علت فوت ناگهانی پدر مهدی مهدوی کیا چه بود، روح الله مهدوی کیا پدر مهدوی کیا کیست

0

بیوگرافی روح الله مهدوی کیا پدر مهدی مهدوی کیا کیست + علت فوت و درگذشت

علت فوت ناگهانی پدر مهدی مهدوی کیا چه بود، روح الله مهدوی کیا پدر مهدوی کیا کیست بیوگرافی و علت فوت و درگذشت پدر مهدوی کیا فوتبالیست قدیمی ایران با عکس های پدر و مادرش و خانواده و واکنش ها را در ادامه مطلب در این صفحه از مجله حرف تازه میخوانید:

علت فوت ناگهانی پدر مهدی مهدوی کیا چه بود، روح الله مهدوی کیا پدر مهدوی کیا کیست

روح الله مهدوی کیا پدر مهدی مهدوی کیا فوتبالیست برجسته کشورمان درگذشت، مهدی مهدوی کیا مربی فوتبال و ستاره فوتبال ایران سوگوار پدرش شد.

نام پدرش روح الله متولد روستای چشمه اراک و کشاورز بود. مادرش نیز مدتی پیش به رحمت خدا رفت. دارای ۷ دختر و ۵ پسر است که برخی از فرزندانش وارد عرصه فوتبال شدند.

روح الله در اوج جوانی از روستای چشمه اراک به تهران کوچ کرد و همانجا ازدواج کرد. او مدتی در شوش در فروشگاه لوازم یدکی مشغول بکار شد و در محله اتابك و منصور زندگی کرد. اصالتا اراکی بوده و اول فامیلی اشان چشمه ای بود. بعدها به مهدوی كیا تغییر یافت. پدرش در اراك كشاورزی می کرد.

بیوگرافی روح الله مهدوی کیا پدر مهدی مهدوی کیا کیست + علت فوت و درگذشت

 

علت فوت و درگذشت پدر مهدوی کیا

مهدی، هادی و مصطفی فرزندان مرحوم روح الله مهدوی کیا از فوتبالیست های معروف و به نام ایرانی هستند که در حال حاضر به عنوان مربی فوتبال مشغول فعالیت می باشند.

پیام های تسلیت

با انتشار خبر فوت و درگذشت پدر این فوتبالیست، برخی چهره های فوتبالی و ورزشکاران پیام های تسلیتی برای وی ارسال کردند که از جمله می توان به  یحیی گلمحمدی و وحید هاشمیان و علی کریمی بازیکن سابق پرسپولیس و …. را می توان نام برد

یحیی گل محمدی همبازی مهدوی کیا در پرسپولیس و تیم ملی ایران بود که با یک استوری به مهدی و برادرش هادی درگذشت پدرشان را تسلیت گفت.

عکس پدر مهدی مهدوی کیا

****
وحید هاشمیان نوشت: برادران گرامی مهدی و هادی عزیز درگذشت پدر گرامیتان را تسلیت عرض می کنم. روحشان شاد.

مهدی مهدوی کیا در حال حاضر سرمربی سابق تیم امید و هادی مدیر آکادمی کیا می باشد.

مهدوی کیا در سال ۲۰۱۳ از طرف کنفدراسیون فوتبال آسیا به عنوان بازیکن برتر فوتبال آسیا شناخته شد. هواداران هامبورگ به او لقب موشک ایرانی داده بودند. وی از باتجربه های فوتبال و تیم ملی فوتبال ایران است و در سال ۱۳۸۷ از سوی علی دایی؛ سرمربی وقت تیم ملی بازوبند کاپیتانی تیم ملی را به بازو بست. او با حضور در دو جام جهانی ۹۸ خود را در سطح بین المللی مطرح کرد. مهدوی کیا در سال ۱۹۹۸ به باشگاه بوخوم پیوست و در سال ۱۹۹۹ به هامبورگ رفت در این تیم عضویت داشت که با تمام شدن قرارداد خود به تیم اینتراخت فرانکفورت پیوست. وی در مجموع ۲۲۳ بازی در بوندس لیگا، ۲۹ گل به ثمر رساند. مهدی مهدوی کیا که اولین بازی خود را برای پرسپولیس ۱۷ سال قبل انجام داده بالاخره در جلسه ای دو نفره با یحیی گل محمدی به این جمع بندی رسید که دیگر کادر فنی پرسپولیس به او نیازی ندارد و به همین خاطر اعلام کرد دیگر در میادین فوتبال حاضر نخواهد شد.
با این وجود با صحبت های انجام شده قرار است مهدوی کیا در تمرین ها و در کنار تیم حضور داشته باشد. او مثل تمام سال های بی حاشیه ای که در این فوتبال سپری کرد، تصمیم آخر را هم به شکلی گرفته که آرامش اردوی پرسپولیس را به هم نریزد.

نظرات