جدیدترین مدل های پافر بلند زنانه و دخترانه ۱۴۰۱

0

پافر بلند زنانه : بدون شک می دانید که کاپشن های پافر یکی از جذاب ترین و پرطرفدارترین لباس هایی هستند که شما می توانید از آن ها در پاییز استفاده کنید. این کاپشن ها دارای الیاف مصنوعی می باشند که خاصیت گرمایی و در عین حال سبکی پافرها را فراهم می آورد. به همین جهت مجموعه ایی از مدل های جدید پافر بلند زنانه ۱۴۰۱ همراه رتهنمای خرید را برای شما آماده کرده ایم. همراه ما باشید.

پافر بلند زنانه

جدیدترین مدل های پافر بلند زنانه و دخترانه ۱۴۰۱

پافر بیشتر یک بادگیر است اما به دلیل اینکه داخلش از پر است بسیار گرم کننده است. از پافر بیشتر در مناطق بادخیز استفاده می شود. بیشتر پافرها قابلیت ضد آب دارند. شما از پافر می توانید در مهمانی ها، سر کار و همینطور دانشگاه استفاده کنید. استایل دانشجویی با پافر بسیار شیک و جذاب است چرا که با ست کردن انواع لباس ها با پافر می توانید هم به صورت کلاسیک و هم اسپرت استایل خود را طراحی کنید.

پافر بلند

راهنمای خرید

اگر نمی خواهید استایل اورسایز انتخاب کنید پافری را انتخاب کنید که کاملا فیت بدن شما باشد اما توجه داشته باشید که پافرتان انقدر تنگ نباشد که نتوانید لایه های زیرین را به آن اضافه کنید. برای این که بفهمید آیا پافر اندازه تان است یا خیر هنگامی که کاپشن تان را پرو می کنید دستان تان را به اطراف تکان دهید، اگر احساس کردید که در قسمت شانه و زیر بغل کشیده می شود، بهتر است یک سایز بزرگ تر را انتخاب کنید.

پافر زنانه

قیمت پافر به چه چیزی بستگی دارد :

قیمت پافر به تعداد لایه های داخلی، کیفی لایه بیرونی، ضدآب بودن یا نبودن، کلاه دار بودن یا نبودن و کوتاه یا بلند بودن آن بستگی دارد.

راهنمای خرید پافر بلند زنانه

نحوه ست کردن پافر بلند زنانه :

زیر پافر باید یکی از انواع هودی، دورس، بافت، سویشرت یا بلوز یقه اسکی را بپوشید.برای شلوار می توانید یکی از انواع شلوارهای جاگر، جین، کتان یا اسلش را انتخاب کنید.بهتر است که پافر بلند را با انواع شلوارهای جذب مانند لگ و پافر کوتاه را با انواع شلوارهای گشاد مانند شلوار دمپا بپوشید. در حالت کلی برای لاغرتر به چشم آمدن، باید همراه با پافر شلوار تنگ بپوشید.

نکات خرید پافر زنانه

به عنوان کفش می توانید یکی از انواع بوت، نیم بوت و کتانی را برای ست کردن با پافر انتخاب کنید.یکی ترندهای جدید ست کیف و کفش پافر است که می توانید از آن ها برای ست کردن استفاده کنید.در صورتی که پافر شما کلاه دار است، هودی و سویشرت زیری را بدون کلاه انتخاب کنید.استفاده از کلاه با پافر جذابیت استایلتان را چندین برابر می کند.یکی از جذاب ترین استایل های اسپرت با پافر پوشیدن آن ها همراه با ست هودی و جاگر هم رنگ است.

نحوه ست کردن پافر بلند

نکته آخر :

اگر بخواهید مطابق ترند روز عمل کنید بهتر است بدانید که امسال پافرهای مات با رنگ‌های نود و رنگ‌های خنثی هستند. اما پافرهای براق هم بسیار جذابند و جلوه‌ی چشمگیری در استایل دارند. اگر به رنگ‌های پاستیلی علاقه‌مندید پافرهایی که با رنگ‌های پاستیلی تولید می‌شوند هم بسیار خاص هستند و همراه با اکسسوری‌های مناسب می‌توانند استایلی بسیار جذاب برای شما بسازند.

مدل های جدید پافر زنانه

قیمت پافر زنانه

پافر دخترانه

رنگ پافر دخترانه

همراه ما باشید

نظرات