آخرین خبر درباره تعطیلی مدارس فردا پنجشنبه ۵ آبان ۱۴۰۱ بدلیل آنفولانزا و بارندگی (جدید)

0

آخرین خبر درباره تعطیلی مدارس و ادارات و دانشگاه ها فردا پنجشنبه ۵ آبان ۱۴۰۱ به علت آلودگی هوا و گرد و خاک و آنفولانزا فردا + اخرین وضعیت تعطیلی مدارس روز پنجشنبه ۵ آبان ماه ۱۴۰۱ در شهرهای تهران و البرز و ایلام و شهرهای جنوبی ، اصفهان ، تبریز ، زاهدان، زابل، مشهد ، خوزستان ، اهواز ، یزد ، تهران ، بوشهر ، زنجان ، اصفهان ، رشت ، سقز ، سنندج ، کردستان و… مشخص شد, آخرین خبر درباره تعطیلی مدارس فردا پنجشنبه ۵ آبان ۱۴۰۱ به دلیل آلودگی هوا و گرد و خاک را از حرف تازه میخوانید.

تعطیلی مدارس پنجشنبه 5 آبان 1401

آخرین خبر درباره تعطیلی مدارس فردا پنجشنبه ۵ آبان ۱۴۰۱ بدلیل آنفولانزا و بارندگی (جدید)

🔹 طبق سنوات گذشته مدارس روزهای پنجشنبه تعطیل هستند، در نتیجه مدارس همه استان ها فردا (پنجشنبه ۵ آبان ۱۴۰۱) تعطیل است. اما اطلاعیه تعطیلی دانشگاه ها فردا پنجشنبه ۵ آبان ۱۴۰۱ هنوز اعلام نشده و تا ساعاتی دیگر بروز رسانی خواهیم کرد…

طی روزهای گذشته با توجه به شیوع آنفلوانزا در برخی استان ها مدارس تعطیل شد . این تعطیلی در راستای پیشگیری از گسترش بیماری و قطع زنجیره انتقال ویروس بوده و وزارت اموزش و پرورش تاکید کرد که دانش اموزانی که علائم بیماری آنفولانزا دارند، به مدارس نروند. همچنین اکیداً توصیه می‌شود همه مردم شیوه‌نامه‌های بهداشتی شامل استفاده از ماسک، شستن و ضدعفونی مکرر دست و فاصله‌گذاری اجتماعی را رعایت کنند.

دانش‌آموزانی که با علائم اولیه این بیماری به مدرسه مراجعه می‌کنند، توسط مدیران و عوامل مدرسه شناسایی و نسبت به پیگیری درمان و مداوای آنها با استراحت در منزل اقدامات لازم انجام می‌شود.

روز گذشته بهرام عین‌اللهی، وزیر بهداشت گفت: با فروکش کردن کرونا در سال جاری و عدم استفاده مردم از ماسک و بازگشایی مراکز آموزشی، مدارس و دانشگاه‌ها ابتلا به سرماخوردگی و آنفلوآنزا افزایش یافته‌ است. توصیه بنده به افرادی که دارای بیماری قلبی، ریوی، کلیوی، دیابت و ضعف عمومی هستند و نیز سالمندان این است که واکسن آنفلوانزا را تزریق کنند.

از دل گفته‌های وزیر بهداشت شیوع مقابله یا آنفولانزا بیان شده است؛ تزریق واکسن آنفولانزا و استفاده از ماسک. ضمن اینکه در سال‌های گذشته هم آنفولانزا در کشور شیوع پیدا کرده بود اما صحبتی از ضرورت تعطیلی مدارس نشد.
منصوری بهرامی، متخصص کودک در یک برنامه تلوزیونی از ضرورت تعطیلی مدارس برای جلوگیری از شیوع آنفولانزا گفت. خبری که به سرعت در برخی از رسانه‌ها وایرال شد. این در حالی است که ایران روزهای بدتری را از نظر شیوع بیماری‌ها گذارند اما ترجیح مسئولان آموزش حضوری است.

در حال تکمیل….

هواشناسی روز پنجشنبه ۵ آبان

بر اساس اطلاعیه سازمان هواشناسی، از شرایط جوی کشور: فردا پنجشنبه ۵ آبان در مناطقی از شمال غرب، دامنه‌های زاگرس در غرب کشور و دامنه‌های جنوبی البرز در استان‌های قزوین، البرز و تهران افزایش ابر گاهی رگبار پراکنده و وزش باد شدید پیش بینی شده است.
بر اساس اعلام سازمان هواشناسی روز جمعه با گذر موج تراز میانی از نوار شمالی کشور در استان‌های آذربایجان شرقی،‌ اردبیل و استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز ابرناکی و بارش پراکنده روی می‌دهد. در این روز با نفوذ جریانات شمالی به سواحل دریای خزر در استان‌های گیلان و مازندران بارش روی می‌دهد و بارش‌ها در گیلان و شرق اردبیل تشدید می‌شود.

🔹 بر اساس اعلام سازمان هواشناسی طی ۳ روز آینده در بخش‌هایی از شمال غرب،‌ غرب، استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی و بخش‌هایی از مرکز کشور و روزهای چهارشنبه و پنجشنبه در شمال شرق و شرق کشور در برخی ساعات وزش باد شدید و گردوخاک پیش‌بینی شده است.

نظرات