمله به شاهچراغ امروز ۴ آبان ۱۴۰۱

رئیس کل دادگستری استان فارس گفت: در حال بازجویی هستیم و به همین دلیل جزئیات متعاقبا اعلام میشود. براساس آخرین و دقیق ترین خبر، تروریست یک نفر بوده است.

اسماعیل محبی‌پور، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری فارس در خصوص این حادثه گفت: تاکنون این حمله تروریستی ۱۳ شهید و ۴۰ مجروح داشته است و احتمال افزایش شهدا وجود دارد

اما سخنگوی اورژانس کشور در مصاحبه با شبکه خبر گفت: در حادثه تروریستی شاهچراغ تاکنون ۱۳ نفر شهید و ۲۱ نفر مجروح شده‌اند که حال ۲ نفر وخیم است

او در رابطه با وضعیت مجروحان توضیح داد: همه امکانات پزشکی استان برای مداوا آماده هستند و برخی از مسئولین بدحال هستند که جراحان متخصص استان در حال درمان آنها هستند

موسوی در پاسخ به این سئوال که تعداد متفاوتی در رابطه با تروریست‌های اعلام می‌شود، توضیح داد: فعلا در حال بازجویی هستیم و به همین دلیل جزئیات متعاقبا اعلام میشود. براساس آخرین و دقیق ترین خبر، تروریست یک نفر بوده است.

فرمانده پلیس فارس

فرمانده انتظامی فارس درباره حمله تروریسی به شاهچراغ گفت: فرد تروریست زخمی شده و پس از دستگیری در حال بازجویی است.

تروریست مهاجم به حرم شاهچراغ «یک نفر» بود. او پس از مجروح شدن، دستگیر شد. هنوز آمار دقیقی از شهدا و مجروحین در دست نیست که پس از تثبیت منطقه و ارزیابی نهایی در بخش های بعدی اعلام خواهد شد
این حادثه چند چیز را برای ما آشکار کرد. اولا توطئه‌های دشمن را آشکار کردند و پرده دیگری از جنایات دشمن بود و نشان داد توطئه دشمن توطئه پیچیده‌ای است که همه خشونت‌ها و شهادت جمع بی گناهان را مدنظر دارد.

نشان دهنده مقابله با همه قداست‌ها و حرکت‌های دینی بود که قبلتر هم مشاهده شده و این بار به حرم شاهچراغ اسائه ادب شد و تعدادی به شهادت رسیدند.

مسئله سوم نشان‌دهنده قساوت قلب دشمنان ماست و پیشتر گونه هایی از آن را در خیابان‌ها از سوی اغتشاشگران مشاهده کردیم.

باید توجه کرد که این جریان اغتشاشات که روزهای گذشته موجب اذیت مردم شد در شکل‌های دیگر توسط دشمن در حال رفتن به مسیرهای خطرناکی است و جریان تروریستی با استفاده از فضای اغتشاش وارد عمل شدند.

در حال تکمیل….

11 دیدگاه در “فیلم کامل لحظه وحشتناک حمله به حرم شاهچراغ شیراز امروز ۴ آبان ۱۴۰۱ را ببینید

  1. ناشناس گفت:

    نظر درست بنویسیم حذف میشیم
    خیلی ممنون

  2. ناشناس گفت:

    خدا لعنت کنه تمام کسانی که باعث و بانی این قضیه هستند.
    باور این حمله تروریستی هنوز سخته.
    خدا ریشه ی هر ظالمی که نقش داشته بسوزونه.
    جای سردار سلیمانی خالیه.
    ایشون بود یه داعشی نمی‌توانست این کار را بکند
    سپاه غیور، نیروی انتظامی ، اطلاعات ایران کجایید؟ خوابید
    داعش زن و بچه را کشت.
    غیرت شهید سلیمانی را در رگ و خونتون داشته باشید .
    تلاش شبانه روزی شهید سلیمانی
    خلوص شهید سلیمانی
    تقوای شهید سلیمانی
    یک مملکت را نجات داد.
    چرا بی خیالی عمل میکنید.
    سردار ما را گرفتند . پس کو می‌گفتید هزاران سردار سلیمانی به وجود آمد.
    کجاست.
    بسه این ادعا.
    حرکت کنید تا باز هم مملکت امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف داغدار نشده.
    لطفاً بیدار و هوشیار تر شوید.

