بررسی قابلیت های روبیکا و ایتا

0

معرفی و دانلود روبیکا

در این مقاله به بررسی مزیت‌های دانلود روبیکا می‌پردازیم. اپلیکیشن‌های بومی علاوه بر دارا بودن محیط داخلی آشنا، از امنیت بالایی برای کاربران ایرانی برخوردار هستند. معمولا اپلیکیشن‌های ساخت داخل کشور که مجوزهای لازم را اخذ کرده باشند در میزان ترافیک مصرفی نیز تخفیف‌هایی به کاربران عرضه می‌کنند. متاسفانه در دنیای امروز با انبوهی از اپلیکیشن‌های ناامن مواجه هستیم که خطر به سرقت رفتن اطلاعات کاربران در آن‌ها به شدت بالا است. امروز می‌خواهیم به بررسی و معرفی اپلیکیشن‌های روبیکا و ایتا بپردازیم. روبیکا و ایتا در شرایط فعلی به محبوبیتی بیش از قبل رسیده اند و کارایی و قابلیت‌های آن‌ها مورد توجه واقع شده است‌. برای دانلود روبیکا و دانلود ایتا با خاطری آسوده به سایت ما مراجعه کنید. با دانلود رایگان اپلیکیشن‌های فوق، از قابلیت‌های خاص آن‌ها بهره مند شوید و به راحتی و بدون مشکلات مربوط به قطعی و سرعت پایین اینترنت کارهای خود را به پیش ببرید.

روبیکا

امکانات اپلیکیشن روبیکا

دانلود روبیکا به عنوان یک اپلیکیشن چند منظوره امکانات زیادی را در دسترس شما قرار می‌دهد. در واقع دیگر برای انجام امور خود نیازی به نصب چندین اپلیکیشن مختلف و اشغال فضای گوشی ندارید. یکی از مزیت‌های روبیکا این است که غالب خدمات ارائه شده توسط آن به صورت کاملا رایگان است. این در حالی است که بسیاری از اپلیکیشن های غیربومی برای ارتقاء میزان خدمات خود نیاز به خرید اشتراک و پرداخت هزینه و… دارند. کاربران فارسی زبان به آسانی می‌توانند از منوی کاربری ساده روبیکا استفاده کنند. از نکات جالب استفاده از روبیکا ترافیک مصرفی رایگان آن در برخی از اپراتورهای تلفن همراه است. روبیکا در زمینه‌های مختلف صوتی، تصویری و… مشغول به ارائه خدمات است. با دانلود رایگان روبیکا از این مزیت‌ها استفاده کنید.

دلایل مختلفی برای دانلود روبیکا وجود دارند که در ادامه اشاره خواهیم کرد. همان‌طور که پیش از این هم اشاره کردیم برای کاهش میزان اینترنت مصرفی خود به راحتی می‌توانید از این اپلیکیشن استفاده کنید. مسلما با افزایش تعرفه‌های بسته‌های حجمی اینترنت پیدا کردن اپلیکیشنی که در عین رفع نیازهای روزمره هزینه کمتری را به شما تحمیل کند اهمیت زیادی دارد. با اپلیکیشن روبیکا به امکانات مختلفی مثل پخش زنده برنامه‌ها، تماشای فیلم و سریال، بسته‌های آموزشی و… دسترسی خواهید داشت. اگر هم شما ارائه دهنده محتوای خاصی هستید، روبیکا بستر مناسبی است تا محتوای خود را در معرض دید همگان قرار دهید. صفحات اختصاصی مختلفی در روبیکا وجود دارند‌. صفحات اختصاصی برنامه‌های تلویزیونی، هنرمندان و… می‌توانند سرگرمی خوبی برای مخاطبان باشند. امکان رای دادن به برنامه و سریال های در حال پخش و… نیز از دیگر قابلیت‌های روبیکا است.

مزیت‌های دانلود روبیکا

با دانلود روبیکا در هر لحظه از روز و در هر کجا به آرشیو برنامه‌های تلویزیونی دسترسی خواهید داشت. در میان اپلیکیشن‌های متعدد به جرات می‌توان گفت که روبیکا رقیبی ندارد. زیرا هر برنامه‌ای فقط پوشش دهنده یک سری خدمات خاصی است و جمیع امکانات در یک اپلیکیشن کم حجم به راحتی پیدا نمی‌شوند. خیلی از محتواهای روبیکا نیازی به پرداخت هزینه ندارند و رایگان هستند. در این میان بدون اینکه با مشکل فیلترینگ، لینک‌های مخرب و تبلیغات آزار دهنده برای تماشای یک فیلم یا سریال مواجه شوید، از روبیکا استفاده کنید.از دیگر قابلیت‌های جذاب روبیکا خدمات پرداخت آن است که مشکلات شما را حل می‌کند. با دانلود روبیکا و نصب آن به راحتی می‌توانید شارژ بخرید. قبض های خود را پرداخت کنید و حساب خود را مدیریت نمایید.

