جدیدترین مدل های پافر کوتاه زنانه و دخترانه شیک ویژه ۱۴۰۱

0

پافر کوتاه زنانه : پافر لباس گرم و کاربردی است که این روزها حسابی ترند شده و یکی از گزینه‌های جذاب برای فصل‌ پاییز محسوب می‌شود. به همین جهت ما مجموعه ایی از مدل های جدید پافر کوتاه زنانه و دخترانه همراه راهنمای خرید را برای شما آماده کرده ایم. همراه ما باشید.

پافر کوتاه زنانه

جدیدترین مدل های پافر کوتاه زنانه و دخترانه شیک ویژه ۱۴۰۱

در واقع پافر نوعی کاپشن با جنس پفکی است که در اصل نام آن از نوعی ماهی پف آلود گرفته شده است. پافر از چند لایه درست می شود. لایه رویی که همان جنس مخصوص بارانی است ولی لایه درونی اصولا از جنس پشم و شیشه یا پر اردک تشکیل می‌شود. روی این پارچه چند لایه به شکلی دوخته می شود که شبیه به لحاف پف دار به نظر برسد. نا گفته نماند پافر ها معمولا بدون آستین هستند.

پافر چیست

راهنمای خرید

نکات مهم خرید پافر زنانه :

توجه داشتن به جنس پارچه : پافرها برای گرم ماندن بدن پوشیده می شوند به همین دلیل جنس پارچه استفاده شده در دوخت آنها باید ضخامت مناسبی داشته باشد تا از نفوذ سرما به بدن جلوگیری کند این نوع پوشاک زنانه را بیشتر از جنس الیاف های مصنوعی نظیر پلی استر و پشم تولید می کنند پارچه پلی استر دارای کیفیت بسیار بالایی می باشد و در برابر نفوذ سرما و آب عایق است، پافرهای پشمی نیز دارای کیفیت مناسبی هستند و به خوبی بدن را گرم نگه می دارند.

پافر زنانه

توجه داشتن به سایز : پافر نباید خیلی بزرگ و کوچک باشد بلکه باید سایزی متناسب با اندام شما داشته باشد انتخاب کردن پافری با سایز مناسب علاوه بر زیباتر کردن تیپ و استایل تان به شما حس راحت تری هنگام پوشیدن می دهد.

توجه به داشتن کلاه : این لباس دارای دو مدل کلاه دار و بدون کلاه است که انتخاب این مورد بستگی به سلیقه شخصی افراد دارد اما این نکته را باید مورد توجه قرار دهید که داشتن کلاه به زیبایی پافر و استایل شما اضاقه می کند همچنین کلاه مانع از نفوذ سرما و بارش باران و برف به سر و صورت می شود پافر های بدون کلاه نیز بسیار زیبا و شکیل هستند و طرفداران خاص خودشان را دارند.

راهنمای خرید پافر کوتاه زنانه

انواع استایل با پافر کوتاه :

پوشیدن پافر کوتاه همراه با هودی و شلوار ست : وقتی که استایل با پافر کوتاه با هودی و شلوار ست شود، یک استایل لش و جذاب را شکل می دهد. این استایل، هم یک استایل برای قد بلند و هم یک استایل برای قد کوتاه محسوب می شود. از آنجایی هم که، بیشتر پافرهای تولیدشده به صورت تک رنگ طراحی و عرصه می شوند، می توان آن ها را با لباس های مختلف ست کرد. پوشیدن یک کفش اسپرت یا بوت جذاب نیز باعث خاص شدن استایل شما شده و آن را به یک استایل کژوال و راحت تبدیل می کند.

نکات مهم خرید پافر زنانه

همراه با بافت یقه اسکی : بافت یقه اسکی یکی دیگر از لباس های جذاب است که بسیاری از خانم های شیک پوش در استایل خود از آن استفاده می کنند. استفاده از یقه اسکی در استایل با پافر کوتاه باعث ایجاد یک استایل شیک و خاص شده و از طرفی هم، باعث گرم نگه داشتن بدنتان می شود مخصوصا در فصل زمستان؛ بنابراین با این پوشش هم می توان استایل زیبایی داشت و هم از خود در برابر سرمای هوا محافظت کرد.

انواع استایل با پافر کوتاه زنانه

همراه با مانتو ساده : اگر در زیر پافر کوتاه خود مانتو می پوشید بهتر است به سراغ مدل های ساده و تک رنگ آن بروید. مانتوهای ساده برای استایل با پافر کوتاه مناسب تر هستند و زیبایی استایل را از بین نمی برند. پوشیدن مانتوهای شلوغ با طرح های زیاد توصیه نمی شود و این مانتوهای ساده هستند که با پافرهای کوتاه هماهنگی بیشتری دارند.

پافر کوتاه دخترانه

جنس پافر

قیمت پافر زنانه

پافر کوتاه زنانه بدون آستین

همراه ما باشید

نظرات