  3. Motahareh گفت:
    5
    2

    چادرهای خونی حرم شاهچراغ نتیجه‌ی روسری‌هاییه که بالای سرتون چرخوندید! یه کم چشم‌هاتونو باز کنید، آزادی؟ بله آزادی ورود تروریست‌ها به کشور، شما این آزادی رو می‌خواین! راحت بپوشید و بالای سرتون تروریست‌هایی مثل کومه‌له و مریم رجوی و داعش باشه… چرا نمی‌فهمید کشورتون رو دارید با دستهای خودتون تضعیف می‌کنید؟ دارید بی بی سی و منوتو و مسیح علینژادی که از کشته شدنمون و ناامنی کشور کاسبی می‌کنند رو به هدفشون میرسونید، اینا عاشق چشم و ابروی ما نیستند مگه براتون ثابت نشده؟ هزاران مدرک بر دروغگویی‌شون هست، چرا چشم بستید و بدون فکر طرفدارشونید؟ چرا هر چی اونا بگند رو بدون تحقیق باور می‌کنید؟ طرفدار وطن‌فروش‌هایی هستید که خودشون راحت نشستند اونور آب و میلیاردها پول می‌گیرند که اینجا رو به آشوب بکشند؟ این‌قدر خودتونو توی تاریکی غرق کردید که نور رو نمی‌بینید راسته که می‌گند کمال هم‌نشین در من اثر کرد ذهن‌هاتون رو کردند پر از سم نفرت کینه آرامش و آزادی رو از روحتون گرفتند و متوجهش نمی‌شید… یه کم به خودتون بیاین شهدامون رفتند خون دادند تا ما توی امنیت زندگی کنیم اون‌وقت شما با دست خودتون گند می‌زنید به امنیتمون؟ محافظ امنیتمون رو به چیزهایی که در شانش نیست محکوم می‌کنید؟ نمکدون می‌شکنید؟ … شهدا خوش به حالتون که شهید شدید و نمی‌بینید جوون‌هامون شدند مرید دشمن! کاش امام زمان بیاد واقعا دیگه این دنیا جایی برای زندگی نیست… هم‌وطن توی سیاهی گمشده و دست دوستی با ظالمی که هزار نوع تحریم بر علیه‌مون انجام داده میده…

  4. نسیم گفت:
    10
    2

    خدا لعنت کنه تمام کسانی که دارن امنیت کشورمون رو از بین میبرن، کاش سپاه و نیروی انتظامی یکم جدی تر با اغتشاشگزا برخورد میکردن ،تا هرچه سریعتر امنیت به کشورمون برگرده. ما زنها ازادی نمیخوایم ما امنیت میخوایم

  5. مرگ بر آمریکا گفت:
    22
    14

    مرگ بر اغتشاش گر
    مرگ بر ضد ولایت فقیه
    مرگ بر آمریکا
    مرگ بر منافقین و کفار
    مرگ بر اسرائیل
    مرگ بر آدمای خوک صفت نجس

  6. حامد گفت:
    21
    13

    لعنت به اغتشاش گران لعنت به داعش ما مردم اول خدا را داریم و به لطف خدا ما با سپاه و بسیج و نیروی انتظامی هستیم درود بر روان پاک حاج قاسم سلیمانی

  7. رز گفت:
    33
    12

    شمارا به خدا قسم میدم ،#نیروی_انتظامی بسیج #سپاه #ارتش هرکه مسئول هست #انتقام خون این شهدا را بگیرید ،مردم پشت شماهستند ،مدارا با این #وطن فروش ها کافیه ،،#انتقام بگیرید

  8. زهرا گفت:
    39
    32

    اغتشاشگران بدانید که‌شریک هستید در خون این شهدا و بی حرمتی به حرف مطهر شاهچراغ راه را برای دشمنان هموار میکنید ننگ تان باد شهدا زنده اند ولی خون این شهدا گردن شماست که با ناامنی دشمنان کشور رو جسور کردین که به ط ف کودک اسلحه بکشد ننگ تان باد غیرت ایرانی تان بکجا رفت راه خودت ن رو از دشمن جدا کنید.

  9. شبنم گفت:
    38
    17

    افغانیا رو از کشور اخراج کنید….و در مرز تفتیش کنید… الان افغانیا صاب مملکت هستن .. ببینید متوجه میشوید

  10. مینا گفت:
    38
    16

    اغتشاش گرانی که با فراخوان شبکه های بی ریشه وبی اصل و نسب غربی، به پلیس فحاشی کردن و کشور و ناامن کردن باید جوابگوی خون این بی گناهان باشند…..لعنت بهتون…..وقتی ترور وارد مدرسه بچه هاتون بشه اون موقع می فهمید چ غلطی کردید

  11. ناشناس گفت:
    80
    36

    تمام کسانی که با اغتشاش منجر به ایجاد ناامنی و تضعیف نیروی انتظامی بشن، زمینه حرکات تروریستی رو در کشور ایجاد کردند و در خون تمام شهدای این حادثه امروز شیراز شریک هستند
    #وطن_فروش_ها

نظرات