آخرین خبر درباره تعطیلی مدارس فردا چهارشنبه ۴ آبان ۱۴۰۱ (جدید)

1

آخرین خبر درباره تعطیلی مدارس فردا چهارشنبه ۴ آبان ۱۴۰۱  به علت آلودگی هوا و گرد و خاک و بازندگی و آنفلونزا فردا + اخرین وضعیت تعطیلی مدارس روز چهارشنبه ۴ آبان ماه ۱۴۰۱ در شهرهای تهران و البرز و ایلام و شهرهای جنوبی ، اصفهان ، تبریز ، زاهدان، زابل، مشهد ، خوزستان ، اهواز ، یزد ، تهران ، بوشهر ، زنجان ، اصفهان ، رشت ، سقز ، سنندج ، کردستان و… مشخص شد, آخرین خبر درباره تعطیلی مدارس فردا چهارشنبه ۴ آبان ۱۴۰۱ به دلیل آلودگی هوا و گرد و خاک را از حرف تازه میخوانید.

تعطیلی مدارس چهارشنبه 4 آبان 1401

آخرین خبر درباره تعطیلی مدارس فردا چهارشنبه ۴ آبان ۱۴۰۱ بدلیل آلودگی هوا و بارندگی (جدید)

🔹 اطلاعیه تعطیلی مدارس فردا چهارشنبه ۴ آبان ۱۴۰۱ هنوز اعلام نشده و تا ساعاتی دیگر بروز رسانی خواهیم کرد…

توجه: در حال حاضر تمامی مدارس و دانشگاه ها در همه شهرها به جز مدارس استان اردبیل و کهکیلویه و بویراحمد و کردستان فردا چهارشنبه ۴ آبان (۱۴۰۱) دایر می باشد و هیچ گونه تعطیلی اعمال نشده است. اطلاعات تعطیلی مدارس در صورت اعمال، از طریق همین بخش خبری به اطلاع شما خواهد رسید.

تعطیلی مدارس در اردبیل

با توجه به شیوع آنفلوانزا در استان اردبیل مدارس روز چهارشنبه در این استان تعطیل اعلام شد. کلام‌الله صفری، مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل خبر داد: به‌ دنبال شیوع آنفلوانزای فصلی به ویژه در بین کودکان و نوجوانان، مدارس اردبیل تعطیل می‌شود. در راستای پیشگیری از گسترش بیماری و قطع زنجیره انتقال ویروس، روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه سوم و چهارم آبان تمام مهدهای کودک، پیش‌دبستانی، آمادگی، مقاطع دوره ابتدایی و دوره اول متوسطه در تمامی شهرستان‌های استان تعطیل اعلام می‌شود.  اکیداً توصیه می‌شود همه مردم شیوه‌نامه‌های بهداشتی شامل استفاده از ماسک، شستن و ضدعفونی مکرر دست و فاصله‌گذاری اجتماعی را رعایت کنند.

دانش‌آموزانی که با علائم اولیه این بیماری به مدرسه مراجعه می‌کنند، توسط مدیران و عوامل مدرسه شناسایی و نسبت به پیگیری درمان و مداوای آنها با استراحت در منزل اقدامات لازم انجام می‌شود.

تعطیلی مدارس در قزوین

استاندار قزوین از امکان تعطیلی گسترده و سراسری مدارس در هفته بعد خبر داد و گفت: برای تعطیلی واحد‌های آموزشی به علت شیوع آنفلوانزا، هفته آینده تصمیم گیری جدی خواهد شد.

استان قم، علوم پزشکی استان قم: بازگشایی مدارس و دانشگاه ها شیوع آنفلوآنزا را بطور بیسابقه ای افزایش داده است، شرایط کنترل نشود، به‌طور سراسری تعطیل می‌کنیم.

تعطیلی مدارس در کردستان

در خبرها آمده است که دانشگاهها و مدارس استان کردستان فردا چهارشنبه چهارم آبان به دلیل شیوع آنفولانزا تعطیل می باشد

در حال تکمیل….

هواشناسی روز چهارشنبه ۴ آبان

بر اساس اطلاعیه سازمان هواشناسی، از شرایط جوی کشور: فردا چهارشنبه چهارم آبان ۱۴۰۱ در اکثر مناطق کشور جو آرام و پایداری حاکم است و تنها در سواحل استان گیلان بارش‌های خفیف روی می‌دهد و روند افزایش نسبی دما در نوار شمالی به‌ویژه سواحل شمالی حاکم است.
پنجشنبه ۵ آبان در مناطقی از شمال غرب، دامنه‌های زاگرس در غرب کشور و دامنه‌های جنوبی البرز در استان‌های قزوین، البرز و تهران افزایش ابر گاهی رگبار پراکنده و وزش باد شدید پیش بینی شده است.
بر اساس اعلام سازمان هواشناسی روز جمعه با گذر موج تراز میانی از نوار شمالی کشور در استان‌های آذربایجان شرقی،‌ اردبیل و استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز ابرناکی و بارش پراکنده روی می‌دهد. در این روز با نفوذ جریانات شمالی به سواحل دریای خزر در استان‌های گیلان و مازندران بارش روی می‌دهد و بارش‌ها در گیلان و شرق اردبیل تشدید می‌شود.

🔹 بر اساس اعلام سازمان هواشناسی طی ۳ روز آینده در بخش‌هایی از شمال غرب،‌ غرب، استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی و بخش‌هایی از مرکز کشور و روزهای چهارشنبه و پنجشنبه در شمال شرق و شرق کشور در برخی ساعات وزش باد شدید و گردوخاک پیش‌بینی شده است.

1 دیدگاه در “آخرین خبر درباره تعطیلی مدارس فردا چهارشنبه ۴ آبان ۱۴۰۱ (جدید)

  1. صالحی گفت:

    تورو خدا مدارس البرز تعطیل کنید همه بچه ها ی مدرسه مریضن بچه من دو هفته ست مریضه مدرسه نمیره ‌ولی یه عده بیشعور بچه های مریضشون میفرستن

نظرات