اگر فروشنده هستید درگاه‌های امنی درون برنامه برایتان وجود دارند تا پول خود را دریافت کنید. روبیکا را می‌توان یک جایگزین خوب برای سایر شبکه‌های اجتماعی دانست که دارای فضای بومی سازی شده‌ای است. لیستی از بازیگران، هنرمندان و…وجود دارد که می‌توانید با کلیک روی آن، هنرمند مورد علاقه خود را دنبال کنید. امکان گذاشتن کامنت و لایک کردن محتواها نیز این فضا را به اینستاگرام شبیه تر می‌سازد. با دانلود روبیکا و نصب آن به راحتی پا در دنیای موسیقی، هنر و آموزش بگذارید. جالب است بدانید که مقالات زیادی در حوزه‌های مختلف مثل سلامت و… در این اپلیکیشن آپلود شده اند تا به راحتی از محتوای آن‌ها نهایت بهره را ببرید. اگر با توضیحات بالا تمایل به دانلود رایگان این اپلیکیشن کاربردی دارید از لینک‌های امن و پرسرعت سایت ما استفاده کنید.

معرفی ایتا و دانلود رایگان آن

دانلود ایتا به عنوان یک پیام رسان داخلی جایگزین خوبی برای سایر اپلیکیشن‌های پیام رسان محسوب می‌شود. تمرکز ایتا بر روی سرعت و امنیت کاربران است. این برنامه علاوه بر سرعت بالا رایگان است. هم‌چنین امکان استفاده و نصب آسان بر روی تمامی گوشی‌های همراه و تبلت را دارد. با نصب این اپلیکیشن ایرانی که توسط نخبگان کشورمان طراحی و ساخته شده است می‌توانید از تمام قابلیت‌های پیام رسان های خارجی بهره ببرید‌. ارسال فایل با فرمت‌های مختلف، ارسال ویدئو، عکس، گیف، استیکر، تشکیل گروه و… همگی از قابلیت‌های این اپلیکیشن بومی هستند‌. با نصب این اپلیکیشن خیلی راحت نیازهای شخصی و کاری خود را پاسخ دهید. هر کسی که نیاز به یک پیام رسان سریع و امن دارد می‌تواند از دانلود رایگان نرم افزار ایتا استفاده کند‌. امکان تشکیل گروه‌ با تعداد اعضای بالا، منشن کردن، پاسخ به پیام دیگران و… توسط ایتا وجود دارد. اگر به دنبال ایجاد یک فضای امن تر برای ارتباطات خود هستید، می‌توانید از تنظیمات پیشرفته این اپلیکیشن استفاده کنید.

ایتا

مشابهت ایتا با نمونه‌های خارجی

ایتا فعالیت خود را از سال ۱۳۹۶ در ایران آغاز نموده است. یکی از مزیت‌های استفاده از ایتا این است که به کمک آن می‌توانید از دستگاه‌های مختلف مثل گوشی، تبلت، کامپیوتر و… به صورت همزمان وارد حساب کاربری خود شوید. از دغدغه‌های مهم سازندگان اپلیکیشن ایتا امنیت کاربران آن بوده و هست. این اپلیکیشن وابسته به جریان خاصی نیست و در عین حال ربات‌ها و کانال‌های مخرب را برای امنیت کاربران خود حذف می‌کند. با نصب ایتا می‌توانید به هر کدام از مخاطبان گوشی خود که این پیام رسان را نصب کرده اند پیام بدهید. رابط کاربری این اپلیکیشن شباهت زیادی به نمونه‌های مشابه خارجی دارد. برای مثال یک تیک نشان دهنده رسیدن پیام به سرورهای ابری ایتا است. اگر اعلان طرف مقابل فعال باشد، روشن خواهد شد. دو تیک نشان می‌دهد که گیرنده پیام را خوانده است. در تنظیمات حریم خصوصی و امنیت می‌توانید دسترسی دیگران برای مشاهده آخرین زمان آنلاین بودنتان را قطع یا وصل کنید. جهت دانلود ایتا از لینک‌های سایت ما بازدید نمایید.

نظرات